Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Zapalająca sie kontrolka SRS
Autor Wiadomość
killshot 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Wrz 2009
Posty: 24
Skąd: Polska
Wysłany: 10-01-2012, 18:32   Zapalająca sie kontrolka SRS

Witam wszystkich,
tak jak w temacie, zapala się co jakiś czas i później gaśnie kontrolka SRS i tak w kółko. Może sprawa prosta i błaha ale spytam co ona oznacza zepsutego bądź może coś innego?? Dzięki za podpowiedzi.
Pozdrawiam
 
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 10-01-2012, 18:38   Re: Zapalająca sie kontrolka SRS

killshot napisał/a:
Witam wszystkich,
tak jak w temacie, zapala się co jakiś czas i później gaśnie kontrolka SRS i tak w kółko. Może sprawa prosta i błaha ale spytam co ona oznacza zepsutego bądź może coś innego?? Dzięki za podpowiedzi.
Pozdrawiam

Sprawdź połączenia kostek pod siedzeniami przednimi, te żółte i czerwone.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
Mrówka 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero 3,2DID 00r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Sty 2010
Posty: 22
Skąd: SOSNOWIEC
Wysłany: 12-01-2012, 13:17   

Problemem może być niedoładowany akumulator.Miewam tak szczególnie zimą jak jeżdże na krótkich odcinkach. Naładuj akumulator lub wymień na nowy ja przez 7 lat jazdy PIII mam już 3 sztukę.

Pozdrawiam
 
 
killshot 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Wrz 2009
Posty: 24
Skąd: Polska
Wysłany: 11-04-2012, 00:43   

Witam,
może późno ale zawsze, problemem była przetarta taśma łącząca poduszkę powietrzna na kierownicy z komputerem... Serwis krzyknął 1150 brutto, kupiłem używkę na Allegro z rozbitka za 50pln + przesyłka.
PS. Dobrze, że auto poszło do następnego "szczęśliwca", nigdy więcej używanego auta terenowego, przez 3 lata włożyłem w niego jakieś 50 tyś. zł. Co prawda super auto do zabawy ale nie za te pieniądze!! Dobrze, że miałem go na firmę i jakieś 40% wydatków wrzucałem w koszta ale tym, którzy kupią III za okazyjną cenę nie mając zaplecza finansowego na jej utrzymanie to tylko współczuję. Powiem krótko, prawdziwa "pojarka" skończyła się na II, reszta to współczesna wydmuszka auta terenowego!!
Dobranoc
 
 
 
siersciunio 
Forumowicz
BULL'O'MANIAK


Auto: PIII 2001 3,2 aut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Gru 2011
Posty: 268
Skąd: Wrocław
Wysłany: 11-04-2012, 18:42   

killshot napisał/a:
Witam,
może późno ale zawsze, problemem była przetarta taśma łącząca poduszkę powietrzna na kierownicy z komputerem... Serwis krzyknął 1150 brutto, kupiłem używkę na Allegro z rozbitka za 50pln + przesyłka.
PS. Dobrze, że auto poszło do następnego "szczęśliwca", nigdy więcej używanego auta terenowego, przez 3 lata włożyłem w niego jakieś 50 tyś. zł. Co prawda super auto do zabawy ale nie za te pieniądze!! Dobrze, że miałem go na firmę i jakieś 40% wydatków wrzucałem w koszta ale tym, którzy kupią III za okazyjną cenę nie mając zaplecza finansowego na jej utrzymanie to tylko współczuję. Powiem krótko, prawdziwa "pojarka" skończyła się na II, reszta to współczesna wydmuszka auta terenowego!!
Dobranoc


killshot a wymien na co poszlo to 50 k
 
 
killshot 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Wrz 2009
Posty: 24
Skąd: Polska
Wysłany: 11-04-2012, 23:37   

Było tego tyle, że bym "zaśmiecił" całe forum ale trochę napisze:

Problem ze skrzynią biegów (manual) + rzeczy z nią powiązane (f. vat):
Koło 1 i 2 biegu V78W (MR553395) 965,67 zł
Widełki 1 i 2 biegu V78W (MB919198) 580,92 zł
Synchronizator 2 biegu V78W (MR518268) 761,98 zł
Olej Mobil UBE 1 SHC 75W-90 (511260/60), 5,5l 274,98 zł
Naprawa sk. biegów, wymiana sprzęgła i koła zamachowego 1342 zł.
W sumie za części i za usługę zapłaciłem 3925,53
Koło dwumasow (2355A004) 4450,00 zł
Zestaw sprzęgła (40-06109E) 1530,00 zł

Pompa wtrysków:
1) regeneracja 3400,00 (wytrzymała 9000 km)
2) zakup używanej (działała bez problemów do samego końca) 5500,00

Wymiana tulei zawieszenia, chyba było ich 16 x 200zł/szt + robocizna = ok. 4000 zł. Były tak zapieczone, że samochód stał 3 dni na warsztacie i palniki szły w ruch! Po 2 latach wymieniłem znów 8 szt + robocizna = 2000zł (samochód terenowy a tulejki padały tak naprawdę po sezonie).

Rozszczelniła się chłodnica (za radą użytkowników Pojarek kupiona nowa + chłodnica klimy) ok. 1500zł

Było też wymieniane ale nie pamiętam cen: łożysko (2 razy), nadkole wewnętrzne, amortyzator i pewnie coś jeszcze. Nie wspomnę o częściach amortyzacyjnych, filtry, płyny (co 7,5 tyś. km.), części zawieszenia, opony na zimę ok 700zł/szt i ubezpieczenie OC, AC i NW za 3500zl/ rok.
Wiem, że te ostatnie koszta poniósłbym też w innym aucie ale próbowałem odpowiedzieć jedynie na pytanie kolegi Sierściunia
 
 
 
siersciunio 
Forumowicz
BULL'O'MANIAK


Auto: PIII 2001 3,2 aut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Gru 2011
Posty: 268
Skąd: Wrocław
Wysłany: 12-04-2012, 07:34   

wiem ze robimy tu kompletny off topic ale jak nie tu to gdzie;)

a pompe gdzie regenerowales?
 
 
killshot 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Wrz 2009
Posty: 24
Skąd: Polska
Wysłany: 12-04-2012, 10:13   

W Krotoszynie :-X
 
 
 
siersciunio 
Forumowicz
BULL'O'MANIAK


Auto: PIII 2001 3,2 aut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Gru 2011
Posty: 268
Skąd: Wrocław
Wysłany: 12-04-2012, 17:32   

killshot napisał/a:
W Krotoszynie :-X


U Wachowiaka tez miałem tam oddać ale się powsztrzymałem problemem był bak i rura wlewowa i pompa dwa razy do naprawy.

teraz czekaja mnie piasty i amory:/
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.