 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Kanał - w garażu |
Autor |
Wiadomość |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10721 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 20-09-2012, 12:32 Kanał - w garażu
|
|
|
Mój kanał mam zrobiony na środku garażu o długości 5.5m i jak wjazde samochodem to nie mogę wejść do niego, tzn muszę mieć samochód cofnięty ale wtedy nie zamknę bramy...
Teraz sie zastabwaiam jak to przerobić. z Przodu bedzie ciężko zrobić wejście bo garaż dość krótki.. Myślę o tym aby zrobić wejście z boku. tzn bede przejeżdzał kołem przez kratę która bedzie zasłanaiała wejście. Jakie wg was muszą być minimalne wymiary otworu żeby dało się wejśc po drabince? |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
elektryk
Forumowicz
Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Sie 2008 Posty: 2082 Skąd: z ...
|
Wysłany: 20-09-2012, 14:17
|
|
|
A jakbyś przedłużył kanał aż do końca ściany garażu i wykuł dziury w ścianie tak żeby tylko stopy wstawić? |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10721 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 20-09-2012, 20:05
|
|
|
Jest opcja... ale.... akurat tam mam puszczony kabel do gniazdek 380V, oświetlenia kanału i rurki do grzejnków. Idzie to jakioś schować, ale musze zaraz jeszcze raz obmierzyć czy dałbym rady wejśc gdy galant stoi..:) |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11176 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 21-09-2012, 22:46
|
|
|
Boczne wejście przy ścianie garażu,i będzie super.nie będziesz musiał przejeżdżać przez kratę widziałem takie rozwiązanie.bardzo wygodne,bo cały kanał jest wolny(schodki nie zabierają miejsca),a nad wejściem można zamontować kraty,i otwierać tylko kiedy coś będziemy robić w kanale. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10721 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 22-09-2012, 00:07
|
|
|
Jacek,
Dzieiki,
CHyba dam rady od przodu zrobić zejście, z boku za duża kombinacja z krata.
Duza szlifierka czeka... od rana zaczynam ciąc i krzesać iskry. Wejscie planuje na 60-65cm tak jak otwór w najwęzszych dzwiach budowlanych. Jak sie da to wyleje schodki nawet z betonu zamiast drabinki.
[ Dodano: 02-10-2012, 23:12 ]
No i dziś rozebrałem szalunek, przedłużenie kanału do samego przodu garazu przyniosło efekt. Dziś wjechałem galantem i mogę spokojnie po drabince wejśc pod niego. Musze jeszcze zatynkować połącznie ze starą częścią kanału oraz zamontować lampy i gniazdka i bedzie można się wziąć za spód samochodu.
Postaram się wrzucić fotkę jak to wyglada.
Pozdrawiam.
[ Dodano: 20-11-2012, 10:28 ]
Tak wyszło na surowo po zalaniu.
Tyle mam miejsca na wejście. Ta "drabinka" to jeszcze prowizorka na czas budowy. Musze pomyśleć nad metalową. Generalnie jest wygodnie zejśc. Kanał , sięga do tylnego zawieszenia czyli w sumie całą mechanikę od spodu ogarniam. Mam wbudowne 4 lampy we wnękach, nie przeszkadzają, nie zachacza się o nie, żarówki mam tak 60/75w ale mogło by być bardziej skiewrowane na podwozie swiatło. Może jakieś halogenki skierowane do góry, coś ala samochodowe jak dzienne do malucha były trzeba dać i transformator na 12v? Czsami musiałem doświetlić się lampką na kabelku.
Posadzkę zakonserwowałem farbą do betonu, ale taraz kiedy robiłem poprawki tylnych błotników i konserwację niestety podłoga sie zabrudziła tzn zachpodziła brudem, piachem, rdza i odpryskami konserwy i faby, mimo ze dawałem kartony:D.
Myślę ze ciemne płytki łatwiej by było utrzymać w czysctości. Nie wiem czy da sie to teraz łatwo zmyć np mopem i wodą z jakimiś dodatkami
Tyle przemyśleń . |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
|
|