Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Praca silnika
Autor Wiadomość
Szajba 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer CS0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Kwi 2015
Posty: 6
Skąd: Kutno
Wysłany: 03-10-2016, 15:55   Praca silnika

Witam,
ostatnimi czasy mój misiek niestabilnie pracuje.
Obroty spadają i potrafi sobie zgasnąć. Tutaj pomaga nauka obrotów, aczkolwiek nie na długo. Jak silnik ostygnie, np postoi przez noc, to znów zaczyna źle pracować.
Przepustnica była czyszczona przed wakacjami, jakoś maj/czerwiec. Czy jest jakaś możliwość, żeby nie powtarzać codziennie nauki obrotów? Jak ugryźć ten temat?
Pozdrawiam.
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 03-10-2016, 17:09   

Jeszcze gdybyś napisał jaki silnik tam masz
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Szajba 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer CS0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Kwi 2015
Posty: 6
Skąd: Kutno
Wysłany: 03-10-2016, 17:20   

2.0 + lpg :)
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 03-10-2016, 17:24   

Probowałeś wyeliminować problem instalacji LPG, ewentualnie może kojarzysz czy problem pojawił sie po wymianie rozrządu
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Szajba 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer CS0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Kwi 2015
Posty: 6
Skąd: Kutno
Wysłany: 03-10-2016, 17:53   

Niestety to samo dzieje się na gazie i na benzynie.
Rozrząd dopiero zbliża się do wymiany, za około 25 000
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 03-10-2016, 18:55   

Wykluczałęś gaz zakrecajac zawór w butli i jeździłeś dłuzszy czas na benzynie :?:
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Szajba 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer CS0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Kwi 2015
Posty: 6
Skąd: Kutno
Wysłany: 03-10-2016, 21:29   

Tylko wyłączyłem przełączanie na gaz sterownikiem.
 
 
Poli77 
Forumowicz


Auto: Lancer CS9 2.0 / SS-II A00 1.2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Mar 2011
Posty: 39
Skąd: Mosina / Poznań
Wysłany: 11-10-2016, 21:05   

Miałem podobnie. Przyczyną okazał się padnięty wtryskiwacz gazu. Kombinowałem wcześniej na wiele sposobów z przepustnicą, cewkami, kablami wysokiego napięcia, a problem okazał się tak banalny. Zweryfikuj to.
_________________
Poli
Mitsubishi Lancer Wagon CS9 2.0
 
 
Szajba 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer CS0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Kwi 2015
Posty: 6
Skąd: Kutno
Wysłany: 19-04-2017, 11:25   

Wczoraj przy okazji programu wymiany generatora gazu w poduszkach powietrznych odwiedziłem ASO i poprosiłem o diagnozę, ponieważ mechanicy w mojej okolicy koniecznie chcieli wymieniać przepustnicę. Pan z ASO stwierdził, że nie spotkał się z przypadkiem, gdzie trzeba by wymieniać przepustnicę w tym modelu i powiedział, że przyczyną może być rezystor wiatraka chłodnicy, który wymusza jego ciągłą pracę. Zamówiłem ten moduł sterowania, zobaczymy, czy pomoże :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.