Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Powitanie / kilka pytań technicznych
Autor Wiadomość
rapsi 
Nowy Forumowicz

Auto: L200 2002 116km
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lut 2012
Posty: 15
Skąd: pomorskie
  Wysłany: 08-03-2012, 14:40   Powitanie / kilka pytań technicznych

Witam

Miło mi was wszystkich powitać. Właśnie wstąpiłem w związek z L200. O mojej wybrance słów kilka: 2002r, 250kkm z serwisem do końca, jeden właściciel, kupiony w PL, zabudowa hardtop założona w salonie, bulwarówek dookoła masa – taki trochę Russia style, później się zdejmie. Wersja z pojedynczą baterią, 136koników (kiedyś było).
i mam parę pytań:
> Co ile kkm robi się rozrząd w L-ce
> Jakie odsadzenie (minus) proponujecie dla opon MT.
> Czy ktoś zna sposób na naprawę zamka w hardtop-ie, czy ktoś dopasował sobie klamkę T?
> Czy ktoś próbował montować kompresor pneumatyczny na pakę (chodzi o „szybką” wymianę kół z szosy – dni powszednie, na MT w dni wolne). Wymyśliłem sobie że zamontuję taki na stałe na pace, zasilany z przetwornicy.
Pozdrawiam rafal.

[ Dodano: 16-03-2012, 10:42 ]
W związku z wielkim zainteresowanie tematem, odpowiem sobie sam:
> rozrząd zmieniamy co 90kkm, co druga wymiana pociąga za sobą pompę
> ET im mniejsze (czyli większy minus) tym fajniej wyglądamy, od -10 i mniej należy założyć poszerzenia nadkoli,
> duży asorytment klamek, zamków, baskwili, zatrzesków i zaczepów http://ait.gdynia.pl (polecam pobrać katalog bo strona jest do bani) zawsze coś się znajdzie i dopasuje
> jawi się problem, przetwornicy powyżej 1000W raczej nie zaleca się montować a wszystkie sprzężarki mają około 1,5kW motory. Chyba sam coś zbuduję w oparciu o motor EC, sprężarkę dwutłokową, zbiornik 6-9L.

pzdr r.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.