[E34A 1.8TD] Regeneracja pompy |
Autor |
Wiadomość |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 08-03-2011, 15:23
|
|
|
można zwiększyć dawkę paliwa na pompie( śruba ta z plombą należy ją wkręcić i zakontrować ) klucz 12 i śrubokręt jednocześnie trzeba zmniejszyć obroty bo wzrosną .moc wzrasta |
|
|
|
 |
flisak
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero II 2,5TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 24 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 08-03-2011, 18:41
|
|
|
Chyba włśnie to zrobiłem bo wykrecałem tą śrubę zeby założyć dekielek i teraz trochę za wysokie wolne obroty i wolno schodzi z obrotów. Jutro zmniejsze. A jak działa ta dzwigienka na podciśnienie na górze pompy? |
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 08-03-2011, 19:56
|
|
|
większe doładowanie i tym wężykiem idzie ciśnienie do pompy ugina membranę i zwiększa dawkę paliwa jest tam trzpień który można obrócić ( największe ścięcie ) najlepiej zaznaczyć markerem pozycje membrany można ją obrócić w prawo lub lewo i się przejechać ( oczewiście dekielek zakręcamy) najlepsze efekty są z śrubą do dawki paliwa klucz 12 i płaski śrubokręt wkręcamy obroty rosną a na ograniczniku wolnych obrotów popuszczamy obroty spadają i oczywiście intercooler to podstawa ja w swoim zakładałem spalanie spadło moc wzrosła galant 1.8 td 1989 r sprzedany http://img845.imageshack.us/i/dsc00522u.jpg/ |
|
|
|
 |
flisak
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero II 2,5TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 24 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 09-03-2011, 10:36
|
|
|
zmniejsze dawke tj. wróce do tych ustawień co były. Dekielka od membrany nie zdejmowałem i nie jestem pewien czy ta dzwigienka od membrany dobrze trafiła w ten suwak gazu w pompie. To chyba ma wchodzić w takie wycięcie z boku tego suwaka? Generalnie działa, może bedzie dobrze. Jeszcze raz dzieki za pomoc. |
|
|
|
 |
slavo_p
Forumowicz slavo_p
Auto: galant 2.0 td
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Mar 2012 Posty: 192 Skąd: Przeworsk
|
Wysłany: 09-05-2012, 00:28
|
|
|
u mnie jak zwieksze dawke to pojawia sie dymienie , co to oznacza ? |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 09-05-2012, 08:04
|
|
|
slavo_p napisał/a: | u mnie jak zwieksze dawke to pojawia sie dymienie , co to oznacza ? | Przecież odpowiedź jest w tym zdaniu. Więcej paliwa, więcej dymu. |
|
|
|
 |
sampler
Forumowicz

Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 62 razy Dołączył: 08 Gru 2005 Posty: 2353 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 09-05-2012, 09:19
|
|
|
slavo_p napisał/a: | u mnie jak zwieksze dawke to pojawia sie dymienie , co to oznacza ? |
Ze masz za malo tlenu w stosunku do ON i nie przepala calej dawki. Za duza dawka ON lub za slabe cisnienie doladowania |
_________________ BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i
SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI |
|
|
|
 |
|