Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[II 2.2 DID] Postanowienie na rok 2016 Kupno - 2.2DiD MiVEC
Autor Wiadomość
SomeOne 
Nowy Forumowicz

Auto: Opel Astra
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Gru 2015
Posty: 4
Skąd: KRK
Wysłany: 04-01-2016, 13:29   [II 2.2 DID] Postanowienie na rok 2016 Kupno - 2.2DiD MiVEC

Cześć.

Mój pierwszy post, więc pięknie witam wszystkich. Chcę kupić O2, więc forum przeglądam regularnie. Kawał dobrej roboty tutaj robicie.

Najchętniej kupiłbym 2.4 MiVEC, ale tych jak na lekarstwo, więc siłą rzeczy szukam Diesla.

Będę wdzięczny za opinie nt. tego silnika i FAPa, ponieważ na forum znalazłem właściwie tylko dwie:

1. Brak usterek
2. Wrażliwe na mróz, mało i drogie części zamienne.

FAP - cieknący, pękający zbiorniczek na płyn.

Znalazłem coś coś takiego (niestety link z ogłoszeniem chwilowo nie działa):

Sprzedawca MITCAR, Rok produkcji 2011, Manualna, Przebieg 184000, Pojemność 2200, Kolor Grafitowy, Moc w KM178, Cena 50 000

Samochód sprzedawany przez Autoryzowanego Dealera Mitsubishi. Pierwszy właściciel. Kpl. dokumentacja-oryginalna ks. serewisowa( auto serwisowane do końca) +historia obsługi serwisowej ASO odnotowana w bazie Mitsubishi. Do samochodu posiadamy dwa kluczyki, dwa kpl. kół- lato alu 18", zima alu 16".
Bogata wersja wyposażenia, skonfigurowana z oryginalnym silnikiem Mitsubishi 2,2 178 kM oraz legendarny napęd 4x4 daje podczas prowadzenia poczucie bezpieczeństwa i komfortu na każdej nawierzchni!
4x4
ABS
Aluminiowe felgi
ASR
Autoalarm
Biksenony
Centralny zamek
Czujnik deszczu
Czujnik parkowania
Dodatkowy komplet opon
Dzielone siedzenia
Elektryczne lusterka
Elektryczne szyby
ESP
Halogeny
Immobiliser
Kierownica wielofunkcyjna
Klimatyzacja
Komputer
Kontrola trakcji
Ksenony
Podgrzewane fotele
Poduszki powietrzne x 8
Przyciemniane szyby
RadioRadio z CD
Radio z MP3
Światła przeciwmgłowe
Tapicerka welurowa
Tempomat
Wspomaganie kierownicy


Dzięki z góry!
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 04-01-2016, 22:02   

są dwa rodzaje silników 2.2 . Pękające zbiorniczki to domena francuskich, a tu masz japońskiego. Silnik IMHO jeden z najlepszych, jakimi jeździłem na testach i jednocześnie na pewno nie kupiłbym takiego z przebiegiem 184kkm. Zero zamienników oznacza, że dla cen części "sky is the limit". Już raczej szukałbym 2.2 z silnikiem PSA. Tam masz jednak więcej zamienników.
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
SomeOne 
Nowy Forumowicz

Auto: Opel Astra
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Gru 2015
Posty: 4
Skąd: KRK
Wysłany: 05-01-2016, 10:06   

Dzięki rezon.
Czyli mówisz, że bardziej coś takiego?

http://www.her-gum.com.pl/oferta/394626

A co sądzicie o O2 w benzynie bez napędu 4x4? Wydaje mi się, że np porównując 1:1 CRV wypada lepiej.
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 05-01-2016, 12:34   

ten to jakiś dziwny. O ile pamiętam to w 2008r. nie było jeszcze silnika Mitsu, a silnik PSA miał 156KM. Masz identyczne technicznie Peugeot 4007 oraz Citroen C-Crosser.
Dla mnie SUV bez napędu to trochę jak choinka bez igieł ;) Nawet Superba mam z napędem, tak mnie Outek przyzwyczaił do tego ;)
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
lexus 
Mitsumaniak
lexus


Auto: outekII 2,0 DID 2007 intense+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1122
Skąd: warszawa
Wysłany: 06-01-2016, 12:56   

Sukaj 2,0 did pojedzie na każdej ropie ,naprawisz silnik prawie wszędzie , jeden warunek nie przeszkadza ci głośny silnik reszta rewelka ,po liftowy 2010 lepiej wyciszony ,szukaj prywatnie z małym przebiegiem ,mam kumpla co ma 2010 z przebiegiem 54 tyś ,tylko nie sprzedaje go :(
_________________

 
 
Aleksander1965 
Forumowicz

Auto: mitsubishi outlander 2,2 156km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 17 Mar 2012
Posty: 480
Skąd: Strzelce Opolskie
Wysłany: 06-01-2016, 14:45   

lexus napisał/a:
Sukaj 2,0 did pojedzie na każdej ropie ,naprawisz silnik prawie wszędzie , jeden warunek nie przeszkadza ci głośny silnik reszta rewelka ,po liftowy 2010 lepiej wyciszony ,szukaj prywatnie z małym przebiegiem ,mam kumpla co ma 2010 z przebiegiem 54 tyś ,tylko nie sprzedaje go :(

Jeśli osiągi,przyśpieszenie i frajdę z jazdy 2,0 zaliczasz do sukcesu tego silnika to winszuje...
_________________

 
 
lexus 
Mitsumaniak
lexus


Auto: outekII 2,0 DID 2007 intense+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1122
Skąd: warszawa
Wysłany: 06-01-2016, 15:06   

Jeśli ty możesz jeżdzić do -15 ,wymieniasz sprzęgło co 60 tyś ,i drżysz żeby nie zatankować jakiegoś kiepskiego paliwa to ja ci winszuję a przede wszystkim tego typu auta nie służą do pokonywania zakrętów na nirburgringu i przyspieszania na 1/4 mili może różnimy się wiekiem i każdemu trzeba co innego dla mnie to idealne auto i dobry silnik który jesze nigdy mnie nigdy zawiódł
_________________

 
 
Aleksander1965 
Forumowicz

Auto: mitsubishi outlander 2,2 156km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 17 Mar 2012
Posty: 480
Skąd: Strzelce Opolskie
Wysłany: 06-01-2016, 21:17   

lexus napisał/a:
Jeśli ty możesz jeżdzić do -15 ,wymieniasz sprzęgło co 60 tyś ,i drżysz żeby nie zatankować jakiegoś kiepskiego paliwa to ja ci winszuję a przede wszystkim tego typu auta nie służą do pokonywania zakrętów na nirburgringu i przyspieszania na 1/4 mili może różnimy się wiekiem i każdemu trzeba co innego dla mnie to idealne auto i dobry silnik który jesze nigdy mnie nigdy zawiódł

Nie twierdze,że Twój silnik jest zły i sądzę,że kolega który zamierza zakupić ten pojazd powinien wykonać jazdę próbną 2,0 jak i 2,2 156km by móc określić co bardziej mu odpowiada.Są zwolennicy jak i przeciwnicy jednego jak i drugiego.Co do napraw jakie wymieniłeś to nie do końca jest tak jak piszesz .Oczywiście można dwumas wymieniać po 40-60 tyś a można i po 300 000.Ja mam obecnie 135 tyś i dwumas jak i sprzęgło ok.A co do odkładania się parafiny w filtrze.Znam to jedynie z opisów kolegów na tym forum odpukać ale po praktycznie czterech latach użytkowania tego pojazdu ta przypadłość mnie nie dopadła,co nie oznacza ,że problem nie istnieje.Z perspektywy okresu czasu jaki posiadam Outlandera ,drugi raz już bym go nie zakupił.Jest to pojazd strasznie budżetowy z masą niedoróbek i marnej jakości materiałów ale oczywiście to moje zdanie.
_________________

 
 
SomeOne 
Nowy Forumowicz

Auto: Opel Astra
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Gru 2015
Posty: 4
Skąd: KRK
Wysłany: 07-01-2016, 08:59   

Dzięki Panowie za wpisy.
Wrzucam link do ogłoszenia z pierwszego postu:

http://mitsubishi.mitcar.pl/oferta/395396

Szukam dalej, niestety w sieci przewijają się cały czas te same ogłoszenia.

I przy okazji . Jeśli ktoś z czytających forum ma sprawdzonego O2 do sprzedania (idealna byłaby benzyna), to proszę o informację na priv. Dzięki!
:o
 
 
tomko 
Forumowicz

Auto: Outlander II ,09 2,0 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Gru 2009
Posty: 118
Skąd: Bartenstein
Wysłany: 07-01-2016, 09:24   

Przesadzacie z tym czarnym PR o 2.0 DiD. Miałem 2,2 w Pugu 807 silnik fajny jeśli chodzi o przyjemność z jazdy ale awaryjna elektronika i problematyczny Eloys, Puga sprzedałem przy ok. 100 tys. km bo zaczęły lawinowo rosnąc koszty wymian czujników, DPF i różnych dziwnych spraw a był już po gwarancji.
2 litrowy TDI ma juz u mnie 105 kkm i jak na razie jedyna jego wada to klekot przy odpaleniu jak zimno a tak poza tym jestem zadowolony. Wirus zapewnia duużą przyjemność z jazdy a jak dodamy spręzyny na tył to mamy nadmiar wszystkiego co potrzeba do zadowolenia z prowadzenia.
 
 
Komandor 
Mitsumaniak

Auto: OII 2.4 cvt, Romet Ogar 125 ;)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 493
Skąd: Z morza
Wysłany: 07-01-2016, 21:19   

Aleksander1965 napisał/a:
Z perspektywy okresu czasu jaki posiadam Outlandera ,drugi raz już bym go nie zakupił.Jest to pojazd strasznie budżetowy z masą niedoróbek i marnej jakości materiałów ale oczywiście to moje zdanie.


Ok, ale w miarę bezawaryjny i praktyczny, zbyt dużej alternatywy na rynku "używek" nie ma.
_________________
Wolność ma zapach benzyny...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.