Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Wydechy firmy Ulter
Autor Wiadomość
kamel1015 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer Kombi Sport
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Mar 2015
Posty: 39
Skąd: Podlasie
Wysłany: 07-03-2016, 14:55   Wydechy firmy Ulter

Panowie do czego jest ta zwężka w tłumikach firmy ULTER? Kupiłem dedykowany wydech i do 3,5 tys jest basowy dżwiek a później nagle się ścisza i pracuje jak seria.. :doubt:
Chcę go zmienić na przelotowy ultera, ale zobaczyłem że w środku jest jakaś zwężka. W innych przelotowych tłumikach na allegro jest zwykła rura z dziurkami i nie ma żadnych zwężek. Te zwężenie w ulterach nie wycisza tych tłumików żeby nie przekraczały normy hałasu przypadkiem? Nie chce wydawać znowu kasy i mieć taki sam efekt.
http://pokazywarka.pl/gliq0e/

 
 
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 07-03-2016, 15:32   

To jest tzw. silencer czyli "wyciszacz" po to, żebyś na tym tłumiku przechodził przeglądy rejestracyjne i nie straszył gołębi.
 
 
kamel1015 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer Kombi Sport
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Mar 2015
Posty: 39
Skąd: Podlasie
Wysłany: 07-03-2016, 19:05   

Kolego bo w dedykowanym, komorowym też jest ten silencer jak się spojrzy przez końcówke wydechu to widać go. Czy jak kupie przelotowy tłumik ultera też z tym silencerem to powinien być głośniejszy od tego komorowego dedykowanego czy bedzie taki sam ?
 
 
cobretti 
Mitsumaniak


Auto: Lexus is200
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 26 Paź 2010
Posty: 211
Skąd: NR
Wysłany: 08-03-2016, 10:02   

Jeśli kat sprawny to będzie nieco głośniej, inaczej pod sporym obciążeniem piękny basik będzie.
_________________
Było
C10 1.5
Wiśniowa Sigma
626 sport coupe GD
E52A
626 GW
MX-6 GE
CS9W
To co proste prowadzi donikąd.
 
 
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 08-03-2016, 14:16   

kamel1015, ale czego Ty chcesz? Ma być głośniej?
Wydłub "sitko", "silencer" jak zwał tak zwał, to co pięknie uchwyciłeś na zdjęciach i będzie się tak wydech drzeć, że Cię z kilometra będzie słychać.
Jeszcze mało? Wywal katalizator.
Chcesz ogłuszać ludzi? 2.25 cala od kolektora do końca i masz 120dB+

Każdy homologowany, tłumik musi mieścić się w normach.
 
 
rudi88 
Forumowicz


Auto: Lancer kombi 1.6+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 15 Cze 2011
Posty: 262
Skąd: to przypełzło?
Wysłany: 08-03-2016, 22:47   

Kup jakiegoś pseudo Mugena z wyjmowanym silencerem i będziesz mógł sobie dopasować głośność. Niestety bez sailencera nie mieścisz się w normie i dowodzik może być zatrzymany. Ale na super bas w całym zakresie obrotów bym nie liczył. Do tego trzeba przebudować cały układ wydechowy.
Sam bym chętnie poprawił dźwięk w Lancerku ale tanim kosztem się niestety nie da.
 
 
cobretti 
Mitsumaniak


Auto: Lexus is200
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 26 Paź 2010
Posty: 211
Skąd: NR
Wysłany: 11-03-2016, 11:46   

Nom to prawda, szału nie ma. Odpalałem mojego ostatnio bez tłumika środkowego było tak se.
_________________
Było
C10 1.5
Wiśniowa Sigma
626 sport coupe GD
E52A
626 GW
MX-6 GE
CS9W
To co proste prowadzi donikąd.
 
 
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 12-03-2016, 16:27   

Odpal ze środkowym, ale bez końcowego :wink: Bas chowa się bliżej zderzaka. :D
 
 
cobretti 
Mitsumaniak


Auto: Lexus is200
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 26 Paź 2010
Posty: 211
Skąd: NR
Wysłany: 12-03-2016, 17:26   

No właśnie tak zrobiłem, przymierzam się do montażu ala mungena i chciałem przymierzyć i po mierzyć co bd potrzebne.
_________________
Było
C10 1.5
Wiśniowa Sigma
626 sport coupe GD
E52A
626 GW
MX-6 GE
CS9W
To co proste prowadzi donikąd.
 
 
kamel1015 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer Kombi Sport
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Mar 2015
Posty: 39
Skąd: Podlasie
Wysłany: 13-04-2016, 21:26   

Ja nie mam katów. środkowego wydechu i koncowy Ulter komorowy z wyciętymi zwężkami i wyjetą watą. I samochód mieści się w normie na styk.
 
 
Carloss 
Forumowicz
insane


Auto: Lancer Sport, Kadett E, Astra
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Sie 2015
Posty: 166
Skąd: TSK
  Wysłany: 02-06-2016, 13:48   

Tylko w jakiej normie ?? Bez katalizatorów i tłumików na samym przelocie - chyba w normie na najgłośniejszy wydech :roll:

Ja zmieniłem tylko sam końcowy na niewielkiego Ultera i już nie jest zbyt cicho...

[ Dodano: 23-06-2016, 10:53 ]
ps. u mnie żadnej zwężki nie ma - puszka w kształcie walca..
_________________

 
 
 
kamel1015 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer Kombi Sport
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Mar 2015
Posty: 39
Skąd: Podlasie
Wysłany: 28-06-2016, 20:45   

carloss zrob zdjecia jak wyglada twoj ulter i jak jest zamontowany.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.