Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Kanał - w garażu
Autor Wiadomość
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10722
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 20-09-2012, 12:32   Kanał - w garażu

Mój kanał mam zrobiony na środku garażu o długości 5.5m i jak wjazde samochodem to nie mogę wejść do niego, tzn muszę mieć samochód cofnięty ale wtedy nie zamknę bramy...

Teraz sie zastabwaiam jak to przerobić. z Przodu bedzie ciężko zrobić wejście bo garaż dość krótki.. Myślę o tym aby zrobić wejście z boku. tzn bede przejeżdzał kołem przez kratę która bedzie zasłanaiała wejście. Jakie wg was muszą być minimalne wymiary otworu żeby dało się wejśc po drabince?
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
elektryk 
Forumowicz

Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 2082
Skąd: z ...
Wysłany: 20-09-2012, 14:17   

A jakbyś przedłużył kanał aż do końca ściany garażu i wykuł dziury w ścianie tak żeby tylko stopy wstawić?
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10722
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 20-09-2012, 20:05   

Jest opcja... ale.... akurat tam mam puszczony kabel do gniazdek 380V, oświetlenia kanału i rurki do grzejnków. Idzie to jakioś schować, ale musze zaraz jeszcze raz obmierzyć czy dałbym rady wejśc gdy galant stoi..:)
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11176
Skąd: Radomsko
Wysłany: 21-09-2012, 22:46   

Boczne wejście przy ścianie garażu,i będzie super.nie będziesz musiał przejeżdżać przez kratę :) widziałem takie rozwiązanie.bardzo wygodne,bo cały kanał jest wolny(schodki nie zabierają miejsca),a nad wejściem można zamontować kraty,i otwierać tylko kiedy coś będziemy robić w kanale.
_________________

 
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10722
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 22-09-2012, 00:07   

Jacek,
Dzieiki,
CHyba dam rady od przodu zrobić zejście, z boku za duża kombinacja z krata.
Duza szlifierka czeka... od rana zaczynam ciąc i krzesać iskry. Wejscie planuje na 60-65cm tak jak otwór w najwęzszych dzwiach budowlanych. Jak sie da to wyleje schodki nawet z betonu zamiast drabinki.

[ Dodano: 02-10-2012, 23:12 ]
No i dziś rozebrałem szalunek, przedłużenie kanału do samego przodu garazu przyniosło efekt. Dziś wjechałem galantem i mogę spokojnie po drabince wejśc pod niego. Musze jeszcze zatynkować połącznie ze starą częścią kanału oraz zamontować lampy i gniazdka i bedzie można się wziąć za spód samochodu.
Postaram się wrzucić fotkę jak to wyglada.
Pozdrawiam.

[ Dodano: 20-11-2012, 10:28 ]
Tak wyszło na surowo po zalaniu.


Tyle mam miejsca na wejście. Ta "drabinka" to jeszcze prowizorka na czas budowy. Musze pomyśleć nad metalową. Generalnie jest wygodnie zejśc. Kanał , sięga do tylnego zawieszenia czyli w sumie całą mechanikę od spodu ogarniam. Mam wbudowne 4 lampy we wnękach, nie przeszkadzają, nie zachacza się o nie, żarówki mam tak 60/75w ale mogło by być bardziej skiewrowane na podwozie swiatło. Może jakieś halogenki skierowane do góry, coś ala samochodowe jak dzienne do malucha były trzeba dać i transformator na 12v? Czsami musiałem doświetlić się lampką na kabelku.
Posadzkę zakonserwowałem farbą do betonu, ale taraz kiedy robiłem poprawki tylnych błotników i konserwację niestety podłoga sie zabrudziła tzn zachpodziła brudem, piachem, rdza i odpryskami konserwy i faby, mimo ze dawałem kartony:D.
Myślę ze ciemne płytki łatwiej by było utrzymać w czysctości. Nie wiem czy da sie to teraz łatwo zmyć np mopem i wodą z jakimiś dodatkami
Tyle przemyśleń .
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.