 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Pierścienie-wymiana.. |
Autor |
Wiadomość |
szikuna
Forumowicz

Auto: lancer 1.5 GLXi 12v 92r. LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 20 Cze 2010 Posty: 91 Skąd: Zambrów
|
Wysłany: 28-01-2012, 15:24
|
|
|
xluki napisał/a: | Karol-13, Nie ubywa/przybywa oleju/płynu chłodzącego? |
Trafne pytanie. Karol-13 sprawdź też czy w płynie chłodniczym nie ma śladów oleju.
[ Dodano: 28-01-2012, 15:34 ]
Karol-13 napisał/a: | no właśnie ubywa i jednego i drugiego:P z tym,że oleju znacznie szybciej niestety, kopci na niebiesko, ale dopiero w momencie jak postoi kilka minit na biegu jałowym, albo w korku.. i do którego "fachowca" bym nie pojechał zawsze to samo-pierścienie plus uszczelka głowicy...a co do tej kompresji to jaka powinna być mniej więcej?? |
Kompresja powinna być na poziomie 10 atm. |
_________________
 |
|
|
|
 |
xluki
Mitsumaniak

Auto: Mercedes SLK
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 23 Mar 2009 Posty: 813 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: 28-01-2012, 15:38
|
|
|
Karol-13 napisał/a: | no właśnie ubywa i jednego i drugiego:P | więc pewnie uszczelka głownicy jest uszkodzona. |
_________________ 02483/KMM
Była: Carisma 1.8GDI 98' LX
Była: Carisma 1.8GDI 12.04' Motion PLUS
Była: Honda Civic VIII 2.2 i-CTDI
Była: Honda Civic IV 1.6 16v
Jest: Mercedes-Benz SŁK 2.3 Kompressor
 |
Ostatnio zmieniony przez xluki 28-01-2012, 23:28, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Karol-13
Forumowicz

Auto: Proton 415(persona) 1,5 r.1997
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Sie 2009 Posty: 161 Skąd: Koluszki
|
Wysłany: 28-01-2012, 21:27
|
|
|
no dziekuje Panowie za pomoc. mam nadzieje, że wymiana tych pierscieni i uszczelki plus szlif glowicy wystarczy..bo chciałbym tym autem jeszcze troceh pojezdzić, a co do przebiegu to chyba nie ma on tutaj takiego znaczenia jak przegrzanie silnika, dwie zimy temu spowodowane zamarznięciem "chłodziwa"..;/ bo właśnie od tamtego czasu zaczęły się dziać takie cuda... |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21951 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 29-01-2012, 20:39
|
|
|
Karol-13 napisał/a: | co do przebiegu to chyba nie ma on tutaj takiego znaczenia jak przegrzanie silnika, dwie zimy temu spowodowane zamarznięciem "chłodziwa"..;/ bo właśnie od tamtego czasu zaczęły się dziać takie cuda... | Wygląda na to, że niestety masz rację. |
|
|
|
 |
|
|