 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Fotel kierowcy |
Autor |
Wiadomość |
ZYZY91
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Pajero Sport
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Lip 2015 Posty: 36 Skąd: Polska
|
Wysłany: 22-11-2015, 21:49 Fotel kierowcy
|
|
|
Ze względu na mój wzrost (ponad 2 m) mam problem znaleźć w Sporcie możliwie wygodną pozycję za kierownicą. O ile w krótkich miejskich przejazdach za bardzo mi to nie przeszkadza, to dłuższe trasy stają się uciążliwe. Tempomat trochę pomaga jeżeli mogę jechać długo ze stała prędkością, ale trasy z nogą na gazie/hamulcu to porażka.
W związku z tym mam kilka pytań:
- czy ktoś słyszał o dłuższych szynach pod fotel kierowcy, co umożliwiłoby zwiększenie zakresu regulacji? Przy maksymalnie odsuniętym siedzeniu kierowcy pozostaje jeszcze dużo miejsca między oparciem a tylną kanapą, więc spokojnie można by odsunąć fotel o dodatkowe kilka centymetrów do tyłu.
- czy próbował ktoś montować fotele z Pajero III lub IV generacji do Sporta? Zauważyłem, że fotele w Pajero w wersji z manualną regulacją mają oddzielną regulację wysokości przedniej i tylnej części siedziska, co pomogłoby uzyskać dodatkowe podparcie dla ud przy podniesionej przedniej części i opuszczonej tylnej. Siedzisko w standardowym fotelu Sporta opuszcza się i podnosi poziomo na całej długości i przy maksymalnym opuszczeniu uda wiszą w powietrzu.
- czy macie inne pomysły na poradzenie sobie z tą niedogodnością?
Domyślam się, że niewiele osób ma podobny problem oraz, że nie był to samochód tworzony z myślą o ludziach mojego wzrostu, ale jest to całkiem fajne auto, więc chciałbym się nim pocieszyć bez niepotrzebnego bólu biodra i kolana |
|
|
|
 |
|
|