Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Pajero w terenie ?!
Autor Wiadomość
bluecd 
Mitsumaniak

Auto: 3.2 DiD 2004 Long E20
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Mar 2014
Posty: 234
Skąd: Warszawa
Wysłany: 03-12-2015, 12:49   Pajero w terenie ?!

Tak sobie ogladam ostatnio Terenwizje i szczerze mowiac to ledwo co widac czasem jakies Pajero a jak sie zdarzy to wersja 2. Wszystkie 'trojki' juz sie posypaly czy po poprostu nie nadaja sie w teren ? )))
_________________
pozdr

Pahiero
 
 
Bartek5 
Forumowicz


Auto: Z Pajero na LADA 4x4 :)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 08 Maj 2010
Posty: 86
Skąd: Kalwaria Zeb.
  Wysłany: 03-12-2015, 13:52   

Jedna jaskółka wiosny nie czyni, więc pooglądaj coś innego niż terenwizja :mrgreen:
np https://www.youtube.com/watch?v=2t7Sm7HDoIU i inne video od V2FRANK :biggrin: :biggrin: :mrgreen:
 
 
TangoKK 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Pajero III Long 3.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 28 Lip 2011
Posty: 359
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 03-12-2015, 14:16   

Bartek5 napisał/a:
Jedna jaskółka wiosny nie czyni, więc pooglądaj coś innego niż terenwizja :mrgreen:
np https://www.youtube.com/watch?v=2t7Sm7HDoIU i inne video od V2FRANK :biggrin: :biggrin: :mrgreen:


No to akurat niezbyt dobry przykład. Na tym filmiku nie ma żadnej "trójki" :finga:
_________________
HEAVEN CAN WAIT I'M BUSY
 
 
Geronimo 
Nowy Forumowicz


Auto: Pajero II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Lut 2013
Posty: 18
Skąd: Rędziny /k Częstochowy
Wysłany: 03-12-2015, 16:58   

Pajero III daje radę. Oto kilka zdjęć z mojej jesiennej wyprawy W Ukrainskie Karpaty.
https://www.facebook.com/...36307155&type=3
 
 
Bartek5 
Forumowicz


Auto: Z Pajero na LADA 4x4 :)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 08 Maj 2010
Posty: 86
Skąd: Kalwaria Zeb.
  Wysłany: 03-12-2015, 20:50   

trójki nie ma ,ale za to jest coś innego :biggrin: jak to mówią lada fał acht :biggrin:
moża również popatrzeć na technikę jazdy, bo co z super samochodu jak się jeździć nie umie:D

Jest kilka rosyjskich filmów co i czwórkami jeżdżą .

a w tej terencośtam jakaś dziewczynka opowiada o swoich przeżyciach i o tym jak jezdzą patrole jepy suzuki i inne zmoty :butthead: Czy już nie ma nic lepszego do oglądania ???
 
 
bluecd 
Mitsumaniak

Auto: 3.2 DiD 2004 Long E20
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Mar 2014
Posty: 234
Skąd: Warszawa
Wysłany: 04-12-2015, 11:16   

Geronimo napisał/a:
Pajero III daje radę. Oto kilka zdjęć z mojej jesiennej wyprawy W Ukrainskie Karpaty.
https://www.facebook.com/...36307155&type=3


Fajnie to wyglada !

Moze jakas galeria/blog czy cóś ?

[ Dodano: 04-12-2015, 11:18 ]
Bartek5 napisał/a:
trójki nie ma ,ale za to jest coś innego :biggrin: jak to mówią lada fał acht :biggrin:
moża również popatrzeć na technikę jazdy, bo co z super samochodu jak się jeździć nie umie:D

Jest kilka rosyjskich filmów co i czwórkami jeżdżą .

a w tej terencośtam jakaś dziewczynka opowiada o swoich przeżyciach i o tym jak jezdzą patrole jepy suzuki i inne zmoty :butthead: Czy już nie ma nic lepszego do oglądania ???


Nie o to chodzi-to spore imprezy 4x4-te pokazane w Terenwizji /jak Ci dziewczyny przeszkadzaja to juz Twoj problem../ a jednak nie widac tam Pajero
a moje glosne pytanie bylo: Jak uwazacie-dlaczego?
_________________
pozdr

Pahiero
 
 
Bartek5 
Forumowicz


Auto: Z Pajero na LADA 4x4 :)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 08 Maj 2010
Posty: 86
Skąd: Kalwaria Zeb.
Wysłany: 04-12-2015, 13:24   

Na Polskich imprezach nie widać pajero tak samo jak ład , a np. w Rosji
ład sporo jeździ w tamtejszych hardcorowych rajdach i różnych imprezach i dają rade :)

bluecd napisał/a:

a moje glosne pytanie bylo: Jak uwazacie-dlaczego?



Prawdziwy "terenowiec patrolowiec" powie Ci o pajero3 np to:

-brak ramy
-wielowahacze
-marne półosie
-za dużo elektroniki
-za drogie w eksploatacji. :rolleyes:

Nie wiem jak wam ale Pajero 3 , 4 kojarzy mi się z Dakarem , a nie z upalaniem w terenie.
 
 
bluecd 
Mitsumaniak

Auto: 3.2 DiD 2004 Long E20
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Mar 2014
Posty: 234
Skąd: Warszawa
Wysłany: 04-12-2015, 21:54   

Akurat w Rosji jest sporo Pajero w terenie...;

Skoro tyle właściwości antyterenowych to gdzie tu cymes?
_________________
pozdr

Pahiero
 
 
TangoKK 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Pajero III Long 3.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 28 Lip 2011
Posty: 359
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 05-12-2015, 07:11   

Bartek5 napisał/a:
Prawdziwy "terenowiec patrolowiec" powie Ci o pajero3 np to:



-brak ramy

-wielowahacze

-marne półosie

-za dużo elektroniki

-za drogie w eksploatacji.


Z pierwszymi trzema punktami raczej się nie zgodzę.
Rama jest tylko zintegrowana. Nadwozie jest sztywne. Jeżdżę sporo po naprawdę wymagającym terenie i nie odstaję od kolegów z Monterejami, Ładami itp. Powiem wręcz, że to w Ładzie gdy stanie na wykrzyżu jest problem z otwieraniem drzwi bo buda pracuje.
Półosie pierwszy raz słyszę żeby z nimi był problem. Mam trójkę od siedmiu lat katuję ją ostro w terenie i jeszcze nigdy nie miałem problemu z półosiami (koła 32" opony MT)
Ostatnie dwa punkty z tym się zgodzę - zbyt dużo elektroniki (utopiłem auto w rzece i potem trudno było opanować problemy z elektryką), no i oczywiście dosyć droga eksploatacja.
_________________
HEAVEN CAN WAIT I'M BUSY
 
 
Bartek5 
Forumowicz


Auto: Z Pajero na LADA 4x4 :)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 08 Maj 2010
Posty: 86
Skąd: Kalwaria Zeb.
Wysłany: 05-12-2015, 09:46   

TangoKK napisał/a:

Rama jest tylko zintegrowana.


słyszałem ten tekst :mrgreen:

to samo mogę powiedzieć o ładzie. wszystkie elementy zawieszenia są przykręcone do zintegrowanej ramy czyli podłużnic. oprócz tylnych amortyzatorów tak jak w pajero3 (jak mnie pamięć nie myli) w pajero w przodzie chyba też są kielichy przykręcone do nadwozia.

? panie ... to dlaczego pajero się nie gnie a w ładzie drzwi się nie otworzy ?

Stal w ładzie jest miękka cieniutka i w pajero jest taka jak ma być.
Ale za to łada waży 1200kg a nie ponad 2000kg

Sam pamiętam jak pajero było zmrożone po nocy to przy zjeżdżaniu z małego krawężnika to słychać było jak całe nadwozie pracowało.
 
 
bluecd 
Mitsumaniak

Auto: 3.2 DiD 2004 Long E20
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Mar 2014
Posty: 234
Skąd: Warszawa
Wysłany: 05-12-2015, 10:10   

TangoKK napisał/a:
Bartek5 napisał/a:
Prawdziwy "terenowiec patrolowiec" powie Ci o pajero3 np to:



-brak ramy

-wielowahacze

-marne półosie

-za dużo elektroniki

-za drogie w eksploatacji.


Z pierwszymi trzema punktami raczej się nie zgodzę.
Rama jest tylko zintegrowana. Nadwozie jest sztywne. Jeżdżę sporo po naprawdę wymagającym terenie i nie odstaję od kolegów z Monterejami, Ładami itp. Powiem wręcz, że to w Ładzie gdy stanie na wykrzyżu jest problem z otwieraniem drzwi bo buda pracuje.
Półosie pierwszy raz słyszę żeby z nimi był problem. Mam trójkę od siedmiu lat katuję ją ostro w terenie i jeszcze nigdy nie miałem problemu z półosiami (koła 32" opony MT)
Ostatnie dwa punkty z tym się zgodzę - zbyt dużo elektroniki (utopiłem auto w rzece i potem trudno było opanować problemy z elektryką), no i oczywiście dosyć droga eksploatacja.


Duzo wiecej Ci pali przy tych oponach?
astanawiam sie czy dac A/T -ki jakies na Rumunie i Bulgarie ale rodzina wymaga komfortu rowniez na asfalcie wiec narazie nie zdecydowalem..)))
_________________
pozdr

Pahiero
 
 
TangoKK 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Pajero III Long 3.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 28 Lip 2011
Posty: 359
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 05-12-2015, 12:15   

bluecd napisał/a:
Duzo wiecej Ci pali przy tych oponach?

astanawiam sie czy dac A/T -ki jakies na Rumunie i Bulgarie ale rodzina wymaga komfortu rowniez na asfalcie wiec narazie nie zdecydowalem..)))


Zacznę od tego, że pracuję w firmie Michelin, która jest właścicielem marki BFG. Dostajemy opony do testowania za darmo, tak więc miałem okazję wypróbować już chyba wszystkie rodzaje opon BFG AT, BFG MT, Latitude Cross HP (takie prawie AT) i typowo szosowe Latitude Tour HP. Co do BFG MT to jest wyraźnie większe zużycie paliwa. Na początku jak je założyłem pomyślałem co za głupoty piszą na forum. Opony ciche zero problemów na mokrym, ale po przejechaniu dosłownie około 300 km gdy klocki w bieżniku lekko przytępiły się na krawędziach hałas stał się taki, że myślałem że siadają mi łożyska no i na mokrym prowadzenie auta stało się delikatnie mówiąc mało przyjemne. W terenie szczególnie tym cięższym bardzo fajnie się sprawują. Błoto łatwo odkleja się od bieżnika. Jednym słowem fun z jazdy jest duży. AT-eki to chyba najlepszy kompromis na wyprawy da się jechać po czarnym i nieźle robią w terenie, a i zużycie paliwa jest mniejsze

[ Dodano: 05-12-2015, 12:27 ]
Bartek5 napisał/a:
to samo mogę powiedzieć o ładzie. wszystkie elementy zawieszenia są przykręcone do zintegrowanej ramy czyli podłużnic. oprócz tylnych amortyzatorów tak jak w pajero3 (jak mnie pamięć nie myli) w pajero w przodzie chyba też są kielichy przykręcone do nadwozia.


Tu się trochę mijasz z prawdą. Ta "niby" rama w trójce jest jednak przestrzenna, to nie tylko pojedyncza blacha z podłużnicami. Miałem to okazję sprawdzić jak rozebrałem auto do "gołego" po topieniu.
_________________
HEAVEN CAN WAIT I'M BUSY
 
 
Georg 
Mitsumaniak


Auto: Z trwałym motorem 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 771
Skąd: Warszawa Miedzeszyn
Wysłany: 05-12-2015, 15:29   

bluecd napisał/a:
Nie o to chodzi-to spore imprezy 4x4 (...) a jednak nie widac tam Pajero a moje glosne pytanie bylo: Jak uwazacie-dlaczego?

Przez ostatnie 30 lat Mitsubishi, legendarnym modelem Pajero odcinało kupony od sukcesów w rajdach Dakar.
Szeroki rynek odbiorców wymagał konstrukcji o zwiększonym komforcie jazdy, więc trzecia i czwarta generacja Pajero otrzymała nadwozie samonośne z nisko położonym środkiem ciężkości. Wysokie "ramiaki" 4x4 pozostawiono konkurencji. I te głównie widzimy na YouTube.
_________________
Nie karmić trolli.
Ostatnio zmieniony przez Georg 05-12-2015, 15:35, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Bartek5 
Forumowicz


Auto: Z Pajero na LADA 4x4 :)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 08 Maj 2010
Posty: 86
Skąd: Kalwaria Zeb.
Wysłany: 05-12-2015, 15:32   

Dla jednych będą to wzmocnione podłużnice dla drugich zintegrowana rama.
Nie ma o czym mówić :) Wiemy o co chodzi :D
Lecz osobiście nie rozumie ludzi, którzy skreślają terenówki co nie mają konwencjonalnej ramy. A wszystko ma przecież swoje plusy i minusy i każdy wybiera to co mu potrzeba :)

Pozdrawiam :biggrin:
 
 
bluecd 
Mitsumaniak

Auto: 3.2 DiD 2004 Long E20
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Mar 2014
Posty: 234
Skąd: Warszawa
Wysłany: 05-12-2015, 19:15   

Wyglada,ze biorac pod uwage powyzsze, szczegolnie koszty eksploatacji-to tak srednio fajne /niestety/ autko. Oczywiscie tylko dla sponsora, dla mechanika jest super !

Z mojej skromnej wczesniej posiadanych aut Pajero bylo najwieksza zmyłą ale to pewnie wyjatek a nie regula, zmyłą w tym sensie ,ze inne tez mialy grzeszki ale zadne nie zawiodlo mnie w trasie mimo wszystko. Dlatego uwazam ,ze miedzy Pajero a Niva jest tylko roznica zdrowego rozsadku, na korzysc tanszej eksploatacji rzecz jasna )))
_________________
pozdr

Pahiero
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.