Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Źle złożony aparat zapłonowy, jak naprawić?
Autor Wiadomość
polaff 
Mitsumaniak

Auto: *
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 02 Maj 2009
Posty: 2452
Skąd: ....
Wysłany: 02-05-2012, 23:14   

a nie można tych elementów samemu dokupić i wymienić ???
 
 
mar111cin 
Forumowicz

Auto: galant 2.5 V6 '03
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Paź 2008
Posty: 982
Skąd: FSW
Wysłany: 02-05-2012, 23:21   

Pipi, po tym jak dzisiaj zadzwoniłem do gościa co miał najtaniej aparaty zapłonowe w okolicy i powiedział, że aktualnie nie ma żadnego na stanie, to postanowiłem jednak wysłać aparat do Yakuzy. Jednak najpierw muszę powalczyć z jego ściągnięciem ;) Faktycznie kupiłbym używany aparat i okazało by się że za pół roku ta sama przygoda, bo z tego co widzę to nagminna przypadłość tych aparatów.

Ewentualnie wymieniłbym sam cały ten moduł, żeby się nie bawić w wysyłanie, ale z tego co widzę, nie jest on dostępny w żadnym sklepie ?
_________________
Galant 2.5 V6 2003r. automat +VSI Prins
witaj Gość :)
 
 
 
pipi_ja 
Forumowicz

Auto: Galant EA 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty: 574
Skąd: wlkp
Wysłany: 03-05-2012, 09:10   

W moim przypadku chodzilo raczej o samo przelutowanie bo yakuza wlasnie to mi zaproponowal.
Reszte tylko sprawdzil i stwierdzi,ze jest ok.
Piszac reszte mam na mysli kopulke,palec,cewke i wspominal cos o hall'u.

Nie istotne, jestem zadowolony bo silnik pracuje zdecydowanie rowniej tak wiec moja podroz nie byla bezcelowa :-)

Pozdrawiam.
 
 
 
mar111cin 
Forumowicz

Auto: galant 2.5 V6 '03
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Paź 2008
Posty: 982
Skąd: FSW
Wysłany: 03-05-2012, 10:41   

bo teraz pracuje tak jak fabryka przykazała, a nie jak mu się podoba ;)
_________________
Galant 2.5 V6 2003r. automat +VSI Prins
witaj Gość :)
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 646 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24346
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 03-05-2012, 23:02   

mar111cin napisał/a:
z tego co widzę to nagminna przypadłość tych aparatów.
ja tam jeżdżę i nie narzekam - nigdy nic nie było grzebane
że tak zapytam? - masz gaz? jak tak, to masz winowajcę
 
 
polaff 
Mitsumaniak

Auto: *
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 02 Maj 2009
Posty: 2452
Skąd: ....
Wysłany: 03-05-2012, 23:07   

Krzyzak napisał/a:
masz gaz? jak tak, to masz winowajcę

nie wydaje mi się. Ja swoim na gazie zrobiłem ponad 60kkm i od samego początku tak samo kuleje, a na tym forum napisano mi, że te fałki tak sobie po prostu drżą.
 
 
mar111cin 
Forumowicz

Auto: galant 2.5 V6 '03
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Paź 2008
Posty: 982
Skąd: FSW
Wysłany: 03-05-2012, 23:51   

Krzyżak, mam gaz, ale co on ma do tego? Akurat droga od aparatu do gazu to bardzo daleka droga ;) Najgorsze że znowu przez głupotę auto 2-3tyg w garażu. Nie chcę nic mówić, ale starsze mitsubishi były o wiele lepiej wykonane (przemyślane?)
_________________
Galant 2.5 V6 2003r. automat +VSI Prins
witaj Gość :)
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 646 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24346
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 04-05-2012, 12:43   

ale uparci... mam 2x V6 i żadnych drgań, żadnych problemów z aparatem...
do przeskoku iskry w propan-butanie potrzeba więcej energii - po to zmniejsza się przerwę na świecach
wystarczy trochę zaniedbania i aparaty padają
fajnie poczytać, jak walczycie z problemami, które w autach bez lpg nie występują...

zgodzę się, że w przypadku silników 4G9x była wada modułu zapłonowego, ale nie w V6
nie chcę się wdawać w kolejną dyskusję o LPG, bo mam gdzieś co tankujecie - dla mnie możecie nawet na sikach jeździć :) - tylko proszę bądźcie świadomi skutków i nie narzekajcie, że TTTM

[ Dodano: 04-05-2012, 12:45 ]
mar111cin napisał/a:
starsze mitsubishi były o wiele lepiej wykonane

lepsza stal itd. - to fakt
ale też były mniej skomplikowane - mniej elektroniki i mechaniki...
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6103
Skąd: Wrocław
Wysłany: 04-05-2012, 13:14   

Krzyzak napisał/a:
ale uparci... mam 2x V6 i żadnych drgań, żadnych problemów z aparatem...
do przeskoku iskry w propan-butanie potrzeba więcej energii - po to zmniejsza się przerwę na świecach
wystarczy trochę zaniedbania i aparaty padają
fajnie poczytać, jak walczycie z problemami, które w autach bez lpg nie występują...

zgodzę się, że w przypadku silników 4G9x była wada modułu zapłonowego, ale nie w V6
nie chcę się wdawać w kolejną dyskusję o LPG, bo mam gdzieś co tankujecie - dla mnie możecie nawet na sikach jeździć - tylko proszę bądźcie świadomi skutków i nie narzekajcie, że TTTM

[ Dodano: 04-05-2012, 12:45 ] mar111cin napisał/a:
starsze mitsubishi były o wiele lepiej wykonane


lepsza stal itd. - to fakt
ale też były mniej skomplikowane - mniej elektroniki i mechaniki...


Tak jak piszesz Darku .
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 646 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24346
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 04-05-2012, 15:49   

dodam więcej - silnik chodzi tak równo i cicho, że na postoju muszę patrzeć na obrotomierz czy wciąż pracuje...
 
 
polaff 
Mitsumaniak

Auto: *
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 02 Maj 2009
Posty: 2452
Skąd: ....
Wysłany: 04-05-2012, 22:13   

Krzyzak napisał/a:
fajnie poczytać, jak walczycie z problemami, które w autach bez lpg nie występują...


no spoko, tylko, że ja kupiłem gala który LPG nigdy nie wąchał i od dnia zakupu tak drżał - myślałem, że to kwestia zużytych świec niestety okazało się, że jednak nie... :(

A co do Gazu to u mnie montaż gazu nic nie zmienił oprócz kosztów podróży. jak będę w tym miesiącu w 3city to możemy się umówić to zademonstruję Ci jak drży mi silnik - a....
Dodam, że wymieniałem niedawno kompletny aparat zakupiony u jednego z MM deklarującego 100% sprawności i nic to nie zmieniło więc to chyba wystarczający dowód, że to nie wina LPG.
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6103
Skąd: Wrocław
Wysłany: 04-05-2012, 22:20   

polaff napisał/a:
A co do Gazu to u mnie montaż gazu nic nie zmienił oprócz kosztów podróży. jak będę w tym miesiącu w 3city to możemy się umówić to zademonstruję Ci jak drży mi silnik - a....
Dodam, że wymieniałem niedawno kompletny aparat zakupiony u jednego z MM deklarującego 100% sprawności i nic to nie zmieniło więc to chyba wystarczający dowód, że to nie wina LPG.


Zrób tak samo na testy i porównamy :wink:

http://www.youtube.com/watch?v=YelU5dFrPDw
 
 
polaff 
Mitsumaniak

Auto: *
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 02 Maj 2009
Posty: 2452
Skąd: ....
Wysłany: 04-05-2012, 22:30   

u mnie by się kubek przewrócił... poważnie w chwili obecnej mam obroty jałowe sporo wyższe - na N i P około 1000rpm - nie robiłem procedury uczenia po czyszczeniu dolotu dzięki temu drgania są odrobinę mniejsze.
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6103
Skąd: Wrocław
Wysłany: 04-05-2012, 22:31   

polaff napisał/a:
u mnie by się kubek przewrócił... poważnie


nie wieże :!:
 
 
polaff 
Mitsumaniak

Auto: *
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 02 Maj 2009
Posty: 2452
Skąd: ....
Wysłany: 04-05-2012, 22:32   

w pajero równiej pracuje i mniej drży mimo wywalenia paska od balansów (błoto się wkręcało ;) ).

Dodam że tak było od dnia zakupu - ciśnienie sprężania pomierzone po ~~12 +/- 0,1
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.