[EA6A/W 2.0TD] Galant 2.0 TD- opinie |
Autor |
Wiadomość |
Andrew
Mitsumaniak 01954/KMM

Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy Dołączył: 10 Sie 2009 Posty: 13646 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 25-12-2009, 10:34
|
|
|
Kolego wymiana uszczelki pod głowicą nie jest bardzo kosztowna. Regeneracja turba to koszt w granicach 1000PLN. "pocenie" pod pokrywą zaworów to zjawisko występujące w dużej ilości aut. Możesz zakupić nową uszczelkę pod pokrywę, czy też tańszym kosztem uszczelnić pokrywę silikonem. yam1530 napisał/a: | "poci" się znacząco w okolicach pompy wody. | jak nie wymieniałeś pompy wody to normalny objaw. W tym przypadku pompa nie jest tania Ale reasumując, i tak naprawa obecnego silnika wyjdzie taniej, niżeli kupno drugiego... No chyba, że chcesz zrobić SWAPA na 2.5v6 |
_________________ Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 |
|
|
|
 |
padaczka
Nowy Forumowicz
Auto: galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Sie 2009 Posty: 6 Skąd: stargard
|
Wysłany: 29-12-2009, 11:22
|
|
|
w moim przypadku byłoby to 1800 tulejowanie bloku z tłkami i pierscieniami, ok 1400 głowica plus paski, rolki, napinacze, uszczelki, olej, filtry, robocizna czyli po moich podliczeniach ok 5000 a tak kupiłem kompletny silnik (turbo, pompa wspomagania, klimy, alternator, rozrusznik, pompa wtryskowa). Przekładka na 2.5v6 wchodzi nie wchodzi w rachube bo autko robi ok 100-120 km dziennie i benzyna by mnie zjadła |
|
|
|
 |
Andrew
Mitsumaniak 01954/KMM

Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy Dołączył: 10 Sie 2009 Posty: 13646 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 29-12-2009, 15:10
|
|
|
padaczka, w Twoim przypadku, to było lepsze rozwiązanie zakup drugiego motorka... (Tak na marginesie jak osiągi auta? Jest różnica w stosunku do poprzedniego motorka?) Według mnie w przypadku yam1530, nawet jeśli trzeba będzie spawać głowicę, to koszt łącznie z regeneracją turbiny powinien oscylować w granicach max. 2500PLN. |
_________________ Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 |
|
|
|
 |
M_A_V
Mitsumaniak

Auto: Galant EA3A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Maj 2009 Posty: 111 Skąd: Zbąszyń
|
Wysłany: 29-12-2009, 22:25
|
|
|
a tak z ciekawości zapytam jakie by były koszty SWAPA z 2.0 TD na 2.5V6 ?? np sprzedając zdrową jednostkę diesla ile trzebaby dołożyć ?? |
_________________ Mitsubishi uzależnia |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14380 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 30-12-2009, 12:27
|
|
|
M_A_V, jeśli robisz sam przekładkę to najlepiej kupić anglika i działać, jeśli nie masz wiedzy i warunków na zrobienie tego samemu to się zupełnie nie opłaca, ponieważ jest mnóstwo rzeczy do przełożenia....
Ogólnie najlepiej sprzedać swojego i kupić 2,5. |
|
|
|
 |
padaczka
Nowy Forumowicz
Auto: galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Sie 2009 Posty: 6 Skąd: stargard
|
Wysłany: 29-01-2010, 16:21
|
|
|
już wiem wszystko o moim silniku bo udało mi się odczytać nr silnika i niestety Mitsubishi Polska nie potraiło nic na ten temat powiedzieć, dopiero moja siostra będąc na przeglądzie swoją Carismą w Anglii poprosiła o sprawdzenie historii silnika. Był on zamontowany w Spacewagonie z 2001 r. z automatyczną skrzynią biegów, ostatni przegląd był w marcu 2009 przy przebiegu 92000 mil (ok 150000 km) silnik ma 78 kw-106 km i 223 nm. Jak narazie spisuje się nieźle, nie bierze oleju i na tych mrozach zapala bez problemu. |
|
|
|
 |
Andrew
Mitsumaniak 01954/KMM

Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy Dołączył: 10 Sie 2009 Posty: 13646 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 29-01-2010, 17:02
|
|
|
padaczka, a jak z osiągami? Chyba jest różnica |
_________________ Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 |
|
|
|
 |
padaczka
Nowy Forumowicz
Auto: galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Sie 2009 Posty: 6 Skąd: stargard
|
Wysłany: 29-01-2010, 18:15
|
|
|
powiem tak: 1,9 tdi 110 km w passacie nie daje rady mojemu miśkowi |
|
|
|
 |
Andrew
Mitsumaniak 01954/KMM

Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy Dołączył: 10 Sie 2009 Posty: 13646 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 29-01-2010, 18:41
|
|
|
Wyobrażam sobie 90KM na tą masę daje radę a 106 to już odlot |
_________________ Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 |
|
|
|
 |
matyr
Forumowicz
Auto: galant diesel
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Wrz 2008 Posty: 87 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 29-01-2010, 22:07
|
|
|
odlot, powiadasz... |
|
|
|
 |
Andrew
Mitsumaniak 01954/KMM

Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy Dołączył: 10 Sie 2009 Posty: 13646 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 29-01-2010, 22:50
|
|
|
matyr napisał/a: | :D odlot, powiadasz... | hehe powiedzmy. Ale tak się właśnie nad tym zastanawiałem jaka może być różnica... W końcu chodzi o 16 kucy |
_________________ Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 |
|
|
|
 |
padaczka
Nowy Forumowicz
Auto: galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Sie 2009 Posty: 6 Skąd: stargard
|
Wysłany: 30-01-2010, 02:34
|
|
|
16 kucy to pikuś, pan pikuś, tu robi swoje 20 nm, niby w VW jest 110 km i 230 nm ale przy niższych obrotach, a miśka można kręcić bardziej i to robi swoje |
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 09-03-2012, 08:36
|
|
|
padaczka napisał/a: | powiem tak: 1,9 tdi 110 km w passacie nie daje rady mojemu miśkowi |
Ostatnio miałem okazję przejechać golfem 1,9 tdi 90 KM przebieg 202 tyś km i powiem szczerze jestem zaskoczony do 2 tyś obr nic się nie dzieje trzeba wyżej kręcić przyspieszenie o wiele gorsze , galant przy nim to inna bajka i o wiele lepsze przyspieszenie |
_________________ Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン
Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21955 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 09-03-2012, 08:51
|
|
|
milo napisał/a: | Ostatnio miałem okazję przejechać golfem 1,9 tdi 90 KM przebieg 202 tyś km i powiem szczerze jestem zaskoczony do 2 tyś obr nic się nie dzieje trzeba wyżej kręcić przyspieszenie o wiele gorsze , galant przy nim to inna bajka i o wiele lepsze przyspieszenie | No to trafiłeś na zajechany egzemplarz |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14380 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 09-03-2012, 11:20
|
|
|
milo napisał/a: | quot;]galant przy nim to inna bajka i o wiele lepsze przyspieszenie |
No nie za bardzo. Nawet dane katalogowe są bezlitosne. Golf 12,4 do setki, a gal sedan 12,8 w sedanie i 13,3 w kombi. Więc troszkę różnicy jest... Galant rzeczywiście dół ma lepszy, ale powyżej 3,5k już gorzej.. |
|
|
|
 |
|