Siłownik klapy bagażnika |
Autor |
Wiadomość |
kuladencer
Forumowicz SZEDSEX

Auto: CARISMA 1.9 TD GLS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Kwi 2008 Posty: 49 Skąd: gryfów slaski
|
Wysłany: 09-05-2010, 10:31
|
|
|
panowie zamontowałem w cari sterownik centralnego i chce uruchomic 2 kanał na bagaznik, przez sterownik nie dzila czyli wnioskuje ze potrzebuje jakiegos przekaznika...
moze mi ktos napisac jaki konkretnie i co gdzie do niego podpiąc?? nie wiem w ogole o co chodzi z tymi przekaznikami |
_________________
 |
|
|
|
 |
Havoc
Mitsumaniak

Auto: Carisma II 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 304 Skąd: Bedford, UK
|
Wysłany: 16-07-2010, 09:11
|
|
|
Podbiję temat, bo też mam pytanie.
W Colcie gdy pociągnę za linkę otwierania klapy to odskakuje tylko na troszkę, nie podnosi się w żaden sposób. Po zastosowaniu siłownika będzie tak samo czy on może jakoś poprawia odbicie? |
_________________ Obecnie: Carisma 1.6 '03
Odprawione ze służby: Galant EA2W 97' wściekły bordowy
Skasowana: Honda Concerto D16Z2 1.6 16V 93'
Był: Colt CA0 1.6 16V '92 x2
Był: Lancer 1.5 12V 4G15 C62A '90
 |
|
|
|
 |
DanielBogusz
Mitsumaniak Sędzią moim jest Bóg

Auto: Space Star 1.6 Galant 2.5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 28 Sie 2009 Posty: 389 Skąd: Garwolin
|
Wysłany: 07-02-2012, 15:15
|
|
|
Czy taki bajer można zastosować do galanta kombi? Mam zwykły centralny bez pilota, zamierzam dorobić pilot, za jednym razem można byłoby to zrobić przy okazji, tylko czy to możliwe? |
|
|
|
 |
major
Mitsumaniak Major

Auto: carisma 1.6, galant 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 29 Wrz 2006 Posty: 678 Skąd: kalisz i wrocław
|
Wysłany: 08-02-2012, 23:07
|
|
|
DanielBogusz napisał/a: | Czy taki bajer można zastosować do galanta kombi? |
Przeczytaj pierwszą stronę tematu |
_________________ Moje autka:
Carisma GLX 1.6 1996 rok
Galant SPORT EDITION 2.5 V6 1998 |
|
|
|
 |
maximus84
Forumowicz
Auto: Galant Elegance '00 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Kwi 2011 Posty: 35 Skąd: Żary
|
Wysłany: 08-05-2012, 17:05
|
|
|
dobra Panowie a taki patent zeby zamek bagaznika dzialal jak zamek w drzwiach czyli otwieramy i sie otwiera a jak zamykamy centralny to sie zamyka co wy na taki pomysl ktos probowal ?? bo sie zastanawiam nad takim rozwiazaniem, ma ktos jakies pomysly??
pozdrawiam |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 08-05-2012, 18:06
|
|
|
A jak jest u Ciebie, bagażnik otwierasz guzikiem w klapie a jak zamykasz auto kluczykiem czy pilotem, to bagażnik musisz zamykać kluczem osobno? Jeśli masz jak napisałem, to raczej masz coś nie tak, bo bagażnik powinien się zamykać wraz z drzwiami. |
|
|
|
 |
maximus84
Forumowicz
Auto: Galant Elegance '00 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Kwi 2011 Posty: 35 Skąd: Żary
|
Wysłany: 10-05-2012, 21:23
|
|
|
Witam,
u mnie jest chyba jak u wszystkich. zeby otworzyc to trzeba albo kluczykiem w klapie albo dzwignia w kabinie, a zeby zamknac to wystarczy "trzepnac" klapa ale nie wiem jak jest przy zamknietym centralnym ? nie wiem czy wtedy da sie otworzyc kluczykiem nigdy nie sprawdzalem. |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 10-05-2012, 21:39
|
|
|
Jeśli tak jest, to pewnie da się otworzyć kluczem, gdyż zamek bagażnika nie ma nic wspólnego z centralnym. W Twoim przypadku jeśli nie masz centralnego z oryginalnym sterowaniem pilotem można dołożyć taki sterownik z funkcją kanału dodatkowego którym można niezależnie otwierać sam bagażnik. Oprócz tego w klapie trzeba by było zamontować siłownik otwierający klapę którym sterował by kanał dodatkowy. Jeśli masz jednak oryginalny pilot, to z nim nic nie da się zrobić. |
|
|
|
 |
major
Mitsumaniak Major

Auto: carisma 1.6, galant 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 29 Wrz 2006 Posty: 678 Skąd: kalisz i wrocław
|
Wysłany: 20-05-2012, 13:41
|
|
|
maximus84 napisał/a: | zeby zamek bagaznika dzialal jak zamek w drzwiach czyli otwieramy i sie otwiera a jak zamykamy centralny to sie zamyka |
W galu jest zamek zatrzaskowy czyli otworzysz go pilotem (stousjąc urządzenie z pierwszej strony tematu) ale żeby go zamknąć trzeba go zatrzasnąć i pilotem już tego nie zrobisz |
_________________ Moje autka:
Carisma GLX 1.6 1996 rok
Galant SPORT EDITION 2.5 V6 1998 |
|
|
|
 |
banderas71
Forumowicz Zaraz po rodzinie...
Auto: mitsubishi lancer 96
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lip 2010 Posty: 32 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 24-05-2012, 19:11
|
|
|
Dobiję sie do tematu, otóż mam lancera sedan 96 i mam ten sam problem z klapą która po pociągnięciu linki tylko się delikatnie uchyla. Swego czasu zastosowałem patent ze spreżynami od starej kanapy które ściągały klapę do góry i ją tam trzymały. Niestety po czasie sprężyny się rozciągnęły i znów klapa lata lużno co przy wietrze jest denerwujące bo już dostałem klapą w łeb wkładając zakupy.W kufrze pod szybą są jakieś krzyżujące się druty ale nie wiem czy to one odpowiadały za trzymanie klapy w pionie po otwarciu. |
_________________ szymkowiak |
|
|
|
 |
Motofreak
Mitsumaniak

Auto: będzie e54a==>jest E54a
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 25 Paź 2010 Posty: 211 Skąd: Ciepielów/Lublin
|
Wysłany: 16-10-2012, 01:05
|
|
|
Wczoraj zrobiłem w Galancie e54a otwieranie klapy bagażnika guzikiem zamontowanym w klapie nad tablicą rejestracyjną. Długo zastanawiałem się jak to zrobić żeby klapy nie dało się otworzyć kiedy samochód jest zamknięty. Poprzednio miałem otwieranie w pilocie ale z tego zrezygnowałem.
Ale przejdźmy do rzeczy. Podpiąłem się + pod gniazdo zapalniczki, kabel poprowadziłem do przednich drzwi, na końcu cięgna blokującego zamek zamontowałem przycisk krańcówkę, który w momencie zamykania zamka dotyka jego obudowy i rozpina obwód, następnie kabelek z + poprowadziłem do klapy bezpośrednio do siłownika (zwykły siłownik drzwiowy za 7 zł), do masy podłączyłem się w bagażniku przy silniczku wycieraczki, kabelek od masy idzie do przycisku chwilowego a od przycisku do siłownika. Najprościej jak się da a myślałem nad tym 2 lata |
_________________ Poziom druciarstwa w moim samochodzie był porażający a i tak wszystko działało
NO MORE DIESEL a może jednak???
V6 POWER
Chociaż w domu głód i nędza, sześć cylindrów mnie napędza
e54a MÓJ, e52a m/t TATA, e52a a/t SIOSTRA, e88a MÓJ, miejmy nadzieje e54a a/t MÓJ, colt ca0 w planach |
|
|
|
 |
|