Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E34A 1.8TD] Regeneracja pompy
Autor Wiadomość
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 08-03-2011, 15:23   

można zwiększyć dawkę paliwa na pompie( śruba ta z plombą należy ją wkręcić i zakontrować ) klucz 12 i śrubokręt jednocześnie trzeba zmniejszyć obroty bo wzrosną .moc wzrasta
 
 
 
flisak 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero II 2,5TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 24
Skąd: Białystok
Wysłany: 08-03-2011, 18:41   

Chyba włśnie to zrobiłem bo wykrecałem tą śrubę zeby założyć dekielek i teraz trochę za wysokie wolne obroty i wolno schodzi z obrotów. Jutro zmniejsze. A jak działa ta dzwigienka na podciśnienie na górze pompy?
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 08-03-2011, 19:56   

większe doładowanie i tym wężykiem idzie ciśnienie do pompy ugina membranę i zwiększa dawkę paliwa jest tam trzpień który można obrócić ( największe ścięcie ) najlepiej zaznaczyć markerem pozycje membrany można ją obrócić w prawo lub lewo i się przejechać ( oczewiście dekielek zakręcamy) najlepsze efekty są z śrubą do dawki paliwa klucz 12 i płaski śrubokręt wkręcamy obroty rosną a na ograniczniku wolnych obrotów popuszczamy obroty spadają i oczywiście intercooler to podstawa ja w swoim zakładałem spalanie spadło moc wzrosła galant 1.8 td 1989 r sprzedany http://img845.imageshack.us/i/dsc00522u.jpg/
 
 
 
flisak 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero II 2,5TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 24
Skąd: Białystok
Wysłany: 09-03-2011, 10:36   

zmniejsze dawke tj. wróce do tych ustawień co były. Dekielka od membrany nie zdejmowałem i nie jestem pewien czy ta dzwigienka od membrany dobrze trafiła w ten suwak gazu w pompie. To chyba ma wchodzić w takie wycięcie z boku tego suwaka? Generalnie działa, może bedzie dobrze. Jeszcze raz dzieki za pomoc.
 
 
slavo_p 
Forumowicz
slavo_p

Auto: galant 2.0 td
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Mar 2012
Posty: 192
Skąd: Przeworsk
Wysłany: 09-05-2012, 00:28   

u mnie jak zwieksze dawke to pojawia sie dymienie , co to oznacza ?
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 09-05-2012, 08:04   

slavo_p napisał/a:
u mnie jak zwieksze dawke to pojawia sie dymienie , co to oznacza ?
Przecież odpowiedź jest w tym zdaniu. Więcej paliwa, więcej dymu.
 
 
sampler 
Forumowicz


Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 62 razy
Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 2353
Skąd: Lubin
Wysłany: 09-05-2012, 09:19   

slavo_p napisał/a:
u mnie jak zwieksze dawke to pojawia sie dymienie , co to oznacza ?


Ze masz za malo tlenu w stosunku do ON i nie przepala calej dawki. Za duza dawka ON lub za slabe cisnienie doladowania
_________________
BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i

SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.