 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[Cari 1.8 GDI] Carisma faluje,brak błedów, filmik. |
Autor |
Wiadomość |
mateusz8230
Forumowicz
Auto: MitsubishiCarisma 1998.1.8GDi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 12 Kwi 2012 Posty: 344 Skąd: Ostrów Wielkopolski
|
Wysłany: 02-07-2012, 23:46
|
|
|
Jak odpalę i zrobię start data logger to wogle sie nie laczy, tylko raz udało mi się podłączyć żeby zrobić wykres tylko za 1 razem jak kabel kupiłem ale rozłaczyłem bo nie miałem odpowiednich parametrów zaznaczonych i od tej pory lipa,kabel mam FTDI FT 232BM (taki link podał mi jeden z forumowiczów) +zworka 1+4 pin.Sterowniki oraz ustawienia już chyba wszystkie posprawdzałem i dalej nic.
Zauważyłem że jeśli śrubka SAS jest mocno wykręcona to obroty są lekko wyższe ale podbijają bardzo podczas dojezdzania do skrzyzowania (bez włączonej klimy,bo gdy jest włączona to spadają bardzo nisko i silnik trekocze jak diesel ale nie podbija obrotów) Sam nie wiem albo jest przepustnica na maxa rozregulowana albo komp,krokowy....Jutro podniosę obroty śrubką fixed SAS.Auto zachowuję sie bardzo nie przewidywalnie bo gdy jade np bez gazu na 1 biegu to auto samo przyspieszy i za moment zwolni,wygląda to tak jakbym przyspieszał i hamował.
Podczas bardzo niskich obrotów (pod obciązeniem na jałowym) mam napięcie na aku 12,85-13V nie wiem czy to ma jakieś znaczenie. |
|
|
|
 |
i9i
Mitsumaniak Szary Obywatel

Auto: Reno
Kraj/Country: Holland
Pomógł: 46 razy Dołączył: 19 Sie 2010 Posty: 2219 Skąd: Kerkrade
|
Wysłany: 03-07-2012, 23:12
|
|
|
Zanim zaczniesz kręcić spróbujmy uruchomić Evoscana by mieć pewność, że ECU działa poprawnie. Gdyż wiadome jest, że jak ECU szwankuje to kręcenie i regulowanie raz jakiś efekt da a innym razem nie da nic i tak można kombinować do wyczerpania zapasu nervosolu. |
_________________ Pozdrawiam
Adrian
Pomogłem?? Kliknij "Pomógł" nic nie kosztuje a motywuje
 |
|
|
|
 |
mateusz8230
Forumowicz
Auto: MitsubishiCarisma 1998.1.8GDi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 12 Kwi 2012 Posty: 344 Skąd: Ostrów Wielkopolski
|
Wysłany: 03-07-2012, 23:54
|
|
|
to mozliwe ze to ECU jest...zepsute i dla tego nie mozna sie polaczyc? chodzi o to ecu co jest kolo prawej nogi pasazera? i czy musze do niego dokupic stacyjke z immo?.
[ Dodano: 04-07-2012, 10:52 ]
dziś podczas prób połaczenia evoscana actuatory ładnie idą,gdy zrobię start logging (na wył silniku) zapala się na zielono i wyskakuję taki komunikat
Info: Initializing At 5 baud...
Info: Timer: 1841.6065ms
Info: Initialization Complete...
Info: Waiting for INIT Response...
Info: ECU ID: E53A
Info: Connection successful...
Error: Konwersja z ciągu "NaN" na typ 'Double' nie jest prawidłowa.
Info: Datalogger Ended.
i od razu się rozłącza.
[ Dodano: 04-07-2012, 12:36 ]
Ewidentnie wydaję mi się że coś jest nie tak z ustawieniami, ale jak to teraz naprawić.Naciskam start logging robi sie na zielono i koniec ten powyzej komunikat wyskakuje,w google nie znalazłem nic na ten temat |
|
|
|
 |
i9i
Mitsumaniak Szary Obywatel

Auto: Reno
Kraj/Country: Holland
Pomógł: 46 razy Dołączył: 19 Sie 2010 Posty: 2219 Skąd: Kerkrade
|
Wysłany: 04-07-2012, 21:52
|
|
|
Dawałeś plik data od arena? Już napisałem w temacie o ładowaniu, więc jednak zacznij od alternatora, gdyż skoki napięć mogą powodować wariacje, ewentualnie jakbyś przejeżdżał w okolicy to daj znać, podepniemy pod działającego Evoscana |
_________________ Pozdrawiam
Adrian
Pomogłem?? Kliknij "Pomógł" nic nie kosztuje a motywuje
 |
|
|
|
 |
mateusz8230
Forumowicz
Auto: MitsubishiCarisma 1998.1.8GDi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 12 Kwi 2012 Posty: 344 Skąd: Ostrów Wielkopolski
|
Wysłany: 04-07-2012, 23:37
|
|
|
no od arena nie,ale chodzi o config? jesli sam sobie z tym nie poradze to kiedys moge podjechać,bede naprawde wdzieczny.Ale ten alternator wymienie.
Dziwne bo podczas odpalonego silnika evoscana wogle nie idzie właczyć bo zaraz zrywa polaczenie... |
|
|
|
 |
|
|