 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Zapalająca sie kontrolka SRS |
Autor |
Wiadomość |
killshot
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero 3,2 DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Wrz 2009 Posty: 24 Skąd: Polska
|
Wysłany: 10-01-2012, 18:32 Zapalająca sie kontrolka SRS
|
|
|
Witam wszystkich,
tak jak w temacie, zapala się co jakiś czas i później gaśnie kontrolka SRS i tak w kółko. Może sprawa prosta i błaha ale spytam co ona oznacza zepsutego bądź może coś innego?? Dzięki za podpowiedzi.
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 10-01-2012, 18:38 Re: Zapalająca sie kontrolka SRS
|
|
|
killshot napisał/a: | Witam wszystkich,
tak jak w temacie, zapala się co jakiś czas i później gaśnie kontrolka SRS i tak w kółko. Może sprawa prosta i błaha ale spytam co ona oznacza zepsutego bądź może coś innego?? Dzięki za podpowiedzi.
Pozdrawiam |
Sprawdź połączenia kostek pod siedzeniami przednimi, te żółte i czerwone. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
Mrówka
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero 3,2DID 00r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 14 Sty 2010 Posty: 22 Skąd: SOSNOWIEC
|
Wysłany: 12-01-2012, 13:17
|
|
|
Problemem może być niedoładowany akumulator.Miewam tak szczególnie zimą jak jeżdże na krótkich odcinkach. Naładuj akumulator lub wymień na nowy ja przez 7 lat jazdy PIII mam już 3 sztukę.
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
killshot
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero 3,2 DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Wrz 2009 Posty: 24 Skąd: Polska
|
Wysłany: 11-04-2012, 00:43
|
|
|
Witam,
może późno ale zawsze, problemem była przetarta taśma łącząca poduszkę powietrzna na kierownicy z komputerem... Serwis krzyknął 1150 brutto, kupiłem używkę na Allegro z rozbitka za 50pln + przesyłka.
PS. Dobrze, że auto poszło do następnego "szczęśliwca", nigdy więcej używanego auta terenowego, przez 3 lata włożyłem w niego jakieś 50 tyś. zł. Co prawda super auto do zabawy ale nie za te pieniądze!! Dobrze, że miałem go na firmę i jakieś 40% wydatków wrzucałem w koszta ale tym, którzy kupią III za okazyjną cenę nie mając zaplecza finansowego na jej utrzymanie to tylko współczuję. Powiem krótko, prawdziwa "pojarka" skończyła się na II, reszta to współczesna wydmuszka auta terenowego!!
Dobranoc |
|
|
|
 |
siersciunio
Forumowicz BULL'O'MANIAK

Auto: PIII 2001 3,2 aut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 11 Gru 2011 Posty: 268 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 11-04-2012, 18:42
|
|
|
killshot napisał/a: | Witam,
może późno ale zawsze, problemem była przetarta taśma łącząca poduszkę powietrzna na kierownicy z komputerem... Serwis krzyknął 1150 brutto, kupiłem używkę na Allegro z rozbitka za 50pln + przesyłka.
PS. Dobrze, że auto poszło do następnego "szczęśliwca", nigdy więcej używanego auta terenowego, przez 3 lata włożyłem w niego jakieś 50 tyś. zł. Co prawda super auto do zabawy ale nie za te pieniądze!! Dobrze, że miałem go na firmę i jakieś 40% wydatków wrzucałem w koszta ale tym, którzy kupią III za okazyjną cenę nie mając zaplecza finansowego na jej utrzymanie to tylko współczuję. Powiem krótko, prawdziwa "pojarka" skończyła się na II, reszta to współczesna wydmuszka auta terenowego!!
Dobranoc |
killshot a wymien na co poszlo to 50 k |
|
|
|
 |
killshot
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero 3,2 DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Wrz 2009 Posty: 24 Skąd: Polska
|
Wysłany: 11-04-2012, 23:37
|
|
|
Było tego tyle, że bym "zaśmiecił" całe forum ale trochę napisze:
Problem ze skrzynią biegów (manual) + rzeczy z nią powiązane (f. vat):
Koło 1 i 2 biegu V78W (MR553395) 965,67 zł
Widełki 1 i 2 biegu V78W (MB919198) 580,92 zł
Synchronizator 2 biegu V78W (MR518268) 761,98 zł
Olej Mobil UBE 1 SHC 75W-90 (511260/60), 5,5l 274,98 zł
Naprawa sk. biegów, wymiana sprzęgła i koła zamachowego 1342 zł.
W sumie za części i za usługę zapłaciłem 3925,53
Koło dwumasow (2355A004) 4450,00 zł
Zestaw sprzęgła (40-06109E) 1530,00 zł
Pompa wtrysków:
1) regeneracja 3400,00 (wytrzymała 9000 km)
2) zakup używanej (działała bez problemów do samego końca) 5500,00
Wymiana tulei zawieszenia, chyba było ich 16 x 200zł/szt + robocizna = ok. 4000 zł. Były tak zapieczone, że samochód stał 3 dni na warsztacie i palniki szły w ruch! Po 2 latach wymieniłem znów 8 szt + robocizna = 2000zł (samochód terenowy a tulejki padały tak naprawdę po sezonie).
Rozszczelniła się chłodnica (za radą użytkowników Pojarek kupiona nowa + chłodnica klimy) ok. 1500zł
Było też wymieniane ale nie pamiętam cen: łożysko (2 razy), nadkole wewnętrzne, amortyzator i pewnie coś jeszcze. Nie wspomnę o częściach amortyzacyjnych, filtry, płyny (co 7,5 tyś. km.), części zawieszenia, opony na zimę ok 700zł/szt i ubezpieczenie OC, AC i NW za 3500zl/ rok.
Wiem, że te ostatnie koszta poniósłbym też w innym aucie ale próbowałem odpowiedzieć jedynie na pytanie kolegi Sierściunia |
|
|
|
 |
siersciunio
Forumowicz BULL'O'MANIAK

Auto: PIII 2001 3,2 aut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 11 Gru 2011 Posty: 268 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 12-04-2012, 07:34
|
|
|
wiem ze robimy tu kompletny off topic ale jak nie tu to gdzie;)
a pompe gdzie regenerowales? |
|
|
|
 |
killshot
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero 3,2 DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Wrz 2009 Posty: 24 Skąd: Polska
|
Wysłany: 12-04-2012, 10:13
|
|
|
W Krotoszynie |
|
|
|
 |
siersciunio
Forumowicz BULL'O'MANIAK

Auto: PIII 2001 3,2 aut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 11 Gru 2011 Posty: 268 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 12-04-2012, 17:32
|
|
|
killshot napisał/a: | W Krotoszynie |
U Wachowiaka tez miałem tam oddać ale się powsztrzymałem problemem był bak i rura wlewowa i pompa dwa razy do naprawy.
teraz czekaja mnie piasty i amory:/ |
|
|
|
 |
|
|