 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: akbi 05-07-2007, 12:56 |
[CS3A 1.6] Nr. błędu |
Autor |
Wiadomość |
majick [Usunięty]
|
Wysłany: 19-12-2006, 09:51 [CS3A 1.6] Nr. błędu
|
|
|
Czy ktoś wie co onacza błąd P0125 |
Ostatnio zmieniony przez akbi 05-07-2007, 12:39, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24321 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 19-12-2006, 10:48
|
|
|
na 99% uszkodzony czujnik temp. silnika |
|
|
|
 |
majick [Usunięty]
|
Wysłany: 19-12-2006, 17:55
|
|
|
oto co znalazłem p0125 excessive time to enter closed loop fuel control |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24321 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 19-12-2006, 20:28
|
|
|
a ja to:
insufficient coolant temperature for closed loop fuel control |
|
|
|
 |
majick [Usunięty]
|
Wysłany: 19-12-2006, 20:40
|
|
|
No to czekamy na rozjemce,do miłego. |
|
|
|
 |
wichura1
moderator mitsumaniak download manager ;)

Auto: Grandis NA4W 2.4MIVEC LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 105 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 3021 Skąd: Poznań
|
|
|
|
 |
tomusn
Mitsumaniak

Auto: Colt Z34A 6AMT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 106 razy Dołączył: 08 Maj 2005 Posty: 3975 Skąd: Żnin
|
Wysłany: 20-12-2006, 23:41
|
|
|
komputer slnika operuje czymś na kształt algorytmu, schematu dawkowania paliwa w zalezności od temp silnik, ilości powietrza, obciążenia, nacisku na przepustnicę, wyników z sondy lambda i inne.
W opisach pracy komputera jest często pojęcie: loop - pętla.
"Closed loop" oznacza, że silnik jest rozgrzany i wyłącza się wtedy ssanie, następuje wtedy zmiana pracy ECU. Między innymi w zamknietej petli zaczynają mieć wpływ poprawki korekcyjne na wyniki z sondy lambda (dla palmiarzy FTO2) i poprawki korekcjyjne dawkowania paliwa (Fuel Trims High, Middle, Low - FTRH, FTRM, FTRL).
Te poprawki nie są brane pod uwagę w trybie "open loop" gdy silnik jest zimny i pracuje na ssaniu.
Prosze o poprawienie mojego toku rozumowania, jeśli ktoś przeczytał uważniej stronę www.pocketlogger.com
|
_________________ Tomek
Colt Colt Colt
 |
|
|
|
 |
|
|