 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[CA1A 1.3] Sprzęgło/pedał brak reakcji |
Autor |
Wiadomość |
coltjaro
Mitsumaniak
Auto: colt CJO 1,6 2000r. 90KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lip 2008 Posty: 70 Skąd: Poznan
|
Wysłany: 15-03-2012, 20:55 [CA1A 1.3] Sprzęgło/pedał brak reakcji
|
|
|
Po krótkiej radości po wymianie aparatu zapłonowego i tym samym dobrej sprawności miśka niestety coś stało się ze sprzęgłem/pedałem sprzęgła Dotychczas nie miałem żadnych problemów ze sprzęgłem, jedynie lekko skrzypiało wewnątrz przy pedale co niwelowałem psikając sprayem ze smarem silikonowym K2 - pomagało.Jednak pewnego razu jak wsiadłem i odpaliłem samochód , wyjechałem z garażu i pedał nie wrócił już na swoje miejsce po wduszeniu - został tak 1/3 niżej niż normalnie.Ale misiek jechał choć miałem delikatne wrażenie że się ciut ślizga.Odbyłem jedną krótka trasę, dwa dni później ponownie wyjechałem i było już dużo gorzej - miałem problemy z ruszeniem.Dojechałem do pracy i w drodze powrotnej przed odpaleniem chcąc poprawić może (wyregulować) przy pancerzu na górze linkę - pedał już zupełnie "wpadł" po wduszeniu i nie wrócił,i nie było szans by w ogóle ruszyć samochodem Linka cała bo jak ręcznie przesunę dźwignię przy sprzęgle to pedał wraca na swoje miejsce i po wduszeniu znów zostaje (nie odbija).Co się mogło stać, czy to coś z linką czy sprzęgło ?
Co powoduje "powrót" pedału sprzęgła ? - coś w samym sprzęgle czy jakaś sprężyna??
Będę wdzięczny za pomoc i cenne rady bo spać nie mogę , a funduszy nie mam i chciałbym sam spróbować samemu naprawić no i samochód potrzebny..
Pozdrawiam |
Ostatnio zmieniony przez karolgt 17-05-2012, 00:01, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Jogurt
Mitsumaniak

Auto: CA4A & EA5W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 21 Wrz 2006 Posty: 2554 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 15-03-2012, 21:07
|
|
|
najpierw sprawdź pancerz linki i jego mocowania na skrzyni/budzie. no chyba że docisk padł i łożysko przez niego weszło. |
_________________ CA0
Galant II |
|
|
|
 |
coltjaro
Mitsumaniak
Auto: colt CJO 1,6 2000r. 90KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lip 2008 Posty: 70 Skąd: Poznan
|
Wysłany: 15-03-2012, 21:54
|
|
|
Z pancerzem jest teraz tak, że mogę go bez trudu wyjąć z otworu z taką profilowaną podkładką?"prawie pod szybą"(przy mocowaniu amortyzatora) - tak zrobiłem przed wyjazdem do domu w celu możliwej poprawy - po tym zabiegu już w ogóle pedał "wpadł". |
|
|
|
 |
coltjaro
Mitsumaniak
Auto: colt CJO 1,6 2000r. 90KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lip 2008 Posty: 70 Skąd: Poznan
|
Wysłany: 18-03-2012, 22:23
|
|
|
Proszę o informacje czy zakupione sprzęgło jest odpowiednie do mojego micha, oraz czy z nim wszystko jest ok, szczególnie te pióra - jakieś nagrzewane ???
Poniżej zdjęcia tego egzemplarza, kupiłem 1/4 ceny taniej, niby nowy...
Jeżeli ktoś się orientuje to proszę także o podanie przy okazji o symbol giętkich przewodów hamulcowych na przód.
[img] [/img]
[img] [/img]
[img] [/img]
[img] [/img]
[img] [/img]
[ Dodano: 14-04-2012, 22:41 ]
Nikt nic nie podpowie? |
|
|
|
 |
|
|