Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.8 GDI] Obroty na jałowym 1500
Autor Wiadomość
Karismaniak 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma 1.8GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Paź 2016
Posty: 13
Skąd: Steszew
  Wysłany: 23-10-2016, 21:46   [Cari 1.8 GDI] Obroty na jałowym 1500

Proszę o pomoc w zdiagnozowaniu winnego
Na jałowym obroty trzymają 1500 a podczas jazdy odcina przy 4 tys.
Wymieniłem czujnik położenia przepustnicy
Czujnik wałka korbowego
Świece z nkg na denso
Cewki 2 szt
Sterownik Silnika ( z kabiny pod radiem)
Przepływomierz powietrza
Filtry/ olej
Mechanik twierdzi że siłownik elektromagnetyczny od przepustnicy jeszcze trzeba wymienić
Ja obstawiam że czujnik walka rozrządu ma może zimne luty i szwankuje.
W każdym bądź razie proszę o pomoc mitsumaniakow
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 23-10-2016, 22:20   

Z którego roku jest ta Carisma i czy była robiona diagnostyka silnika czy tylko wymieniano części według instrukcji wróżki?
 
 
Karismaniak 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma 1.8GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Paź 2016
Posty: 13
Skąd: Steszew
Wysłany: 24-10-2016, 04:32   

Pierwszym dwóm mechanikom komputer nie pokazywał bledow. W serwisie i obecnemu specowi pokazuje na przepustnice i dlatego chcę on jeszcze ten siłownik wymienić bo niby nie domyka klapki i dlatego sa podwyższone obroty.
Kupiłem u480 scanner i też nie znajduje bledow.
Sprawdź jeszcze ten czujnik wałka rozrzadu czego ten spec nie zrobił a go o to prosiłem. Carisma 2001r Da 122 km
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 24-10-2016, 06:52   

Czujnik wałka nie dawał by takich objawów oraz przy niesprawności generował by odpowiedni błąd jeśli oczywiście obrotomierz pokazuje realne obroty. Jeśli był błąd przepustnicy to możliwe, że ona stanowi problem, specem od przepustnic jest Bartek http://forum.mitsumaniaki...viewprofile&u=6 i radził bym się z nim skontaktować przed jakimikolwiek decyzjami o wymianie czy naprawie przepustnicy.
Najlepszy sprzęt do nieprofesjonalnej diagnostyki tego silnika interfejs VAG KKL i program Evoscan http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=40568
 
 
Karismaniak 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma 1.8GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Paź 2016
Posty: 13
Skąd: Steszew
Wysłany: 24-10-2016, 09:53   

Ok spróbuję w takim razie u Bartka i jak będę na etapie naprawy lub po naprawie że skutkiem pozytywnym to opiszę to aby pomóc innym .;)

[ Dodano: 16-11-2016, 22:41 ]
no to mozecie zobaczyc i powiedziec o co chodzi ?
https://zapodaj.net/f5e841b5588d2.jpg.html
dobrze rozumiem i widze ze jeden wtrysk w ogole nie trybi ?
Jakie prawidłowe wartyosci powinny byc dla Carisma 2001r 122km 1.8gdi ?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.