[3.2 DID] Check i SC brak mocy i kłęby czarnego dymu |
Autor |
Wiadomość |
AdamGo.
Nowy Forumowicz
Auto: PIII 3.2DID 2001
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Maj 2016 Posty: 7 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 28-05-2016, 18:51 [3.2 DID] Check i SC brak mocy i kłęby czarnego dymu
|
|
|
Witam wszystkich.Prosiłbym o poradę n/t w/w objawów.
Wczoraj w czasie jazdy zapalił mi się check oraz SC a za samochodem kłęby
czarnego dymu.Na wolnych obrotach chodził,lecz dziwnie klekotał,a po dodaniu gazu
czarna jak smoła chmura dymu.Później check i SC zgasły i było ok aż do następnego
zaświecenia sie kontrolek.Dziś cały dzień jest w porządku.Błędów zczytywanych
sposobem domowym nie wykazał.Może ktoś ma jakieś sugestie lub ktoś przechodził
to samo.Proszę o jakieś rady co może być przyczyną.
Pozdrawiam. |
|
|
|
 |
wojtekkkkk
Forumowicz
Auto: pajero 3.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 13 Paź 2007 Posty: 106 Skąd: lublin
|
Wysłany: 29-05-2016, 09:20
|
|
|
pompa do drobnej naprawy |
|
|
|
 |
AdamGo.
Nowy Forumowicz
Auto: PIII 3.2DID 2001
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Maj 2016 Posty: 7 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 29-05-2016, 11:40
|
|
|
wojtekkkkk napisał/a: | pompa do drobnej naprawy |
Mogę prosić o więcej szczegółów . |
|
|
|
 |
Zakete
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero 3,2 DiD, 2001, A/T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Lip 2013 Posty: 7 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 30-05-2016, 11:05
|
|
|
Witam wszystkich, mam identyczny problem, poniżej opis
Posiadam Pajero 3,2 DiD z 2001r, 284 tys przejechane. Jechałem sobie, silnik zgasł, zapalił się Check Engine oraz "SC". Uruchomiłem go to za mną pojawiły się niesamowite kłęby gęstego czarnego dymu jakby się coś paliło.
Jak uruchamiam go z naciśnięciem gazu to odpala chodzi normalnie, dymi na czarno i gaśnie.
Udało mi się go odpalić, chodził nierówno, cały czas dym z rury, ale doturlałem się te ostatnie 300m do domu. Teraz odpalam to odpala, dymi i odrazu gaśnie.
To już 3 raz w ciągu kilku lat co mi się to przydarzyło i za każdym razem samo przeszło, raz trochę postał i się naprawił, a raz turlałem się do domu w kłębach dymu i nagle zaskoczył i wszystko hulało aż do dziś.
Czy ma ktoś jakiekolwiek informacje co to może być??
Co to ta "drobna naprawa"
Z góry dziękuję. |
|
|
|
 |
wojtekkkkk
Forumowicz
Auto: pajero 3.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 13 Paź 2007 Posty: 106 Skąd: lublin
|
Wysłany: 01-06-2016, 07:35
|
|
|
drobna to znaczy nie zbyt kosztowna, w razie problemów zapraszam do warsztatu. |
|
|
|
 |
Georg
Mitsumaniak

Auto: Z trwałym motorem 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy Dołączył: 18 Sty 2014 Posty: 771 Skąd: Warszawa Miedzeszyn
|
Wysłany: 01-06-2016, 10:31
|
|
|
Zakete napisał/a: | Czy ma ktoś jakiekolwiek informacje co to może być?? |
Jakieś błędy zapisane? |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 01-06-2016, 15:03
|
|
|
Zakete napisał/a: | Witam wszystkich, mam identyczny problem, poniżej opis
Posiadam Pajero 3,2 DiD z 2001r, 284 tys przejechane. Jechałem sobie, silnik zgasł, zapalił się Check Engine oraz "SC". Uruchomiłem go to za mną pojawiły się niesamowite kłęby gęstego czarnego dymu jakby się coś paliło.
Jak uruchamiam go z naciśnięciem gazu to odpala chodzi normalnie, dymi na czarno i gaśnie.
Udało mi się go odpalić, chodził nierówno, cały czas dym z rury, ale doturlałem się te ostatnie 300m do domu. Teraz odpalam to odpala, dymi i odrazu gaśnie.
To już 3 raz w ciągu kilku lat co mi się to przydarzyło i za każdym razem samo przeszło, raz trochę postał i się naprawił, a raz turlałem się do domu w kłębach dymu i nagle zaskoczył i wszystko hulało aż do dziś.
Czy ma ktoś jakiekolwiek informacje co to może być??
Co to ta "drobna naprawa"
Z góry dziękuję. |
Masz elektroniczny EGR? |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
AdamGo.
Nowy Forumowicz
Auto: PIII 3.2DID 2001
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Maj 2016 Posty: 7 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 02-06-2016, 21:03
|
|
|
Czy mógłby ktoś napisać czy są jakieś "knify" przy demontażu oraz czyszczeniu nastawnika? |
|
|
|
 |
robek295
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Pajero 3.2 DID 2000
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Wrz 2012 Posty: 100 Skąd: Iceland, Reykjavik
|
Wysłany: 02-06-2016, 22:53
|
|
|
wazne zeby zaznaczyc sobie polozenie nastawnika z obu stron a przy montazu zeby dobrze go osadzic spowrotem lekko nie na sile
ja swojego nie rozbieralem calego znaczy nie rozlutowywalem go tylko go plukalem kilka razy i wydmuchalem powietrzem |
|
|
|
 |
Zakete
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero 3,2 DiD, 2001, A/T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Lip 2013 Posty: 7 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 04-06-2016, 10:07
|
|
|
Witam,
nie wiem jaki EGR, a jak to sprawdzić? |
|
|
|
 |
AdamGo.
Nowy Forumowicz
Auto: PIII 3.2DID 2001
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Maj 2016 Posty: 7 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 05-06-2016, 19:38
|
|
|
Dziś zczytałem błędy.Wyszedł 48 i 26.Błąd 48 to nastawnik,nie wiem co oznacza błąd 26.
Da się wyjąć nastawnik bez demontażu pompy?
Czy ktoś wie co oznacza błąd 26? |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 06-06-2016, 09:38
|
|
|
AdamGo. napisał/a: | Dziś zczytałem błędy.Wyszedł 48 i 26.Błąd 48 to nastawnik,nie wiem co oznacza błąd 26.
Da się wyjąć nastawnik bez demontażu pompy?
Czy ktoś wie co oznacza błąd 26? |
Uszkodzony nastawnik, Błąd 26 sugeruje że jeszcze mogło się oprócz tego uszkodzić. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
Baybus
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero III 3.2 long wagon
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Sie 2017 Posty: 5 Skąd: Śrem
|
Wysłany: 19-04-2018, 20:35
|
|
|
Witam,
Mogę prosić o info w czym tkwił problem i jak został rozwiązany. Mam identyczny problem...
Z góry dzięki za odpowiedź.
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
|