Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Citroen c5 i Xantia
Autor Wiadomość
BeNeK 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Galant 1.8 16v140km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 24 Wrz 2010
Posty: 678
Skąd: Kielce
Wysłany: 30-01-2012, 17:23   

Przy okazji wymiany paska klinowego do c5 wpadnie trochę nowych fruktów , dziś zamówiłem na jutro będą ... Cpiatka stoi na warsztacie obok galanta i razem czekają na swoją kolej a niedługo jeszcze do nich dołączy czarna c5 :D Części które zamówiłem do kombiaka :


-Pasek rozrządu
-Rolka prowadząca
-Rolka napinająca
-Pompa wody
-Pasek wielorowkowy (klinowy)
-Rolka napinająca
-Napinacz
-Pompa Spryskiwaczy

Wszystkie części to jedne z lepszych zamienników no i z kolejnym 1000plnów trzeba się pożegnać jak nie lepiej :( Same części to 750 złociszy a taki sam zestaw trzeba kupić czarnej c5 , ehhhhhhhh ... Ale jak się zadba to będzie bez awaryjnie śmigać , Jutro wrzucę fotki
_________________
“Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców”
ś.p. Colin McRae
 
 
 
BeNeK 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Galant 1.8 16v140km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 24 Wrz 2010
Posty: 678
Skąd: Kielce
Wysłany: 31-01-2012, 15:11   

Taka jedna fotka c5 pstryknięta gdy byłem odebrać galanta :)



I taka tam stara fotka z siostrzyczką

gdyby nie kolor skóry to wsiadł bym nie do swojego samochodu :D Identyko :biggrin:
C5 będzie zrobiona na jutro :) Umyjemy i zrobię fotki :D
I jeszcze takie udało mi się znaleźć na starym telefonie


_________________
“Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców”
ś.p. Colin McRae
 
 
 
BeNeK 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Galant 1.8 16v140km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 24 Wrz 2010
Posty: 678
Skąd: Kielce
Wysłany: 03-02-2012, 16:07   

Xantia dziś sprzedana. :roll:
_________________
“Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców”
ś.p. Colin McRae
 
 
 
Psikus 
Mitsumaniak


Auto: Xsara Picasso
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 981
Skąd: sosnowiec
Wysłany: 03-02-2012, 18:32   

Czuje smutek :P
 
 
BeNeK 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Galant 1.8 16v140km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 24 Wrz 2010
Posty: 678
Skąd: Kielce
Wysłany: 04-02-2012, 09:29   

Psikus napisał/a:
Czuje smutek :P


Oj trochę .. jednak przez 7 lat można było się przywiązać do samochodu . Ale X trafiła w dobre ręce i za jakiś czas ją odwiedzę i sprawdzę jak się miewa :wink:
_________________
“Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców”
ś.p. Colin McRae
 
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 05-02-2012, 16:16   

No wyprzedawaj zabojady i inwestuj w prawdziwe auta :D
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
BeNeK 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Galant 1.8 16v140km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 24 Wrz 2010
Posty: 678
Skąd: Kielce
Wysłany: 05-02-2012, 16:45   

rosomak1983 napisał/a:
No wyprzedawaj zabojady i inwestuj w prawdziwe auta :D

znaczy JDM power :D Cepiątki na pewno zostają , a ja będe modził nissana mam nadzieje że po wakacjach uda się ogarnąć swap na sr20de albo 200konnego Vvl a jak nie to 7g rulez :D
_________________
“Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców”
ś.p. Colin McRae
Ostatnio zmieniony przez mkm 19-03-2012, 04:28, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
BeNeK 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Galant 1.8 16v140km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 24 Wrz 2010
Posty: 678
Skąd: Kielce
Wysłany: 14-02-2012, 14:46   

Panowie bardzo szybkie pytanie ...
Jakie klocki kupić na tył ?
1. TRW
2. EBC BLACK STUFF
2. FERODO PREMIER
_________________
“Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców”
ś.p. Colin McRae
 
 
 
Wszyc 
Mitsumaniak


Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 4156
Skąd: Gdynia
Wysłany: 14-02-2012, 17:28   

Przy tej mocy i masie za bardzo bym nie szalał :P
_________________
Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97

By mjsystem;

papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala

mjsystem: Czyli dookoła rdza. :mrgreen:
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 14-02-2012, 18:39   

trw/ferrodo
ebc
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
wojzi 
Mitsumaniak


Auto: Carisma Elegance 1.8 GDI 122KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Mar 2011
Posty: 1713
Skąd: Kraków
Wysłany: 14-02-2012, 19:41   

Ja w Cari mam TRW i jest OK.
_________________


Z samochodem jest jak z żoną. Kochasz go za to jaki jest, jak wygląda, jakie ma wnętrze i za przyjemność jaką Ci daje podczas jazdy :P , a nie za to że mało je.
 
 
BeNeK 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Galant 1.8 16v140km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 24 Wrz 2010
Posty: 678
Skąd: Kielce
Wysłany: 17-02-2012, 11:27   

No i klocuszki dotarły , zdecydowałem się na zakup TRW jak radziliście :) Trzeba było by się wziąć za wymianę ale przy pół metrowym śniegu to mi się nie uśmiecha :D


Jeszcze nigdy nie wymieniałem klocków w zaciskach 2 tłoczkowych mam nadzieje że zaciski zdejmuje się tak samo co w 1 tłoczkowych :P
_________________
“Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców”
ś.p. Colin McRae
 
 
 
Psikus 
Mitsumaniak


Auto: Xsara Picasso
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 981
Skąd: sosnowiec
Wysłany: 17-02-2012, 16:52   

Nie ma tam nic skomplikowanego, wyczyść tylko zaciski dokładnie przed montażem nowych klocków, furę podnoś lewarkiem tylko i wyłącznie w max położeniu zawieszenia, i zwróć uwagę czy stare klocki są równo zużyte - te zaciski lubią korodować pomiędzy zaciskiem a wahaczem przez co zmienia się ich kąt względem tarczy hamulcowej.
 
 
BeNeK 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Galant 1.8 16v140km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 24 Wrz 2010
Posty: 678
Skąd: Kielce
Wysłany: 17-02-2012, 17:51   

Psikus napisał/a:
Nie ma tam nic skomplikowanego, wyczyść tylko zaciski dokładnie przed montażem nowych klocków, furę podnoś lewarkiem tylko i wyłącznie w max położeniu zawieszenia, i zwróć uwagę czy stare klocki są równo zużyte - te zaciski lubią korodować pomiędzy zaciskiem a wahaczem przez co zmienia się ich kąt względem tarczy hamulcowej.

wiem o tym ze jak się podnosi na lewarku to tylko na max-ie , ostatnio tak robiłem :P W Xanti jak się podniosło lewarkiem na normalnym poziomie to nie chciała się podnieść :P
dzięki wielkie Psikus za rady !
_________________
“Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców”
ś.p. Colin McRae
 
 
 
BeNeK 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Galant 1.8 16v140km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 24 Wrz 2010
Posty: 678
Skąd: Kielce
Wysłany: 09-03-2012, 19:31   

Ostatnio c5 nie chciała odpalać albo odpalała wtedy kiedy jej się chciało ... Na początku myślałem że to wina komputera ze coś się jej poprzepalało ... Ale niestety winne okazały się wtryski :evil: Żadne nawet nie nadawał się ju do regeneracji ... Kupiłem używki za 1500zł na teście wtrysków wypadły bardzo dobrze ... Jutro samochód będzie do odebrania , ale 1800zł w plecy ... Przez ostatnie 2 miechy c5 pochłonęła +/-3000tys teraz mam nadzieje że się odwdzięczy bo konstrukcyjnie HDi to świetny silnik , przynajmniej staram się w to wierzyć :mrgreen: Jak będzie trochę kasy to wpadnie do c5 chip tuning , porządny a nie jakiś box i wkładka pipercros i ten sam set up do czarnego exclusive , w kombiaku mam nadzieję na 13xkm i 3xxnm a w czarne min to 16x km i 4xxnm :D
_________________
“Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców”
ś.p. Colin McRae
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.