Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.8 GDI] Carisma faluje,brak błedów, filmik.
Autor Wiadomość
mateusz8230 
Forumowicz

Auto: MitsubishiCarisma 1998.1.8GDi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 12 Kwi 2012
Posty: 344
Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: 02-07-2012, 23:46   

Jak odpalę i zrobię start data logger to wogle sie nie laczy, tylko raz udało mi się podłączyć żeby zrobić wykres tylko za 1 razem jak kabel kupiłem ale rozłaczyłem bo nie miałem odpowiednich parametrów zaznaczonych i od tej pory lipa,kabel mam FTDI FT 232BM (taki link podał mi jeden z forumowiczów) +zworka 1+4 pin.Sterowniki oraz ustawienia już chyba wszystkie posprawdzałem i dalej nic.
Zauważyłem że jeśli śrubka SAS jest mocno wykręcona to obroty są lekko wyższe ale podbijają bardzo podczas dojezdzania do skrzyzowania (bez włączonej klimy,bo gdy jest włączona to spadają bardzo nisko i silnik trekocze jak diesel ale nie podbija obrotów) Sam nie wiem albo jest przepustnica na maxa rozregulowana albo komp,krokowy....Jutro podniosę obroty śrubką fixed SAS.Auto zachowuję sie bardzo nie przewidywalnie bo gdy jade np bez gazu na 1 biegu to auto samo przyspieszy i za moment zwolni,wygląda to tak jakbym przyspieszał i hamował.
Podczas bardzo niskich obrotów (pod obciązeniem na jałowym) mam napięcie na aku 12,85-13V nie wiem czy to ma jakieś znaczenie.
 
 
 
i9i 
Mitsumaniak
Szary Obywatel


Auto: Reno
Kraj/Country: Holland
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 19 Sie 2010
Posty: 2219
Skąd: Kerkrade
Wysłany: 03-07-2012, 23:12   

Zanim zaczniesz kręcić spróbujmy uruchomić Evoscana by mieć pewność, że ECU działa poprawnie. Gdyż wiadome jest, że jak ECU szwankuje to kręcenie i regulowanie raz jakiś efekt da a innym razem nie da nic i tak można kombinować do wyczerpania zapasu nervosolu.
_________________
Pozdrawiam
Adrian

Pomogłem?? Kliknij "Pomógł" nic nie kosztuje a motywuje :)
 
 
 
mateusz8230 
Forumowicz

Auto: MitsubishiCarisma 1998.1.8GDi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 12 Kwi 2012
Posty: 344
Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: 03-07-2012, 23:54   

to mozliwe ze to ECU jest...zepsute i dla tego nie mozna sie polaczyc? chodzi o to ecu co jest kolo prawej nogi pasazera? i czy musze do niego dokupic stacyjke z immo?.

[ Dodano: 04-07-2012, 10:52 ]
dziś podczas prób połaczenia evoscana actuatory ładnie idą,gdy zrobię start logging (na wył silniku) zapala się na zielono i wyskakuję taki komunikat
Info: Initializing At 5 baud...
Info: Timer: 1841.6065ms
Info: Initialization Complete...
Info: Waiting for INIT Response...
Info: ECU ID: E53A
Info: Connection successful...
Error: Konwersja z ciągu "NaN" na typ 'Double' nie jest prawidłowa.
Info: Datalogger Ended.

i od razu się rozłącza.

[ Dodano: 04-07-2012, 12:36 ]
Ewidentnie wydaję mi się że coś jest nie tak z ustawieniami, ale jak to teraz naprawić.Naciskam start logging robi sie na zielono i koniec ten powyzej komunikat wyskakuje,w google nie znalazłem nic na ten temat
 
 
 
i9i 
Mitsumaniak
Szary Obywatel


Auto: Reno
Kraj/Country: Holland
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 19 Sie 2010
Posty: 2219
Skąd: Kerkrade
Wysłany: 04-07-2012, 21:52   

Dawałeś plik data od arena? Już napisałem w temacie o ładowaniu, więc jednak zacznij od alternatora, gdyż skoki napięć mogą powodować wariacje, ewentualnie jakbyś przejeżdżał w okolicy to daj znać, podepniemy pod działającego Evoscana :biggrin:
_________________
Pozdrawiam
Adrian

Pomogłem?? Kliknij "Pomógł" nic nie kosztuje a motywuje :)
 
 
 
mateusz8230 
Forumowicz

Auto: MitsubishiCarisma 1998.1.8GDi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 12 Kwi 2012
Posty: 344
Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: 04-07-2012, 23:37   

no od arena nie,ale chodzi o config? jesli sam sobie z tym nie poradze to kiedys moge podjechać,bede naprawde wdzieczny.Ale ten alternator wymienie.
Dziwne bo podczas odpalonego silnika evoscana wogle nie idzie właczyć bo zaraz zrywa polaczenie...
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.