Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA6A 2.0D] Wzrost tempetratury!!!
Autor Wiadomość
comer 
Mitsumaniak


Auto: Galant EA6A, Lancer CY8A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 80
Skąd: Krk
Wysłany: 05-07-2012, 22:10   

no nie wiem wlasnie przed tymi calymi naprawami wlasnie sprawdzane bylo dlaczego sie grzeje i tracil plyn to goscie na warsztacie co patrzyli co jest grane poogladali poprztykali pogazowali i wyjechalem z warsztatu i sie mneij grzal heh dziwne ale to juz historia pozniej i tak robilem rozrzad to wyszlo wszystko w praniu teraz wlasnie przy klimie to nieduzo brakuje jak jeszcze pod gorke to doczerwonego troche jeszcze jest zapasu o ale nie powinno tak byc jak go kupilem to temp byla lekko ponizej polowy i tak sie utzymywala nonstop niezaleznie od wysilku predkosci czy temp zewnetrznej. no a jak tak temp skoczy to dosc szybko spada ochladza spada tak lekko powyzej polowy a pozniej troche wolneij do mniej niz polowy szybciej natomiast mozna schlodzic na autosradzie caly czas na wysokich obrotach.
_________________
:]
 
 
docencik87 
Mitsumaniak


Auto: Mondeo Mk3 '2004 2.0 PB+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 30 Wrz 2007
Posty: 887
Skąd: Poznań
Wysłany: 05-07-2012, 22:15   

Ogólnie w Primerze było tak, że dolny waż od chłodnicy był zimny, natomiast górny gorący. Czujnik znajduje się przy termostacie i w wypadku padaki pompy wody w chłodnicy był chłodniejszy płyn i się nie gotował. Dodam jeszcze, że na testy został wyciągnięty termostat.
_________________
Witaj Gość!!
1993-2008 Mitsubishi Colt C51A 1.3 8V Gaźnik(mój ukochany samochodzik :) )
2008-2014 Mitsubishi Colt C52A 1.5 8V (nowy nabytek)
2014-???? Ford Mondeo MK3 Kombi 2.0 PB + LPG
Staram się pisać poprawnie po polsku
.
 
 
 
comer 
Mitsumaniak


Auto: Galant EA6A, Lancer CY8A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 80
Skąd: Krk
Wysłany: 05-07-2012, 22:18   

no ja mam gorny wąż goracy a dolny cieply tak ze jest wpozadku z tym
_________________
:]
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14382
Skąd: Pruszków
Wysłany: 05-07-2012, 22:20   

Dolny po rozgrzaniu powinien być tak samo gorący.... Po otwarciu termostatu masz swobodny przepływ. A może termostat się nie otwiera do końca?
 
 
comer 
Mitsumaniak


Auto: Galant EA6A, Lancer CY8A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 80
Skąd: Krk
Wysłany: 05-07-2012, 22:23   

no jak goracy przeciez ciecz przechodzi przez chlodnice i sie schladza to jest mniej goracy jak by byl tak samo goracy to po co chodnica
_________________
:]
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14382
Skąd: Pruszków
Wysłany: 05-07-2012, 22:27   

A myślisz, że różnica ilu stopni jest przed i za chłodnicą? U mnie dolnego się nie da dotknąć, wręcz można się poparzyć. Organoleptycznie nie poczujesz różnicy między dolnym a górnym. Różnice mogą być przy dużych prędkościach, ale nie na postoju.
Np na wejściu do chłodnicy 94 stopnie, a na na wyjściu 80-85.
 
 
comer 
Mitsumaniak


Auto: Galant EA6A, Lancer CY8A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 80
Skąd: Krk
Wysłany: 05-07-2012, 22:32   

no nie wiem jaka roznica na postoju jak sprawdzalem czy cos gdzies nie cieknie na wezach to gorny nie da sie dotknac a dolny mozna chodz tez jest dosc cieply jeszcze raz to sprawdze jutro.

edit: mysle ze troche bladzimy w kolko roznica polega an tym gdy mialem walneita glowice przed naprawami to nawet jak jezdzielm po prostym to temp podchodzila po czerwone i na czerwone teraz gdy jezdze spokojnei to jest wysmienicie problem tlyko wlasnie z tym ze przycisne czy ppod gorke i klimie to temp wskoczy wyzej no a nie powinna raczej
_________________
:]
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14382
Skąd: Pruszków
Wysłany: 05-07-2012, 22:40   

No ale są różne pęknięcia. Ja swoim jeździłem na początku do 160 bez problemu.. Z miesiąca na miesiąc musiałem coraz wolniej żeby temp nie wzrastała. Na koniec był już problem przy rozpędzaniu do 120.
 
 
comer 
Mitsumaniak


Auto: Galant EA6A, Lancer CY8A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 80
Skąd: Krk
Wysłany: 05-07-2012, 22:45   

przy peknietej to mi na postoju grzal nie szlo go schlodzic. no teraz jezdzac wiekszymi predkosciami nie ma problemu bo tlyko przy rozpedzaniu temp skoczy ale zaraz spadnie wiec jest ok
_________________
:]
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14382
Skąd: Pruszków
Wysłany: 05-07-2012, 22:49   

comer, już pisałem, że są różne pęknięcia. W końcu coś tam pospawali. Zresztą sam jestem ciekaw co jest przyczyną. Sprawdź ten termostat.
 
 
comer 
Mitsumaniak


Auto: Galant EA6A, Lancer CY8A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 80
Skąd: Krk
Wysłany: 05-07-2012, 22:57   

posprawdzam no to tyle na dzis jeszcze wrocimy do tematu dziekuje za aktywnośc :)
_________________
:]
 
 
p_bladek 
Mitsumaniak


Auto: Galant 99 2,5V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Mar 2010
Posty: 138
Skąd: Warszawa i okolice
Wysłany: 06-07-2012, 00:40   

Może głupie i zbyt proste, ale ja miałem takie objawy jak jakis gamoń od którego kupiłem auto między jedną a drugą chłodnicę włożył tekturę, tam między nimi jest wąska szczelina i przez zupełny przypadek ja znalazłem. W zimie było ok.
_________________
Nie sztuka jest zabić muchę przednią szybą, sztuką jest zrobić to boczną :D
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21955
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 06-07-2012, 08:38   

Owczar napisał/a:
Organoleptycznie nie poczujesz różnicy między dolnym a górnym
Dokładnie. comer, zacząłbym od wymiany termostatu.
 
 
Ursus 
Mitsumaniak
Zbieram na Gala

Auto: Galant `99 2.0TD skasowany:(
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 680
Skąd: Skoczów
Wysłany: 06-07-2012, 12:52   

Ja również przerabiałem ten problem, delikatna jazda wszystko ok, a jak się trochę pogoniło to momentalnie temperatura rosła.
Początkowo płyn nie ubywał a potem niestety zaczął. Miałem tak w dwóch Galach w tym silnikiem - raz okazała się przyczyną tylko pęknięta uszczelka pod głowicą, a drugi raz pęknięta głowica.
W obu przypadkach pod zdjęciu korka z chłodnicy i przegazowaniu ciśnienie wyrzucało płyn z chłodnicy.
A z rzeczy błahych do sprawdzenia to możesz jeszcze zajrzeć pod maskę i sprawdzić jak pracują wentylatory. Moje Gale obydwa były bite i ktoś podłączył jeden z wentylatorów na odwrót (nie pamiętam który) i zamiast wciągać powietrze do środka wypychał je na zewnątrz więc skuteczność chłodzenia była zerowa. Temperatura szczególnie pod górkę rosła w momencie a potem szybko spadała. Przestraszyłem się, bo akurat było to nie długo po naprawie samochodu i zbiegło się to ze wzrostem temperatury na zewnątrz, prawidłowe podłączenie rozwiązało problem.
_________________
Gdybyśmy sami nie mieli wad, nie sprawiałoby nam takiej przyjemności stwierdzać je u innych.
 
 
 
comer 
Mitsumaniak


Auto: Galant EA6A, Lancer CY8A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 80
Skąd: Krk
Wysłany: 06-07-2012, 13:36   

Witam ponownie no więc dzis posprawdzałem co nieco i tak podsumujmy:
-pompa wody nowa
-glowica spawana-sprawdzana szczelnosc
-chlodnica prawie nowa-plyn chlodniczy nowy
-oba węże gorące gorny bardziej dolny troszke mniej ale gorący
-wentylatory pracują
-płyn nie ubywa
-czujnik temp wydaje sie działac prawidłowo bo jak sie zagrzeje to widac i pozniej spada wiec pokazuje dobrze.

Zapomnialem jeszcze o tym pasku sprawdze pozniej. No a dzis to jechałem sobie na niższym biegu pod lekką gorke i mniej wskoczyla temp jutro potestuje na autostradzie.
_________________
:]
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.