 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przeróbka awd na rwd |
Autor |
Wiadomość |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10727 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 18-09-2012, 10:14
|
|
|
najważniejsze ze chłopaki mają zapał..:) puki co... |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 18-09-2012, 14:22
|
|
|
Znam ten projekt od 2 lat. Jest to robota tzw. "po godzinach".
Pracy na następne 2 - 3 lata.
Kilkukrotnie widziane na żywo.
Powstaje też drugi podobny projekt na bazie budy Golfa Mk1 z silnikiem 6A13TT, w RWD ze skrzynią Coswortha. Przy nim od czasu do czasu mam trochę zabawy
Cóż, FACHOWCY z Mitsumaniaków po obejrzeniu kilku zdjęć wiedzą więcej |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 18-09-2012, 14:28
|
|
|
swinks_UK napisał/a: |
Cóż, FACHOWCY z Mitsumaniaków po obejrzeniu kilku zdjęć wiedzą więcej |
Jeśli to do mnie to wiem na pewno, że jestem pełen podziwu za chęci w tak dużej przeróbce (nie chęci wyśmiania projektu). A na pewno nie obyło się bez urwania czegoś co nie znaczy, że potem tego nie poprawi(ł), ulepszył itd... Po prostu ja nie widzę sensu w czymś takim bo to ciągła praca nad poprawianiem usprawnieniem itd. A w finale może się okazać że to nigdy nie będzie dopracowane... |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 18-09-2012, 21:21
|
|
|
krzychu napisał/a: | Po prostu ja nie widzę sensu w czymś takim bo to ciągła praca nad poprawianiem usprawnieniem itd. A w finale może się okazać że to nigdy nie będzie dopracowane... | Ale ktoś ma takie hobby, taką pasję i ją poprostu realizuje, takie coś świadczy o ambicji. Ty w tym nie widzisz sensu, kto inny tym zyje. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
adaxo
Mitsumaniak

Auto: EC5W
Kraj/Country: UK
Pomógł: 1 raz Dołączył: 28 Sie 2005 Posty: 200 Skąd: Manchester
|
Wysłany: 22-09-2012, 21:47
|
|
|
robertdg napisał/a: | krzychu napisał/a: | Po prostu ja nie widzę sensu w czymś takim bo to ciągła praca nad poprawianiem usprawnieniem itd. A w finale może się okazać że to nigdy nie będzie dopracowane... | Ale ktoś ma takie hobby, taką pasję i ją poprostu realizuje, takie coś świadczy o ambicji. Ty w tym nie widzisz sensu, kto inny tym zyje. |
Popieram w 100%
Tu tez mozna poczytac (foty umarly) o projekcie Anglia 2.5 TT http://www.clubvr4.com/fo...-Anglia-Project |
_________________ Moja pasja http://www.clubvr4.com/fo..._vehicle&id=552
 |
|
|
|
 |
|
|