Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Pierścienie-wymiana..
Autor Wiadomość
szikuna 
Forumowicz


Auto: lancer 1.5 GLXi 12v 92r. LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 20 Cze 2010
Posty: 91
Skąd: Zambrów
Wysłany: 28-01-2012, 15:24   

xluki napisał/a:
Karol-13, Nie ubywa/przybywa oleju/płynu chłodzącego?

Trafne pytanie. Karol-13 sprawdź też czy w płynie chłodniczym nie ma śladów oleju.

[ Dodano: 28-01-2012, 15:34 ]
Karol-13 napisał/a:
no właśnie ubywa i jednego i drugiego:P z tym,że oleju znacznie szybciej niestety, kopci na niebiesko, ale dopiero w momencie jak postoi kilka minit na biegu jałowym, albo w korku.. i do którego "fachowca" bym nie pojechał zawsze to samo-pierścienie plus uszczelka głowicy...a co do tej kompresji to jaka powinna być mniej więcej??

Kompresja powinna być na poziomie 10 atm.
_________________

 
 
xluki 
Mitsumaniak


Auto: Mercedes SLK
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 23 Mar 2009
Posty: 813
Skąd: Słupsk
Wysłany: 28-01-2012, 15:38   

Karol-13 napisał/a:
no właśnie ubywa i jednego i drugiego:P
więc pewnie uszczelka głownicy jest uszkodzona.
_________________
02483/KMM
Była: Carisma 1.8GDI 98' LX
Była: Carisma 1.8GDI 12.04' Motion PLUS
Była: Honda Civic VIII 2.2 i-CTDI
Była: Honda Civic IV 1.6 16v
Jest: Mercedes-Benz SŁK 2.3 Kompressor
Ostatnio zmieniony przez xluki 28-01-2012, 23:28, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Karol-13 
Forumowicz


Auto: Proton 415(persona) 1,5 r.1997
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Sie 2009
Posty: 161
Skąd: Koluszki
Wysłany: 28-01-2012, 21:27   

no dziekuje Panowie za pomoc. mam nadzieje, że wymiana tych pierscieni i uszczelki plus szlif glowicy wystarczy..bo chciałbym tym autem jeszcze troceh pojezdzić, a co do przebiegu to chyba nie ma on tutaj takiego znaczenia jak przegrzanie silnika, dwie zimy temu spowodowane zamarznięciem "chłodziwa"..;/ bo właśnie od tamtego czasu zaczęły się dziać takie cuda...
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21951
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 29-01-2012, 20:39   

Karol-13 napisał/a:
co do przebiegu to chyba nie ma on tutaj takiego znaczenia jak przegrzanie silnika, dwie zimy temu spowodowane zamarznięciem "chłodziwa"..;/ bo właśnie od tamtego czasu zaczęły się dziać takie cuda...
Wygląda na to, że niestety masz rację.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.