[EAxA] Przepustnica - wymiana na większą |
Autor |
Wiadomość |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14382 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 18-04-2012, 23:04
|
|
|
waldi-1, a widziałeś kiedyś VR-4 za 9k z kierownicą po lewej? Przecież to co napisał kojec to cena za Anglika i to pewnie lekko zdezolowanego. |
|
|
|
 |
waldi-1
Mitsumaniak

Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 25 Paź 2006 Posty: 1577 Skąd: Chechło City
|
|
|
|
 |
arturj123
Forumowicz

Auto: A3 1.8T 200KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 06 Wrz 2009 Posty: 1299 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 18-04-2012, 23:59
|
|
|
Legnum/ VR-4 to ten sam 6A13TT |
|
|
|
 |
Kojec
Mitsumaniak

Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Sie 2011 Posty: 204 Skąd: Kąty wrocławskie
|
Wysłany: 19-04-2012, 11:38
|
|
|
wiem wiem ze anglik, coś będę szukał i moze będzie okazja, W sumie miesiąc temu kupiłem całego rozbitka 2.5 to swapa za 1600 zł i na wypasie xD ładne felgi, głośniczki w lusterkach, drewniany kokpit itd. Silnik i skrzynia igła więc jestem happy |
_________________
 |
|
|
|
 |
arturj123
Forumowicz

Auto: A3 1.8T 200KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 06 Wrz 2009 Posty: 1299 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 19-04-2012, 11:49
|
|
|
Głośniczki w lusterkach ?
Co do VR4/Legnuma poczytaj o autach użytkowników tych aut. Zorientujesz się ile to pracy i pieniędzy. Chyba że lubisz druteks |
|
|
|
 |
Tomek
Mitsumaniak forumowy ekspert

Auto: Q50s Red Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy Dołączył: 02 Wrz 2009 Posty: 11092 Skąd: Wieliczka
|
|
|
|
 |
arturj123
Forumowicz

Auto: A3 1.8T 200KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 06 Wrz 2009 Posty: 1299 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 19-04-2012, 12:06
|
|
|
A już miałem nadzieje na coś innowacyjnego, głośniki w lusterkach na zewnątrz |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 19-04-2012, 12:52
|
|
|
Kojec napisał/a: | Nastepnie chce zrobić w profesjonalnej firmie dolot z wylotem, sportowy wałek rozrzadu, komputer i tą przepustnice/kolektor, a na koniec jak osiągnie co bym chciał to kompresor i kute zabawki |
Kojec, a jaki model Galanta jest teraz w twoim posiadaniu? Pytanie z ciekawości, bo mam wrażenie że tak naprawdę nie masz zielonego pojecia o czym piszesz.
Dlaczego?
Bo taniej jest kupić na gotowo mocne auto, które już nie wymaga grzebania itd. Ba, będzie nawet oszczędniejsze.
Inaczej mówiąc piszesz o wydatkach jak o kupnie lodów w budce za rogiem:
- customowy wydech ok. 1000 zeta
- customowy dolot ok. 1000 zeta
- sportowe wałki rozrządu 264 min. 1000 zł za sztukę
- agresywne wałki billet'y 272 min. 2500 zł za sztukę
- piggy-back, min. 1500 zł
- kute zabawki (tłoki, pierścienie, korby) - 6500 zł
... a to zaledwie początek.
Wracając do przepustnic w Galantach. Największa ma 70mm, i jest stosowana w Galantach V6. Z powodzeniem wystarcza do dużych aplikacji, np. Evo ma 63mm, przedliftowy vr4 ma 63mm.
Większe przepustnice to Cosworth'a do silników V8 i V10 są na 80/90/100mm, ale wymaga mega rzeźby (customowy kolektor, itd.). |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
waldi-1
Mitsumaniak

Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 25 Paź 2006 Posty: 1577 Skąd: Chechło City
|
|
|
|
 |
|