Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Siłownik klapy bagażnika
Autor Wiadomość
kuladencer 
Forumowicz
SZEDSEX


Auto: CARISMA 1.9 TD GLS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Kwi 2008
Posty: 49
Skąd: gryfów slaski
Wysłany: 09-05-2010, 10:31   

panowie zamontowałem w cari sterownik centralnego i chce uruchomic 2 kanał na bagaznik, przez sterownik nie dzila czyli wnioskuje ze potrzebuje jakiegos przekaznika...
moze mi ktos napisac jaki konkretnie i co gdzie do niego podpiąc?? nie wiem w ogole o co chodzi z tymi przekaznikami :shock:
_________________

 
 
 
Havoc 
Mitsumaniak


Auto: Carisma II 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 304
Skąd: Bedford, UK
Wysłany: 16-07-2010, 09:11   

Podbiję temat, bo też mam pytanie.
W Colcie gdy pociągnę za linkę otwierania klapy to odskakuje tylko na troszkę, nie podnosi się w żaden sposób. Po zastosowaniu siłownika będzie tak samo czy on może jakoś poprawia odbicie?
_________________
Obecnie: Carisma 1.6 '03
Odprawione ze służby: Galant EA2W 97' wściekły bordowy
Skasowana: Honda Concerto D16Z2 1.6 16V 93'
Był: Colt CA0 1.6 16V '92 :) x2
Był: Lancer 1.5 12V 4G15 C62A '90


 
 
 
DanielBogusz 
Mitsumaniak
Sędzią moim jest Bóg


Auto: Space Star 1.6 Galant 2.5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 28 Sie 2009
Posty: 389
Skąd: Garwolin
Wysłany: 07-02-2012, 15:15   

Czy taki bajer można zastosować do galanta kombi? Mam zwykły centralny bez pilota, zamierzam dorobić pilot, za jednym razem można byłoby to zrobić przy okazji, tylko czy to możliwe? :)
 
 
 
major 
Mitsumaniak
Major


Auto: carisma 1.6, galant 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 29 Wrz 2006
Posty: 678
Skąd: kalisz i wrocław
Wysłany: 08-02-2012, 23:07   

DanielBogusz napisał/a:
Czy taki bajer można zastosować do galanta kombi?


Przeczytaj pierwszą stronę tematu :wink:
_________________
Moje autka:

Carisma GLX 1.6 1996 rok
Galant SPORT EDITION 2.5 V6 1998 :)
 
 
 
maximus84 
Forumowicz

Auto: Galant Elegance '00 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 35
Skąd: Żary
Wysłany: 08-05-2012, 17:05   

dobra Panowie a taki patent zeby zamek bagaznika dzialal jak zamek w drzwiach czyli otwieramy i sie otwiera a jak zamykamy centralny to sie zamyka co wy na taki pomysl ktos probowal ?? bo sie zastanawiam nad takim rozwiazaniem, ma ktos jakies pomysly??
pozdrawiam
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 08-05-2012, 18:06   

A jak jest u Ciebie, bagażnik otwierasz guzikiem w klapie a jak zamykasz auto kluczykiem czy pilotem, to bagażnik musisz zamykać kluczem osobno? Jeśli masz jak napisałem, to raczej masz coś nie tak, bo bagażnik powinien się zamykać wraz z drzwiami.
 
 
maximus84 
Forumowicz

Auto: Galant Elegance '00 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 35
Skąd: Żary
Wysłany: 10-05-2012, 21:23   

Witam,
u mnie jest chyba jak u wszystkich. zeby otworzyc to trzeba albo kluczykiem w klapie albo dzwignia w kabinie, a zeby zamknac to wystarczy "trzepnac" klapa ale nie wiem jak jest przy zamknietym centralnym ? nie wiem czy wtedy da sie otworzyc kluczykiem nigdy nie sprawdzalem.
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 10-05-2012, 21:39   

Jeśli tak jest, to pewnie da się otworzyć kluczem, gdyż zamek bagażnika nie ma nic wspólnego z centralnym. W Twoim przypadku jeśli nie masz centralnego z oryginalnym sterowaniem pilotem można dołożyć taki sterownik z funkcją kanału dodatkowego którym można niezależnie otwierać sam bagażnik. Oprócz tego w klapie trzeba by było zamontować siłownik otwierający klapę którym sterował by kanał dodatkowy. Jeśli masz jednak oryginalny pilot, to z nim nic nie da się zrobić.
 
 
major 
Mitsumaniak
Major


Auto: carisma 1.6, galant 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 29 Wrz 2006
Posty: 678
Skąd: kalisz i wrocław
Wysłany: 20-05-2012, 13:41   

maximus84 napisał/a:
zeby zamek bagaznika dzialal jak zamek w drzwiach czyli otwieramy i sie otwiera a jak zamykamy centralny to sie zamyka


W galu jest zamek zatrzaskowy czyli otworzysz go pilotem (stousjąc urządzenie z pierwszej strony tematu) ale żeby go zamknąć trzeba go zatrzasnąć i pilotem już tego nie zrobisz :wink:
_________________
Moje autka:

Carisma GLX 1.6 1996 rok
Galant SPORT EDITION 2.5 V6 1998 :)
 
 
 
banderas71 
Forumowicz
Zaraz po rodzinie...

Auto: mitsubishi lancer 96
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lip 2010
Posty: 32
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 24-05-2012, 19:11   

Dobiję sie do tematu, otóż mam lancera sedan 96 i mam ten sam problem z klapą która po pociągnięciu linki tylko się delikatnie uchyla. Swego czasu zastosowałem patent ze spreżynami od starej kanapy które ściągały klapę do góry i ją tam trzymały. Niestety po czasie sprężyny się rozciągnęły i znów klapa lata lużno co przy wietrze jest denerwujące bo już dostałem klapą w łeb wkładając zakupy.W kufrze pod szybą są jakieś krzyżujące się druty ale nie wiem czy to one odpowiadały za trzymanie klapy w pionie po otwarciu.
_________________
szymkowiak
 
 
Motofreak 
Mitsumaniak


Auto: będzie e54a==>jest E54a
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Paź 2010
Posty: 211
Skąd: Ciepielów/Lublin
Wysłany: 16-10-2012, 01:05   

Wczoraj zrobiłem w Galancie e54a otwieranie klapy bagażnika guzikiem zamontowanym w klapie nad tablicą rejestracyjną. Długo zastanawiałem się jak to zrobić żeby klapy nie dało się otworzyć kiedy samochód jest zamknięty. Poprzednio miałem otwieranie w pilocie ale z tego zrezygnowałem.
Ale przejdźmy do rzeczy. Podpiąłem się + pod gniazdo zapalniczki, kabel poprowadziłem do przednich drzwi, na końcu cięgna blokującego zamek zamontowałem przycisk krańcówkę, który w momencie zamykania zamka dotyka jego obudowy i rozpina obwód, następnie kabelek z + poprowadziłem do klapy bezpośrednio do siłownika (zwykły siłownik drzwiowy za 7 zł), do masy podłączyłem się w bagażniku przy silniczku wycieraczki, kabelek od masy idzie do przycisku chwilowego a od przycisku do siłownika. Najprościej jak się da a myślałem nad tym 2 lata :P
_________________
Poziom druciarstwa w moim samochodzie był porażający :D a i tak wszystko działało
NO MORE DIESEL :twisted: a może jednak???
V6 POWER
Chociaż w domu głód i nędza, sześć cylindrów mnie napędza
e54a MÓJ, e52a m/t TATA, e52a a/t SIOSTRA, e88a MÓJ, miejmy nadzieje e54a a/t MÓJ, colt ca0 w planach
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.