Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[3.2 DID] Check i SC brak mocy i kłęby czarnego dymu
Autor Wiadomość
AdamGo. 
Nowy Forumowicz

Auto: PIII 3.2DID 2001
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Maj 2016
Posty: 7
Skąd: Zabrze
Wysłany: 28-05-2016, 18:51   [3.2 DID] Check i SC brak mocy i kłęby czarnego dymu

Witam wszystkich.Prosiłbym o poradę n/t w/w objawów.
Wczoraj w czasie jazdy zapalił mi się check oraz SC a za samochodem kłęby
czarnego dymu.Na wolnych obrotach chodził,lecz dziwnie klekotał,a po dodaniu gazu
czarna jak smoła chmura dymu.Później check i SC zgasły i było ok aż do następnego
zaświecenia sie kontrolek.Dziś cały dzień jest w porządku.Błędów zczytywanych
sposobem domowym nie wykazał.Może ktoś ma jakieś sugestie lub ktoś przechodził
to samo.Proszę o jakieś rady co może być przyczyną.
Pozdrawiam.
 
 
wojtekkkkk 
Forumowicz

Auto: pajero 3.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 106
Skąd: lublin
Wysłany: 29-05-2016, 09:20   

pompa do drobnej naprawy
 
 
AdamGo. 
Nowy Forumowicz

Auto: PIII 3.2DID 2001
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Maj 2016
Posty: 7
Skąd: Zabrze
Wysłany: 29-05-2016, 11:40   

wojtekkkkk napisał/a:
pompa do drobnej naprawy


Mogę prosić o więcej szczegółów .
 
 
Zakete 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD, 2001, A/T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Lip 2013
Posty: 7
Skąd: Warszawa
Wysłany: 30-05-2016, 11:05   

Witam wszystkich, mam identyczny problem, poniżej opis

Posiadam Pajero 3,2 DiD z 2001r, 284 tys przejechane. Jechałem sobie, silnik zgasł, zapalił się Check Engine oraz "SC". Uruchomiłem go to za mną pojawiły się niesamowite kłęby gęstego czarnego dymu jakby się coś paliło.
Jak uruchamiam go z naciśnięciem gazu to odpala chodzi normalnie, dymi na czarno i gaśnie.
Udało mi się go odpalić, chodził nierówno, cały czas dym z rury, ale doturlałem się te ostatnie 300m do domu. Teraz odpalam to odpala, dymi i odrazu gaśnie.
To już 3 raz w ciągu kilku lat co mi się to przydarzyło i za każdym razem samo przeszło, raz trochę postał i się naprawił, a raz turlałem się do domu w kłębach dymu i nagle zaskoczył i wszystko hulało aż do dziś.
Czy ma ktoś jakiekolwiek informacje co to może być??
Co to ta "drobna naprawa"
Z góry dziękuję.
 
 
wojtekkkkk 
Forumowicz

Auto: pajero 3.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 106
Skąd: lublin
Wysłany: 01-06-2016, 07:35   

drobna to znaczy nie zbyt kosztowna, w razie problemów zapraszam do warsztatu.
 
 
Georg 
Mitsumaniak


Auto: Z trwałym motorem 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 771
Skąd: Warszawa Miedzeszyn
Wysłany: 01-06-2016, 10:31   

Zakete napisał/a:
Czy ma ktoś jakiekolwiek informacje co to może być??

Jakieś błędy zapisane?
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 01-06-2016, 15:03   

Zakete napisał/a:
Witam wszystkich, mam identyczny problem, poniżej opis

Posiadam Pajero 3,2 DiD z 2001r, 284 tys przejechane. Jechałem sobie, silnik zgasł, zapalił się Check Engine oraz "SC". Uruchomiłem go to za mną pojawiły się niesamowite kłęby gęstego czarnego dymu jakby się coś paliło.
Jak uruchamiam go z naciśnięciem gazu to odpala chodzi normalnie, dymi na czarno i gaśnie.
Udało mi się go odpalić, chodził nierówno, cały czas dym z rury, ale doturlałem się te ostatnie 300m do domu. Teraz odpalam to odpala, dymi i odrazu gaśnie.
To już 3 raz w ciągu kilku lat co mi się to przydarzyło i za każdym razem samo przeszło, raz trochę postał i się naprawił, a raz turlałem się do domu w kłębach dymu i nagle zaskoczył i wszystko hulało aż do dziś.
Czy ma ktoś jakiekolwiek informacje co to może być??
Co to ta "drobna naprawa"
Z góry dziękuję.

Masz elektroniczny EGR?
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
AdamGo. 
Nowy Forumowicz

Auto: PIII 3.2DID 2001
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Maj 2016
Posty: 7
Skąd: Zabrze
Wysłany: 02-06-2016, 21:03   

Czy mógłby ktoś napisać czy są jakieś "knify" przy demontażu oraz czyszczeniu nastawnika?
 
 
robek295 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Pajero 3.2 DID 2000
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Wrz 2012
Posty: 100
Skąd: Iceland, Reykjavik
Wysłany: 02-06-2016, 22:53   

wazne zeby zaznaczyc sobie polozenie nastawnika z obu stron a przy montazu zeby dobrze go osadzic spowrotem lekko nie na sile
ja swojego nie rozbieralem calego znaczy nie rozlutowywalem go tylko go plukalem kilka razy i wydmuchalem powietrzem
 
 
Zakete 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD, 2001, A/T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Lip 2013
Posty: 7
Skąd: Warszawa
Wysłany: 04-06-2016, 10:07   

Witam,

nie wiem jaki EGR, a jak to sprawdzić?
 
 
AdamGo. 
Nowy Forumowicz

Auto: PIII 3.2DID 2001
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Maj 2016
Posty: 7
Skąd: Zabrze
Wysłany: 05-06-2016, 19:38   

Dziś zczytałem błędy.Wyszedł 48 i 26.Błąd 48 to nastawnik,nie wiem co oznacza błąd 26.
Da się wyjąć nastawnik bez demontażu pompy?
Czy ktoś wie co oznacza błąd 26?
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 06-06-2016, 09:38   

AdamGo. napisał/a:
Dziś zczytałem błędy.Wyszedł 48 i 26.Błąd 48 to nastawnik,nie wiem co oznacza błąd 26.
Da się wyjąć nastawnik bez demontażu pompy?
Czy ktoś wie co oznacza błąd 26?

Uszkodzony nastawnik, Błąd 26 sugeruje że jeszcze mogło się oprócz tego uszkodzić.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
Baybus 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero III 3.2 long wagon
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Sie 2017
Posty: 5
Skąd: Śrem
Wysłany: 19-04-2018, 20:35   

Witam,
Mogę prosić o info w czym tkwił problem i jak został rozwiązany. Mam identyczny problem...
Z góry dzięki za odpowiedź.
Pozdrawiam
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.