Problem ze wspomaganiem. |
Autor |
Wiadomość |
atego815
Forumowicz

Auto: pajero 3.2did
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lip 2009 Posty: 73 Skąd: Pruszcz Gdański
|
Wysłany: 11-12-2016, 21:23 Problem ze wspomaganiem.
|
|
|
Poproszę o sugestię...
Przy dość ostrym ruszaniu w skręcie mam znacznie osłabione wspomaganie kierownicy, lub wręcz jego brak... Pasek, ok, stan płynu również...
Nawet przy ciasnych manewrach parkingowych potrafi tak się dziać...
I przy okazji mniejszy temat
- czy wyłączenie piszczałki poślizgowej, to tylko można przez fizyczne jej odłączenie??
Wkurza.... |
|
|
|
 |
wojtyszka
Mitsumaniak

Auto: Pajero III 3.2DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Sie 2012 Posty: 95 Skąd: siemiatycze
|
Wysłany: 12-12-2016, 18:54
|
|
|
o piszczałke ktoś juz pytal na forum, jesli dobrze pamietam to można ją odlaczyć tylko fizycznie..
a co do wspomagania, pasek ok, plyn też, a ubyło Ci wcześniej plynu ?
kilk pytan..
może pompe szlag trafił ?
sprawdzales czy pompa faktycznie pompuje ?
wydaje jakieś dziwne dzwięki ?
zagladales pod spod auta, może coś z maglownicą ?
było coś robione z tymi elementami ?
a jak krecisz kierownicą i czujesz opor lub brak wspomagania.. slyszysz głośniejsza prace pompy wspomagania ? |
_________________ 30cm ponad chodnikami
02869/KMM |
|
|
|
 |
atego815
Forumowicz

Auto: pajero 3.2did
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lip 2009 Posty: 73 Skąd: Pruszcz Gdański
|
Wysłany: 09-02-2017, 20:28
|
|
|
Pompa wydaje się działać cicho.. Nie ma tego charakterystycznego dla zużytych pomp dźwięku przy skrętach...
Stan płynu jest na minimum.. Uzupełnię jeszcze to.
Ale mam wątpliwości co tam jest. Nie jest to czerwony (od automatów), nie jest zielony mineralny.. Wygląda jak jaśniejszy silnikowy... Trochę jak hydrauliczny.
Cóż to może być? Czego dolać? najprościej by było pewnie zlać cały i dać czerwony ATF... |
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 09-02-2017, 20:53
|
|
|
atego815 napisał/a: | Stan płynu jest na minimum.. Uzupełnię jeszcze to. |
Nie lepiej wymienić ? jesli nie wiesz jaki jest zalany
Sprawdz stan paska czy czasem nie ma poslizgu
Miałem w wspomaganiu zalany dexron 3 dziwne ruchy kierownicy czasem brak wspomagania głównie przy niskiej prędkosci i na parkingu i co dziwne pojawił sie wyciek między pompą a maglownicą na łączeniu przewodu gumowego z metalowym ,po wymianie na dexron 2 problemy minęły wyciek tez , więc olej ma duzy wpływ na działanie wspomagania
Zacznij od wymiany oleju i przepłukania układu olej najlepiej czerwony |
_________________ Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン
Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 |
|
|
|
 |
Michał_PIII
Mitsumaniak
Auto: 2 x Pajero 3.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 10 Lut 2017 Posty: 192 Skąd: Wyszków Węgrowski / Warszawa
|
Wysłany: 10-02-2017, 15:05
|
|
|
Pompa wspomagania jest na kołach napędzanych rozrządem, więc o jakim pasku mówicie?
Często się zdarza że te pompy siadają, ale zacznij od wymiany płynu |
_________________ Michał Pajero4x4 |
|
|
|
 |
atego815
Forumowicz

Auto: pajero 3.2did
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lip 2009 Posty: 73 Skąd: Pruszcz Gdański
|
Wysłany: 11-02-2017, 10:18
|
|
|
Nooo, to jest pasek co wspomaga pracę kół zebatych pompy
Faktycznie... włożyłem rękę pod maskę i zasugerowałem się chyba rolką napinacza... |
|
|
|
 |
|