Praca silnika |
Autor |
Wiadomość |
Szajba
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer CS0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Kwi 2015 Posty: 6 Skąd: Kutno
|
Wysłany: 03-10-2016, 15:55 Praca silnika
|
|
|
Witam,
ostatnimi czasy mój misiek niestabilnie pracuje.
Obroty spadają i potrafi sobie zgasnąć. Tutaj pomaga nauka obrotów, aczkolwiek nie na długo. Jak silnik ostygnie, np postoi przez noc, to znów zaczyna źle pracować.
Przepustnica była czyszczona przed wakacjami, jakoś maj/czerwiec. Czy jest jakaś możliwość, żeby nie powtarzać codziennie nauki obrotów? Jak ugryźć ten temat?
Pozdrawiam. |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 03-10-2016, 17:09
|
|
|
Jeszcze gdybyś napisał jaki silnik tam masz |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Szajba
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer CS0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Kwi 2015 Posty: 6 Skąd: Kutno
|
Wysłany: 03-10-2016, 17:20
|
|
|
2.0 + lpg |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 03-10-2016, 17:24
|
|
|
Probowałeś wyeliminować problem instalacji LPG, ewentualnie może kojarzysz czy problem pojawił sie po wymianie rozrządu |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Szajba
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer CS0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Kwi 2015 Posty: 6 Skąd: Kutno
|
Wysłany: 03-10-2016, 17:53
|
|
|
Niestety to samo dzieje się na gazie i na benzynie.
Rozrząd dopiero zbliża się do wymiany, za około 25 000 |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 03-10-2016, 18:55
|
|
|
Wykluczałęś gaz zakrecajac zawór w butli i jeździłeś dłuzszy czas na benzynie |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Szajba
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer CS0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Kwi 2015 Posty: 6 Skąd: Kutno
|
Wysłany: 03-10-2016, 21:29
|
|
|
Tylko wyłączyłem przełączanie na gaz sterownikiem. |
|
|
|
 |
Poli77
Forumowicz

Auto: Lancer CS9 2.0 / SS-II A00 1.2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Mar 2011 Posty: 39 Skąd: Mosina / Poznań
|
Wysłany: 11-10-2016, 21:05
|
|
|
Miałem podobnie. Przyczyną okazał się padnięty wtryskiwacz gazu. Kombinowałem wcześniej na wiele sposobów z przepustnicą, cewkami, kablami wysokiego napięcia, a problem okazał się tak banalny. Zweryfikuj to. |
_________________ Poli
Mitsubishi Lancer Wagon CS9 2.0 |
|
|
|
 |
Szajba
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer CS0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Kwi 2015 Posty: 6 Skąd: Kutno
|
Wysłany: 19-04-2017, 11:25
|
|
|
Wczoraj przy okazji programu wymiany generatora gazu w poduszkach powietrznych odwiedziłem ASO i poprosiłem o diagnozę, ponieważ mechanicy w mojej okolicy koniecznie chcieli wymieniać przepustnicę. Pan z ASO stwierdził, że nie spotkał się z przypadkiem, gdzie trzeba by wymieniać przepustnicę w tym modelu i powiedział, że przyczyną może być rezystor wiatraka chłodnicy, który wymusza jego ciągłą pracę. Zamówiłem ten moduł sterowania, zobaczymy, czy pomoże |
|
|
|
 |
|