Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA6A/W 2.0TD] Galant 2.0 TD- opinie
Autor Wiadomość
Andrew 
Mitsumaniak
01954/KMM


Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 13646
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 25-12-2009, 10:34   

Kolego wymiana uszczelki pod głowicą nie jest bardzo kosztowna. Regeneracja turba to koszt w granicach 1000PLN. "pocenie" pod pokrywą zaworów to zjawisko występujące w dużej ilości aut. Możesz zakupić nową uszczelkę pod pokrywę, czy też tańszym kosztem uszczelnić pokrywę silikonem.
yam1530 napisał/a:
"poci" się znacząco w okolicach pompy wody.
jak nie wymieniałeś pompy wody to normalny objaw. W tym przypadku pompa nie jest tania :( Ale reasumując, i tak naprawa obecnego silnika wyjdzie taniej, niżeli kupno drugiego... No chyba, że chcesz zrobić SWAPA na 2.5v6 :D
_________________
Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos :wave:
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 
 
padaczka 
Nowy Forumowicz

Auto: galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Sie 2009
Posty: 6
Skąd: stargard
Wysłany: 29-12-2009, 11:22   

w moim przypadku byłoby to 1800 tulejowanie bloku z tłkami i pierscieniami, ok 1400 głowica plus paski, rolki, napinacze, uszczelki, olej, filtry, robocizna czyli po moich podliczeniach ok 5000 a tak kupiłem kompletny silnik (turbo, pompa wspomagania, klimy, alternator, rozrusznik, pompa wtryskowa). Przekładka na 2.5v6 wchodzi nie wchodzi w rachube bo autko robi ok 100-120 km dziennie i benzyna by mnie zjadła
 
 
Andrew 
Mitsumaniak
01954/KMM


Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 13646
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 29-12-2009, 15:10   

padaczka, w Twoim przypadku, to było lepsze rozwiązanie zakup drugiego motorka... (Tak na marginesie jak osiągi auta? :D Jest różnica w stosunku do poprzedniego motorka?) Według mnie w przypadku yam1530, nawet jeśli trzeba będzie spawać głowicę, to koszt łącznie z regeneracją turbiny powinien oscylować w granicach max. 2500PLN.
_________________
Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos :wave:
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 
 
M_A_V 
Mitsumaniak


Auto: Galant EA3A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Maj 2009
Posty: 111
Skąd: Zbąszyń
Wysłany: 29-12-2009, 22:25   

a tak z ciekawości zapytam jakie by były koszty SWAPA z 2.0 TD na 2.5V6 ?? np sprzedając zdrową jednostkę diesla ile trzebaby dołożyć ??
_________________
Mitsubishi uzależnia :)
 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14382
Skąd: Pruszków
Wysłany: 30-12-2009, 12:27   

M_A_V, jeśli robisz sam przekładkę to najlepiej kupić anglika i działać, jeśli nie masz wiedzy i warunków na zrobienie tego samemu to się zupełnie nie opłaca, ponieważ jest mnóstwo rzeczy do przełożenia....

Ogólnie najlepiej sprzedać swojego i kupić 2,5.
 
 
padaczka 
Nowy Forumowicz

Auto: galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Sie 2009
Posty: 6
Skąd: stargard
Wysłany: 29-01-2010, 16:21   

już wiem wszystko o moim silniku bo udało mi się odczytać nr silnika i niestety Mitsubishi Polska nie potraiło nic na ten temat powiedzieć, dopiero moja siostra będąc na przeglądzie swoją Carismą w Anglii poprosiła o sprawdzenie historii silnika. Był on zamontowany w Spacewagonie z 2001 r. z automatyczną skrzynią biegów, ostatni przegląd był w marcu 2009 przy przebiegu 92000 mil (ok 150000 km) silnik ma 78 kw-106 km i 223 nm. Jak narazie spisuje się nieźle, nie bierze oleju i na tych mrozach zapala bez problemu.
 
 
Andrew 
Mitsumaniak
01954/KMM


Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 13646
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 29-01-2010, 17:02   

padaczka, a jak z osiągami? Chyba jest różnica :D
_________________
Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos :wave:
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 
 
padaczka 
Nowy Forumowicz

Auto: galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Sie 2009
Posty: 6
Skąd: stargard
Wysłany: 29-01-2010, 18:15   

powiem tak: 1,9 tdi 110 km w passacie nie daje rady mojemu miśkowi :mrgreen:
 
 
Andrew 
Mitsumaniak
01954/KMM


Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 13646
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 29-01-2010, 18:41   

Wyobrażam sobie :roll: 90KM na tą masę daje radę a 106 to już odlot :mrgreen:
_________________
Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos :wave:
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 
 
matyr 
Forumowicz

Auto: galant diesel
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Wrz 2008
Posty: 87
Skąd: Wrocław
Wysłany: 29-01-2010, 22:07   

:D odlot, powiadasz... :D
 
 
Andrew 
Mitsumaniak
01954/KMM


Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 13646
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 29-01-2010, 22:50   

matyr napisał/a:
:D odlot, powiadasz... :D
hehe powiedzmy. Ale tak się właśnie nad tym zastanawiałem jaka może być różnica... W końcu chodzi o 16 kucy :D
_________________
Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos :wave:
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 
 
padaczka 
Nowy Forumowicz

Auto: galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Sie 2009
Posty: 6
Skąd: stargard
Wysłany: 30-01-2010, 02:34   

16 kucy to pikuś, pan pikuś, tu robi swoje 20 nm, niby w VW jest 110 km i 230 nm ale przy niższych obrotach, a miśka można kręcić bardziej i to robi swoje
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 09-03-2012, 08:36   

padaczka napisał/a:
powiem tak: 1,9 tdi 110 km w passacie nie daje rady mojemu miśkowi

Ostatnio miałem okazję przejechać golfem 1,9 tdi 90 KM przebieg 202 tyś km i powiem szczerze jestem zaskoczony do 2 tyś obr nic się nie dzieje trzeba wyżej kręcić przyspieszenie o wiele gorsze , galant przy nim to inna bajka i o wiele lepsze przyspieszenie :D
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21955
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 09-03-2012, 08:51   

milo napisał/a:
Ostatnio miałem okazję przejechać golfem 1,9 tdi 90 KM przebieg 202 tyś km i powiem szczerze jestem zaskoczony do 2 tyś obr nic się nie dzieje trzeba wyżej kręcić przyspieszenie o wiele gorsze , galant przy nim to inna bajka i o wiele lepsze przyspieszenie
No to trafiłeś na zajechany egzemplarz :P
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14382
Skąd: Pruszków
Wysłany: 09-03-2012, 11:20   

milo napisał/a:
quot;]galant przy nim to inna bajka i o wiele lepsze przyspieszenie :D


No nie za bardzo. Nawet dane katalogowe są bezlitosne. Golf 12,4 do setki, a gal sedan 12,8 w sedanie i 13,3 w kombi. Więc troszkę różnicy jest... Galant rzeczywiście dół ma lepszy, ale powyżej 3,5k już gorzej..
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.