Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[II 2.2 DID] Zakup Outlandera 2 2011 lub mlodszy
Autor Wiadomość
lokop 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander 2.2 did mivec
Kraj/Country: UK
Dołączył: 31 Gru 2018
Posty: 2
Skąd: Haverhill
Wysłany: 31-12-2018, 20:32   [II 2.2 DID] Zakup Outlandera 2 2011 lub mlodszy

Interesuje sie zakupem outlandera z 2011 lub mlodszego. Silnik wysokoprezny 2.2 177km skrzynia manualna. Prosze o rady i spostrzezenia odnosnie takiej wersji. Prosze rowniez o objasnienie oznaczen typu GX-3, GX-4. Nigdy nie bylem wlascicielem auta z napedem 4x4 i nie wiem czy outlander ma miedzyosiowy uklad roznicowy czy jedynie sprzeglo typu haldex? Czy naped rozrzadu jest na pasku czy lancuchu, co ile producent zaleca ewentualna wymiane? Z gory dziekuje za rzeczowe odpowiedzi i mam nadzieje ze ten pierwszy post na tym forum nie bedzie nikogo razil lub irytowal.
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 01-01-2019, 00:34   

https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=105683&start=0
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
lokop 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander 2.2 did mivec
Kraj/Country: UK
Dołączył: 31 Gru 2018
Posty: 2
Skąd: Haverhill
Wysłany: 01-01-2019, 00:47   

Dziekuje bardzo przydatny link.
 
 
Moody 
Forumowicz

Auto: Peugeot 4007 2.2 HDI 156KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 24 Kwi 2015
Posty: 404
Skąd: Wielkopolska, PNT
Wysłany: 02-01-2019, 17:26   

W tych autach nie ma ani cenralnego dyf., ani haldex'a, ani torsena. Jest autorskie rozwiązanie Mitsu o nazwie AWC. To system, który steruje elektrosprzęgłem przy tylnym moście, które robi za międzyosiówkę i przekaźnik jednocześnie.
Trafiają się także egzemplarze z S-AWC (dwa sprzęgła).
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.