Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: akbi
05-07-2007, 12:56
[CS3A 1.6] Nr. błędu
Autor Wiadomość
majick
[Usunięty]

Wysłany: 19-12-2006, 09:51   [CS3A 1.6] Nr. błędu

Czy ktoś wie co onacza błąd P0125
Ostatnio zmieniony przez akbi 05-07-2007, 12:39, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24321
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 19-12-2006, 10:48   

na 99% uszkodzony czujnik temp. silnika
 
 
majick
[Usunięty]

Wysłany: 19-12-2006, 17:55   

oto co znalazłem p0125 excessive time to enter closed loop fuel control
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24321
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 19-12-2006, 20:28   

a ja to:
insufficient coolant temperature for closed loop fuel control
 
 
majick
[Usunięty]

Wysłany: 19-12-2006, 20:40   

No to czekamy na rozjemce,do miłego.
 
 
wichura1 
moderator mitsumaniak
download manager ;)


Auto: Grandis NA4W 2.4MIVEC LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 105 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 3021
Skąd: Poznań
Wysłany: 20-12-2006, 15:21   

P0125 - Niewystarczająca temperatura czynnika chłodzącego, dla zamkniętej pętli regulacji paliwa.
_________________
Mitsumaniaku !!! Tutaj Download (u góry strony). :mrgreen:
 
 
 
tomusn 
Mitsumaniak


Auto: Colt Z34A 6AMT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 106 razy
Dołączył: 08 Maj 2005
Posty: 3975
Skąd: Żnin
Wysłany: 20-12-2006, 23:41   

komputer slnika operuje czymś na kształt algorytmu, schematu dawkowania paliwa w zalezności od temp silnik, ilości powietrza, obciążenia, nacisku na przepustnicę, wyników z sondy lambda i inne.
W opisach pracy komputera jest często pojęcie: loop - pętla.
"Closed loop" oznacza, że silnik jest rozgrzany i wyłącza się wtedy ssanie, następuje wtedy zmiana pracy ECU. Między innymi w zamknietej petli zaczynają mieć wpływ poprawki korekcyjne na wyniki z sondy lambda (dla palmiarzy FTO2) i poprawki korekcjyjne dawkowania paliwa (Fuel Trims High, Middle, Low - FTRH, FTRM, FTRL).
Te poprawki nie są brane pod uwagę w trybie "open loop" gdy silnik jest zimny i pracuje na ssaniu.
Prosze o poprawienie mojego toku rozumowania, jeśli ktoś przeczytał uważniej stronę www.pocketlogger.com
8)
_________________
Tomek
Colt :( Colt :| Colt :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.