| 
		[C62A 1.5] Pompa paliwa | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 popiolekpolska  		  
		 
         Nowy Forumowicz
  
                  Auto: Outlander PHEV 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 1 raz Dołączył: 07 Lip 2016 Posty: 15 Skąd: Czeladź 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 07-07-2016, 20:49   [C62A 1.5] Pompa paliwa
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Witam.Mam problem z lancerem którego postanowiłem odbudować na 25 urodziny ( oczywiście jego). A więc do sedna problem dotyczy pompy paliwa która  wyłącza się z chwilą wyłączenia rozrusznika. Kondziorki  wymienione, już pomysły mi się skończyły. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Krzyzak  		  
		 
         moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM
  
  
                  Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2, UU 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 652 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24487 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 08-07-2016, 12:02   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Przekaźnik główny, za schowkiem jest. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 popiolekpolska  		  
		 
         Nowy Forumowicz
  
                  Auto: Outlander PHEV 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 1 raz Dołączył: 07 Lip 2016 Posty: 15 Skąd: Czeladź 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 10-07-2016, 20:36   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Mówimy o tym za schowkiem na rękawiczki ? Jeśli tak to po nim wiem że się wyłącza. Auto odpala od strzała i jeśli nie wysteruję go ręcznie to gaśnie z braku paliwa. Problem w tym co podaje sygnał że silnik pracuje i dalej na pompę. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Krzyzak  		  
		 
         moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM
  
  
                  Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2, UU 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 652 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24487 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 10-07-2016, 20:41   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Podaje ECU, ale jeszcze stacyjka jest po drodze. Kolejność masz: stacyjka->ECU->przekaźnik->pompa | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 plecho1  		  
		 
         Mitsumaniak
  
                  Auto: NX300h 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 10-07-2016, 20:52   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Trzeba by sprawdzić co zanika na konektorach gniazda przekaźnika, czy masa podawana przez sterownik na cewkę przekaźnika czy plus podawany ze stacyjki też na cewkę przekaźnika oraz na styk przekaźnika. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 popiolekpolska  		  
		 
         Nowy Forumowicz
  
                  Auto: Outlander PHEV 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 1 raz Dołączył: 07 Lip 2016 Posty: 15 Skąd: Czeladź 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 11-07-2016, 15:02   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Dziękuje za zainteresowanie ale dziś już nie dam rady sprawdzić. Jutro rano będę mierzył i dam znać czego brakuje.
 
Dziś jestem po pomiarach i brakuje minusa na czarno-białym przewodzie. Przekaźnik pompy ma dwa uzwojenia jedno do rozruchu bo prąd ginie po wyłączeniu rozrusznika natomiast na drugiej cewce +12V ukazuje się po przekręceniu kluczyka ale brak minusa. Mam również pytanie czy po odpaleniu pompa pracuje cały czas bez przerwy? | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       |