 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Filtr paliwa |
Autor |
Wiadomość |
Bastek [Usunięty]
|
Wysłany: 08-03-2007, 19:28 Filtr paliwa
|
|
|
Witam, otóż wczoraj byłem w serwisie z autkiem zrobic kilka drobiazgow, no i tak, klocki wymieniłem jest ok, ale filtra paliwa juz za cholere !
Chłopaki krecili i nic, nie chcielismy zbyt mocno ciągnąc , aby nic nie urwac, wylalismy z cwiartke penetrola na sruby i nic! biorąc pod uwage kiepski dostep i skorodowane sruby, filtr paliwa pokonał nas w pierwszym podejsciu Pojezdze kilka dni psikajac od czasu do czasu wd40 i zobaczymy, może sie uda Do tego naciągnelismy pasek, bo piszczał niemiłośiernie po odpaleniu auta, niby lekko luzny był, zrobione! Dziś rano odpalam autko i znów p........y pasek piszczy co za badziewie-Gates!
Panowie macie jakies lepsze doswiadczenia z filtrem i paskiem, jak to załatwic szybko i skutecznie?
Pozdr, hej. |
|
|
|
 |
Meteo [Usunięty]
|
Wysłany: 08-03-2007, 21:14
|
|
|
To ze dokreciles stary pasek moze nic nie dac , poniewaz jezeli jest juz wyslizgany to tylko wymiana tego paska moze zlikwidoac piszczenie , a jezeli jest to stosunkowo nowy pasek to przyczyna moze lezec gdzie indziej - poszukaj podobnych tematow na forum jezeli jest to ten drugi przypadek |
|
|
|
 |
gregorbu [Usunięty]
|
Wysłany: 09-03-2007, 08:29
|
|
|
Pasek Gates - jeśli wyprodukowany w Polsce - to nie jest najlepsze rozwiązanie. Tym bardziej, jeśli jest stary.
Co do filtru paliwa, miałęm podobne doświadczenia. Niestety nei było innego wyjścia jak kręcić "na chama". Robiliśmy to we dwóch. Najpierw odkręciliśmy jedną nakrętkę z przewodem paliwowym prowadzącym ze zbiornika, a potem na siłę (ale z wyczuciem!) kręciliśmy filtrem paliwa. Wyglądało to tak: jeden trzymał nakrętkę, a drugi kręcił całym filtrem. Innego wyjścia nie było. Stary filtr wreszcie puścił, a w jego miejsce zamontowaliśmy nowy. |
|
|
|
 |
swees
Mitsumaniak
Auto: Volvo V60 CC T5 2018
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 27 Lip 2006 Posty: 145 Skąd: PL
|
Wysłany: 09-03-2007, 11:43
|
|
|
może zamiast WD40 spróbuj użyć ciepłej coca-coli. ja też miałem problemy z filtrem, ale w końcu puścił.
pozdr |
|
|
|
 |
akbi
I Love SPEEDway

Auto: Subaru Forester 2.0XT .. 18r
Zaproszone osoby: 65
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 74 razy Dołączył: 03 Mar 2006 Posty: 12275 Skąd: Gdańsk
|
|
|
|
 |
gregorbu [Usunięty]
|
Wysłany: 09-03-2007, 12:54
|
|
|
akbi napisał/a: | Bastek, poza tym dla lepszego dojscia polecam odkrecenie "skrzynki" z filtrem powietrza | Święte słowa! Ja dodatkowo demontowałem zbiornik płynu do spryskiwaczy. |
|
|
|
 |
Bastek [Usunięty]
|
Wysłany: 09-03-2007, 22:46
|
|
|
Dzięki panowie za podpowiedzi, napewno zastosuję się do wskazówek.
Bardzo żałuję, że nie mogłem pojawić się na spocie, którego defakto sam zaproponowałem ale tak to bywa, myslę, że jeszcze nie raz będę miał okazję was poznać i pogadać |
|
|
|
 |
|
|