Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Grzejące się felgi. Brak pomysłów
Autor Wiadomość
Heavy1155 
Mitsumaniak
MSS 1.6 Mivec 170bhp

Auto: MSS Mivec
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 191
Skąd: Dublin
Wysłany: 16-07-2012, 14:38   

oplaca ci sie lpg w colcie?
to przeciez prawie nic nie pali a i rakieta to to nie jest!
zrobisz z niego 50 konna pierdziawke. szkoda autka moim zdaniem...
_________________
MSS Mivec 1.6 170bhp
 
 
georgekaskader 
Forumowicz


Auto: Colt 1.3 98r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Sty 2012
Posty: 37
Skąd: Siedlce
Wysłany: 16-07-2012, 14:49   

Wiesz co według moich kalkulacji opłaca się... Po 1 w tej chwili kosztuje mnie około 40zł 100km ponieważ pali mi około 7 litrów benzyny. Po 2 dostanie sekwencje także nie bedzie tragedii tak mi się wydaję.

Pozdrawiam
_________________
Zawsze na odpowiednim biegu :)
 
 
KlaudiuszBdg 
Mitsumaniak


Auto: Colt '00
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 04 Sie 2010
Posty: 200
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 16-07-2012, 18:52   

W colcie z tego co pamiętam tarcze są wentylowanie, nienawiercane, a felgi podczas jazdy w trybie miejskim na pewno nie mają prawa się nagrzewać tak, że nie da się ich złapać
 
 
Heavy1155 
Mitsumaniak
MSS 1.6 Mivec 170bhp

Auto: MSS Mivec
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 191
Skąd: Dublin
Wysłany: 17-07-2012, 08:12   

spoko. raz jezdzilem golfem na gaz i doswiadczenie okropne... moze faktycznie w dzisiejszych czasach duzo sie zmienilo i autka jakos na tym jezdza.

co do tarcz, tez mialem wentylowane i wszyscy moi znajomi jezdzacy mitsu tez maja wentylowane - moze poprzedni wlasciciel poszedla na latwizne przed sprzedaza i wsadzil zwykle tarcze za 20zl z alledorggo no i masz efekt. nie pytalem o to wczesniej bo myslalem ze masz wentylowane.
_________________
MSS Mivec 1.6 170bhp
 
 
Kubot 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Colt 1.3 GLX 98r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 28 Gru 2007
Posty: 48
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 17-07-2012, 14:17   

No to może właśnie w tym jest problem. Ja też mam wentylowane tarcze. Jeżeli instalacja lpg to tylko sekwecja. Też mam zamiar założyć :) Niewielki spadek mocy który jest praktycznie nieodczuwalny. Przy nowej instalacji 2 lata gwarancji jeździsz i się nie przejmujesz.
 
 
georgekaskader 
Forumowicz


Auto: Colt 1.3 98r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Sty 2012
Posty: 37
Skąd: Siedlce
Wysłany: 17-07-2012, 18:49   

CO do gazu owszem tylko sekwencja. Co do tarcz wentylowane hmmm w sumie znajomy zakładał nawiercane takie z dziurami xd żeby się nie grzały. U mnie są zwykłe bez dziur ale chyba nie chodzi o takie wentylowane:D. Jestem laikiem w takich sprawach ale z samej nazwy można wywnioskować że mają gdzieś ujścia aby się lepiej chłodziły... Może ktoś mi to wytłumaczy lub podrzuci jakąś fotkę, będę wdzięczny...

Pozdrawiam
_________________
Zawsze na odpowiednim biegu :)
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21955
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 17-07-2012, 22:18   

Tarcza lita (nie wentylowana):
http://www.google.pl/imgr...SuvPX8CA&zoom=1

Tarcza wentylowana:
http://www.google.pl/imgr...SJ8Z30CA&zoom=1

Tarcza wentylowana, nacinana:
http://www.google.pl/imgr...TrgNWtCQ&zoom=1

Tarcza wentylowana, nacinana i nawiercana:
http://www.google.pl/imgr...TrgNWtCQ&zoom=1

:wink:
 
 
georgekaskader 
Forumowicz


Auto: Colt 1.3 98r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Sty 2012
Posty: 37
Skąd: Siedlce
Wysłany: 19-07-2012, 00:21   

Dzieki Kolego +dla Ciebie bo ja jestem leń chociaż tez patrzyłem te zdjęcia i domyślałem się że ta przestrzeń u góry to właśnie ujście tego ciepła wiec mam wentylowane. Ale nie ma co postów nabijać zmienie gumy na tłoczkach i napisze czy dało jakąś poprawę... Liczę że da bo już nic innego nie ma prawa tam się psuć... :D
_________________
Zawsze na odpowiednim biegu :)
 
 
Heavy1155 
Mitsumaniak
MSS 1.6 Mivec 170bhp

Auto: MSS Mivec
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 191
Skąd: Dublin
Wysłany: 02-05-2013, 10:21   

oj zdzwilbys sie to w koncu mitsu hahaha
spoko daj znac co i jak po wymianie gum. w srodku w zacisku jest taki oring wyczysciles go?
zmien pkyn hamulcowy o ile jeszcze tego nie zrobiles
pozdrowionka
_________________
MSS Mivec 1.6 170bhp
 
 
kondzio3333 
Nowy Forumowicz

Auto: Colt 1.3 16V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lut 2013
Posty: 21
Skąd: Warszawa
Wysłany: 03-05-2013, 18:22   

Ja miałem tak, problemem było to, że nie wyczyściłem i nasmarowałem dwóch śrub tej na klucz 13 i 17 którymi przyczepiony jest oprawa z rłoczkiem do piasty oraz wyczyściłem prowadnic klocków. Po nasmarowaniu tłoczka i maksymalnym jego wciśnieciu gdy złożysz wszystko na gotowo i złapiesz za oprawę ona powinna "chodzić" tzn. tak ślizgać się lekko po tych ww. śrubach. Wcześniej churczało tak jakby problemem było łożysko.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.