Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
rolka od alternatora
Autor Wiadomość
mateusz8230 
Forumowicz

Auto: MitsubishiCarisma 1998.1.8GDi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 12 Kwi 2012
Posty: 344
Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: 01-12-2012, 14:16   

raczej pompe wody napedza pasek rozrzadu.
 
 
 
ross 
Forumowicz


Auto: Carisma 1.8 GDI 97
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 13 Kwi 2012
Posty: 313
Skąd: Sandomierz
Wysłany: 01-12-2012, 14:46   

Pasek od alternatora można spoko wymienić samemu , ale trzeba zdjąć najpierw pasek od wspomagania itd.. Pompa wodna w GDI jest napędzana paskiem rozrządu i też można wymienić , ale tu trzeba trochę wiedzy i narzędzi.
_________________
Ross
 
 
carismaniak18 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Paź 2011
Posty: 10
Skąd: Płock
Wysłany: 01-12-2012, 16:51   

właśnie widziałem ze ta roleczka po której śmiga pasek alternatora jest za tym pierwszym paskiem więc trzeba go zdjąć tylko nie wiem jak się za to zabrać Wiecie może co trzeba najpierw poodkręcać i jak potem trzeba te paski odpowiednio ponapinać?
a jakbym chciał podjechać do mechanika bez paska alternatora to można i nic się nie stanie oprócz rozładowania akumulatora?
_________________
Carisma 1.8 GDI
 
 
ross 
Forumowicz


Auto: Carisma 1.8 GDI 97
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 13 Kwi 2012
Posty: 313
Skąd: Sandomierz
Wysłany: 01-12-2012, 18:03   

Nic się nie stanie poza akumulatorem..
_________________
Ross
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 01-12-2012, 21:21   

Aby sprawdzić napięcie paska, trzeba spróbować obrócić go palcami w najdłuższym miejscu po między dwoma kołami. Powinno dać się go obrócić o około 90 stopni, najlepiej nie mniej ani więcej. Jeśli po takim naciągnięciu pasek będzie piszczał, to można jeszcze odrobinę podciągnąć. Nie można jednak przesadzać bo za mocno naciągnięty pasek spowoduje szybsze zużycie łożysk kół które napędza. Jeśli po wymianie i właściwym naciągnięciu pasek dalej piszczy, to najprawdopodobniej do wymiany jest któreś z kół pasowych, najczęściej jest to koło o najmniejszej średnicy a tym samym o najmniejszej powierzchni styku z paskiem.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.