 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
L200 a przyczepa |
Autor |
Wiadomość |
termit [Usunięty]
|
Wysłany: 07-03-2007, 19:51 L200 a przyczepa
|
|
|
Z ciekawością czytam pozostałe posty na temat nowego L200 i jestem raczej na niego zdecydowany ale to za jakiś czas.
Nurtuje mnie jedynie pytanie jak się sprawuje podczas holowania przyczepy o masie 2,5-2,7T
Jak drastycznie wzrasta zużycie paliwa
Bus to tylko by był do pracy a żeby przewieść ok 2,5-3T to też trzeba przyczepę podczepić a zdaje się trzeba mieć już wtedy tacho co raczej ogranicza mobilność. Więc raczej odpada.
L200 też przekroczy masę całkowitą 3,5T ale jakoś nie widziałem jeszcze w pickupie czy terenówce zamontowanego tacho. A ładowność takiego zestawu to ok 3T więc mi by pasowało bardzo.
Jeżeli się mylę co do znajomości prawa w tej kwestii to proszę o poprawkę, dopiero co wybieram się na kurs B+E
W chwili obecnej holuje przyczepę SUBARU LEGACY i niestety w trasie wychodzi spalanie jak podczas niezłego pałowania po mieście a tak po za tym to jazda z przyczepą 1,4T nie sprawia mu większego problemu i mam wrażenie że L200 sport będzie się sprawował nie gorzej. Tak więc czekam na wasze opinie
[ Dodano: 23-03-2007, 12:29 ]
Widzę że obecni na forum nie mają doświadczenia z L200 i ciężką przyczepą.
To może ktoś ma porównanie/doświadczenie w holowaniu przyczep jakąś inną terenówką.
Jak sobie radzi diesel ok 160km z takim bagażem?
I o ile lepiej sprawuje się terenówka od osobowego podczas holowania?
A może nie zawracać sobie głowy i nabyć jakiegoś busa? |
|
|
|
 |
olneyman [Usunięty]
|
Wysłany: 10-04-2007, 00:24
|
|
|
Cytat: | Nurtuje mnie jedynie pytanie jak się sprawuje podczas holowania przyczepy o masie 2,5-2,7T
Jak drastycznie wzrasta zużycie paliwa |
Ja pociagam dwuosiowa przyczepke z maksymalnym ladunkiem do 2,7T (6m dluga dodajac do tego samochod to jest juz niezly zestaw, trzeba troche uwazac gdzie sie wjezdza bo czesto nie da sie zawrocic pozostaje jedynie cofanie...)
Silnik 165 daje sobie rade i to nadzwyczaj dobrze, choc nie da sie ukryc redukowac trzeba duzo czesciej niz bez przyczepy a kazde wzniesienie to wzrost halasu dwukrotny. Z miejsca rusza niezle, trzeba na ladunek uwazac zeby nie zgubic...
Zuzycie paliwa... hmmmm w trasie powinno byc ok, ja raczej nie pokonuje dlugich odcinkow i raczej jest to miasto, mysle ze w trasie powinien w 12 sie miescic ale to zalezy jakie buty nosisz i jaki masz styl jazdy
Podsumowujac rozpedzic taki zestaw to nie jest sztuka, problem pojawia sie natomiast z zatrzymaniem... jest zdecydowanie gorzej niz bez przyczepy i trzeba na pedal mocniej naciskac i do tego trzymac troche dystans |
|
|
|
 |
SCezar [Usunięty]
|
Wysłany: 11-04-2007, 11:05
|
|
|
Czy w przypadku L200 prwo jazdy nie powinno być kategorii C + E z uwagi na dopuszczlną
masę całego zestawu?
Pozdrawiam
Cezary |
|
|
|
 |
termit [Usunięty]
|
Wysłany: 11-04-2007, 21:32
|
|
|
Okazuje się że byłem w błędzie mimo iż masa zestawu w przypadku sam osobowego i przyczepy nie przekroczyła by i tak 3,5T to osobówką nie można ciągać więcej niż 750kg. na kat B
A L200 można holować 2,7t i wystarczy prawko B+E ale coś mi instruktor mówił że 2,7T do L200 to też za dużo według kodeksu. Masa całkowita przyczepy nie może przekroczyć masy własnej pojazdu.
Trzeba się zapisać na egzamin, zrobić prawko i mieć spokój |
|
|
|
 |
|
|