 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: Bzyk_R1 01-12-2017, 19:57 |
[I 2.0] Outlander 2.0 16V - wypadanie zapłonów |
Autor |
Wiadomość |
dondamiano
Nowy Forumowicz damian87
Auto: Mitubishi Outlander I
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Paź 2015 Posty: 21 Skąd: Busko zdrój
|
Wysłany: 22-10-2015, 13:35 [I 2.0] Outlander 2.0 16V - wypadanie zapłonów
|
|
|
Witam, jestem od niedawna posiadaczem outlandera I z 2007 roku z instalacją gazową Vialle. Niestety borykam się z problemem wypadania zapłonów, byłem na diagnostyce w serwisie Vialle z instalacja wszystko w porządku, wcześniej wymieniłem świece na platynowe Denso (gazownik to skrytykował;-/- powiedział żebym poszukał podobnych parametrów z NGK) zalecił też zmniejszenie szczeliny na elektrodzie do 0,7. Błąd nie występuje regularnie, czasem co 300km a czasem po 50, auto nie gaśnie lecz zaczyna delikatnie sie dławić przez co następuje spadek mocy. Rozwiązuje ten problem przełączając na chwilę na benzynę po czym znowu na gaz i już nie dławi. Tyle że chce wyeliminować ten problem a nie kombinować z przełączaniem. Proszę o radę, może ktoś z Was miał podobny problem w tym aucie? |
|
|
|
 |
W@sio
Mitsumaniak Well, hello there!

Auto: Doładowane ;-)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 54 razy Dołączył: 09 Sty 2013 Posty: 2144 Skąd: Lublin / Sporniak
|
Wysłany: 22-10-2015, 13:57
|
|
|
Miałem podobny problem w moim Turbiaku, problem polegał na tym, że na jałowych obrotach, lub na dużym obciążeniu dławił się samochód. Rozwiązanie okazało się prostsze niż myślałem. Wymieniłem świece, cewki, kable zapłonowe i dalej było to samo... Otóż problem pojawiał się gdy ciśnienie gazu na reduktorze wzrastało powyżej 1,3 bara - wydajność wtryskiwaczy Hana H2100 jest tak duża, że przy tym ciśnieniu przelewało na jałowych obrotach, a czas wtrysku był minimalny dla tych wtryskiwaczy i bardziej skrócić się już nie dało. Pomogło zmniejszenie ciśnienia reduktora.
Toteż radzę sprawdzić, czy reduktor pracuje stabilnie i czy ciśnienie na nim ustawione nie jest za duże i czy nie przelewa silnika LPG |
_________________ Kupiłem i tuningowałem Outka Turbo zanim to było modne...
EVO byłem, ale przytyłem - Najładniejsze 4x4 Zlotu w Firleju 2014. Najładniejsze 4x4 Zlotu w Pogorzelicy 2015, Najładniejsza terenówka Zlotu w Przesiece 2016, Najładniejsze 4x4 i Najlepszy Tuning Zlotu w Grudziądzu 2017
miniT czyli Wasiowy Coltolot CZT
Wasiowy cabio spod znaku pieruna |
|
|
|
 |
dondamiano
Nowy Forumowicz damian87
Auto: Mitubishi Outlander I
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Paź 2015 Posty: 21 Skąd: Busko zdrój
|
Wysłany: 22-10-2015, 18:26
|
|
|
Dzięki W@sio za pomoc, będe próbował bo trochę to drażni. Po podpięciu pod komputer Vialle nic nie wyszło, pompa jeszcze w porządku, wtryski gazu też. Problem nie wystepuje na biegu jałowym lub obciążeniu lecz np. kiedy "przymulam" go np na 4 na niskich obrotach, ale to też nie ma reguły. Gazownik zasugerował że jeśli obroty pompy spadają do ok 500 to może coś się przycinać i nie podawać paliwa- po chwilowym przełączeniu na benzyne i z powrotem problem znika(pompa gazu wskakuje na 2500 obrotów) . nie byłem jeszcze na porządnej diagnostyce, może ona coś pokaże. jesli nie to spróbuje zmniejszyć szczelinę na świecach |
|
|
|
 |
|
|