Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
ESP i kontrola trakcja a buksujące koła...
Autor Wiadomość
mjsystem 
Forumowicz

Auto: ...
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 06 Sie 2010
Posty: 11637
Skąd: ...
Wysłany: 22-02-2012, 13:36   

jaca71 napisał/a:
Wtedy kolejny raz metoda zuruck i do przodu pomogła. Ale przy okazji okazało się ze najlepszym systemem w Lancerze jest jego sprzęgło i drugi bieg


Otóz to. W takich warunkach nic tylko wyłączyć ASC i rura.
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 22-02-2012, 15:30   

jaca71 napisał/a:

Opony GY-UG7


UG7+ czy bez "+"? Mam wrażenie, że w 3-cim roku to już nie to samo co na początku. Cenie sobie w nich przedewszyskim przewidywalność i to, że są ciche.

[ Dodano: 22-02-2012, 15:31 ]
mjsystem napisał/a:

Otóz to. W takich warunkach nic tylko wyłączyć ASC i rura.


E tam na lodzie? 1 i bez gazu albo z delikatnym gazem.... Rura nic nie da na lodzie i nie ważne czy na 2-gim czy 10 biegu.... W śniegu też nie sądzę. Ale mówimy o ruszaniu.
Jak się już jedzie to tylko ognia co będzie przyczepności - jak czujemy, że tracimy to należy trochę odpuścić.
 
 
mjsystem 
Forumowicz

Auto: ...
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 06 Sie 2010
Posty: 11637
Skąd: ...
Wysłany: 22-02-2012, 16:23   

krzychu napisał/a:
E tam na lodzie? 1 i bez gazu albo z delikatnym gazem.... Rura nic nie da na lodzie i nie ważne czy na 2-gim czy 10 biegu.... W śniegu też nie sądzę. Ale mówimy o ruszaniu.
Jak się już jedzie to tylko ognia co będzie przyczepności - jak czujemy, że tracimy to należy trochę odpuścić.


Masz rację. "w rurę" to przenośnia, wiadomo, że na lodzie nie ruszysz w ten sposób. Natomiast na śniegu róznie to bywa, trzeba wywazyc dodawanie gazu, bo jak dasz za mało to zgasnie a jak za duzo to zacznie kopać a nie jechać. W tym przypadku chodziło o podjazd czy wyrwanie się z miału solno-śniegowego. Lancer na pierwszym biegu ma duże obroty co bardzo przeszkadza. Na drugim szybko potrafi nabrac prędkości nie mieląc śniegu. Ale co ja Tobie, góralowi tłumaczę :mrgreen: Sam sie mógłbym od Ciebie wiele nauczyć pewnie :P
 
 
jaca71 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 ES '09
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 01 Wrz 2008
Posty: 4696
Skąd: Kraków
Wysłany: 22-02-2012, 19:08   

krzychu napisał/a:
UG7+ czy bez "+"?

Z +

Druga zima nie narzekam, ale jak się spojrzy na krawędzie klocków to widać dlaczego są inne.

krzychu napisał/a:
E tam na lodzie? 1 i bez gazu albo z delikatnym gazem.... Rura nic nie da na lodzie i nie ważne czy na 2-gim czy 10 biegu.... W śniegu też nie sądzę. Ale mówimy o ruszaniu.

Napisałem Zuruck co po niemiecku znaczy do tyłu. Czyli cofamy do płaskiego albo do miejsca gdzie jest trochę przyczepności i trudny fragment pokonujemy ogniem ;) coby nie stanąć ale oczywiście bez zbędnego ślizgania kół.

Co do ruszania na dwójce - w kilku wątkach juz się co do tego nie zgadzamy :)
A to przecież prosta fizyka. Na dwójce choćbyśmy chcieli nie uzyskamy takiej siły napędowej jak na jedynce. Dzięki temu łatwiej zachować przyczepność. A że sprzęgło więcej dostanie po tyłku? Mamy zapewnienie byłego kierownika serwisu że to przeżyje bez uszczerbku :P
Pamiętam jak swego czasu w połowie górki stanąłem na letnich na śniegu civkiem. Jedynka - mielenie, dwójka - mielenie, trójka - mielenie, czwórka szarpiąc i skacząc ruszył a to wystarczyło by po zmianie na dwójkę pojechać dalej...
_________________
1. Mitsubishi Lancer '09 (2008-...)
2. Honda Civic 5dr '98 (2010-...)
 
 
 
RalfPi 
Mitsumaniak

Auto: Lancer1.8 SB'10,Giulietta 1.4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 26 Lis 2010
Posty: 3185
Skąd: Szczecin
Wysłany: 23-02-2012, 07:45   

jaca71 napisał/a:

Pamiętam jak swego czasu w połowie górki stanąłem na letnich na śniegu civkiem. Jedynka - mielenie, dwójka - mielenie, trójka - mielenie, czwórka szarpiąc i skacząc ruszył a to wystarczyło by po zmianie na dwójkę pojechać dalej...


Kurcze - i to jest to! jesli chodzi o ruszanie na śniegu/lodzie..
A na kursie prawa jazdy tego nie uczą :D
 
 
mjsystem 
Forumowicz

Auto: ...
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 06 Sie 2010
Posty: 11637
Skąd: ...
Wysłany: 23-02-2012, 11:06   

RalfPi napisał/a:
Kurcze - i to jest to! jesli chodzi o ruszanie na śniegu/lodzie..
A na kursie prawa jazdy tego nie uczą


Na kursie prawa jazdy uczą jak zdać egzamin. Nie wiedziałeś??? :P
 
 
Trik 
Mitsumaniak
1056/KMM


Auto: Lancer 1.5 invite '08
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 39 razy
Dołączył: 05 Mar 2008
Posty: 3045
Skąd: Augustów
Wysłany: 23-02-2012, 18:57   

Dodam coś od siebie jako ciekawostkę.
Dzisja musiałem przejechać 10km z miejscowości A do miejscowości B po drogach powiatowych. :lol: Połowę trasy w 1 kierunku było przez miejscowość A po lodzie i błocie pośniegowym po często uczęszczanym odcinku, drugą połowę trasy przez tereny leśne słabo uczęszczane. I w tym lesie zaczęła się dyskoteka. Z racji małego ruchu słabo ubity nawodniony śnieg gr ok 6 cm tworzył warstwę pulpy na lodzie. Rozpędzone do 60km/h auto mimo wciśniętego gazu na 3 biegu zwalniało do 20km/h i tak się jechało przez 5km. TC dostawała szału, myślałem że żółty kolor wypali dziure w wyświetlaczu. Nawet po zmianie biegu na 2, prędkość nie rosła. Po wyłaczeniu ASC koła mieliły jak oszalałe, a na 4 biegu obroty utrzymywały się na 4-5 tyś przy prędkość góra 30km/h. ale za to autem nosiło jak żyda po pustym sklepie. Jakieś 4 h potem w autobusie szkolym jadącym tą samą trasą spaliło się sprzęgło, trochę wcześniej, ale dużo po mnie kobitka stanęła w tym dziadostwie i nie była w stanie jechać dalej.
 
 
jaceksu79 
Forumowicz


Auto: actyon sports
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 23 Lip 2011
Posty: 850
Skąd: Augustów
Wysłany: 23-02-2012, 19:02   

Trik napisał/a:
Dodam coś od siebie jako ciekawostkę.
Dzisja musiałem przejechać 10km z miejscowości A do miejscowości B po drogach powiatowych. :lol: Połowę trasy w 1 kierunku było przez miejscowość A po lodzie i błocie pośniegowym po często uczęszczanym odcinku, drugą połowę trasy przez tereny leśne słabo uczęszczane. I w tym lesie zaczęła się dyskoteka. Z racji małego ruchu słabo ubity nawodniony śnieg gr ok 6 cm tworzył warstwę pulpy na lodzie. Rozpędzone do 60km/h auto mimo wciśniętego gazu na 3 biegu zwalniało do 20km/h i tak się jechało przez 5km. TC dostawała szału, myślałem że żółty kolor wypali dziure w wyświetlaczu. Nawet po zmianie biegu na 2, prędkość nie rosła. Po wyłaczeniu ASC koła mieliły jak oszalałe, a na 4 biegu obroty utrzymywały się na 4-5 tyś przy prędkość góra 30km/h. ale za to autem nosiło jak żyda po pustym sklepie. Jakieś 4 h potem w autobusie szkolym jadącym tą samą trasą spaliło się sprzęgło, trochę wcześniej, ale dużo po mnie kobitka stanęła w tym dziadostwie i nie była w stanie jechać dalej.


heheh dobre :D
miałeś cykora? :mrgreen:

Ja kurcze niedawno wymieniane tylne klocki właśnie dziś zjechałem do blach przez kontrolę trakcji :spiderman:
 
 
Trik 
Mitsumaniak
1056/KMM


Auto: Lancer 1.5 invite '08
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 39 razy
Dołączył: 05 Mar 2008
Posty: 3045
Skąd: Augustów
Wysłany: 23-02-2012, 19:09   

jaceksu79 napisał/a:
miałeś cykora?
Tak, też myślałem że stanę w tej brei nie ruszę, albo co gorsza zajadę maszynerię.
_________________
Suzuki Ignis 1,2 (2019)
 
 
jaceksu79 
Forumowicz


Auto: actyon sports
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 23 Lip 2011
Posty: 850
Skąd: Augustów
Wysłany: 23-02-2012, 19:26   

Trik napisał/a:
albo co gorsza zajadę maszynerię


no tak-masz mitsu :mrgreen:
oczywiście żarcik :D

a najszybciej to byś zajechał pompę ABS-u... a to drogi interes...ojjj drogi :roll:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.