Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Ustawienie kata wyprzedzenia zaplonu- skacze miedzy 5 a 10
Autor Wiadomość
Heavy1155 
Mitsumaniak
MSS 1.6 Mivec 170bhp

Auto: MSS Mivec
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 191
Skąd: Dublin
Wysłany: 28-05-2012, 16:38   

czesc jak zawsze weekend mialem rozwalony... - dluuuga historia. iskre mam. mechanik przy mni to wykrecal i daja mocno - tam sa jakies dziwne swiece jakby spilowane i trzeba miec specjalny klucz bo zwyklym nie dojdziesz...
_________________
MSS Mivec 1.6 170bhp
 
 
Listek22 
Nowy Forumowicz


Auto: Lancer GLX '01 1.3
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Maj 2012
Posty: 20
Skąd: Dublin
Wysłany: 29-05-2012, 14:53   

Heavy1155 napisał/a:
sam odczyt to 120e w serwisie :(


Ze strony ASO http://www.castlerockmotors.com
€98 Value Service Programme
A 25 point check by factory trained technicians
Oil and filter change using Genuine Mitsubishi parts
Levels check and top-up
A full diagnostic check
Outstanding software updates carried out

Kawałek za Swords
_________________
Wcześniej miałem opla, teraz mam Samochód.
 
 
 
Heavy1155 
Mitsumaniak
MSS 1.6 Mivec 170bhp

Auto: MSS Mivec
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 191
Skąd: Dublin
Wysłany: 11-06-2012, 11:26   

hejka zalatwione maf sensor wymieniony i smiga:) wlasnie montowany jest katalizator bo oblal przeglad na emisji. powtorka w ten piatek...
_________________
MSS Mivec 1.6 170bhp
 
 
zibi123 
Nowy Forumowicz

Auto: mirage CK1A 4g13 automat
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Cze 2012
Posty: 11
Skąd: polska
Wysłany: 05-07-2012, 20:13   

podepne sie pod temat.auto dużo pali i nie jedzie.zpiołem brązową wtyczkę z - i lampą sprawdziłem kąt-było +5 stopni.rozpiołem wtyczkę zrobiło się +7.przyspieszyłem do +15 bez wtyczki i teraz auto jedzie jak należy.spalanie widzę że jest mniejsze ale muszę troche pojeździć żeby sprawdzić ile.co jest nie tak?może wersje na rynek japoński mają inne nastawy?mój był ściągany z japonii
 
 
mawi 
Nowy Forumowicz

Auto: carisma 1.8 gdi 125KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 13 Cze 2011
Posty: 11
Skąd: P-wy
Wysłany: 06-07-2012, 17:42   

U mnie jest podobnie z tym,że zapłon skacze tak "+" "-" ok. 2 stopnie , wymieniłem map sensor niestety na używany ponieważ nie mogłem znaleźć nowego , więc praktycznie niewiele się zmieniło .
Czy ktoś wie gdzie poza serwisem można dostać nowy map sensor do miska z 1996r, później była zmiana w map sensorach i podobno późniejsze mają inne parametry.

PS. U Japaneze niestety brak tych z oznaczeniem MD 311994
 
 
zibi123 
Nowy Forumowicz

Auto: mirage CK1A 4g13 automat
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Cze 2012
Posty: 11
Skąd: polska
Wysłany: 12-07-2012, 20:38   

po zmasowaniu wtyczki brak różnicy.kontrolka silnika nie świeci.co nie tak?
 
 
mawi 
Nowy Forumowicz

Auto: carisma 1.8 gdi 125KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 13 Cze 2011
Posty: 11
Skąd: P-wy
Wysłany: 14-07-2012, 12:16   

zibi123 napisał/a:
po zmasowaniu wtyczki brak różnicy.kontrolka silnika nie świeci.co nie tak?


U mnie jest podobnie z tym,że tak jak wcześniej pisałem zapłon "pływa" tak z dwa stopnie, dalej podejrzewam map sensor być może po tylu latach eksploatacji membrana jest w nim stwardniała i nie reaguje tak jak powinien niestety :
nowy map sensor z oznaczeniem MD311994 w ASO to wydatek około 1 tyś. zł :cry:
Obecnie wymieniłem już dwa razy świece, przewody zapłonowe, kopułkę, palec rozdzielacza, mam dwa aparaty zapłonowe jeden z nową cewką i regenerowanym modułem zapłonu, dwa map sensory a auto jak nie chciało jeździc tak nie jeździ.
Dalej moim zdaniem za dużo pali a poza tym jest przymulone, zwłaszcza przy starcie spod świateł, jak jest już nagrzane i trochę sie rozbuja to jeszcze jako tako jedzie .
Powoli wyczerpują mi się pomysły co jeszcze mam wymieniać :evil:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.