Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[3.2 DID] odgłos uderzenia przy rozruchu ciepłego silnika
Autor Wiadomość
wojtyszka 
Mitsumaniak


Auto: Pajero III 3.2DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Sie 2012
Posty: 95
Skąd: siemiatycze
Wysłany: 11-02-2013, 12:02   [3.2 DID] odgłos uderzenia przy rozruchu ciepłego silnika

witam, przy rozruchu zimnego silnika jest wszystko ok, podczas jazdy jest wszystko w porządku, nie drży, nie stuka, nie bije..
natomiast przy ciepłym silniku, słychać przy rozruchu głośne stukniecie w okolicach silnika.. wjechalem na kanał, poduszki, mocowania i wszysko co sie dalo sprawdzić, sprawdziłem i wygląda ok, a stukniecie przy rozruchu słychać nadal,..
jakieś pomysły co/czego/gdzie szukać???
_________________
30cm ponad chodnikami :)
02869/KMM
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 11-02-2013, 12:44   

jakie to jest stukanie?
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
wojtyszka 
Mitsumaniak


Auto: Pajero III 3.2DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Sie 2012
Posty: 95
Skąd: siemiatycze
Wysłany: 11-02-2013, 13:16   

nie wiem jak to dokladniej opisac wiec nagralem
http://youtu.be/NLboS2KA_V4
_________________
30cm ponad chodnikami :)
02869/KMM
 
 
KrzysG 
Forumowicz

Auto: PajeroIII3.2D 3d man. lift
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Lut 2011
Posty: 154
Skąd: Poznan
Wysłany: 11-02-2013, 13:47   

Tak jakby dzwiek dochodzil stlumiony z okolic powozia, mysle ze jesli ktos bedzie odpalal a ty sluchal to znajdziesz zrodlo dzwieku.
 
 
wojtyszka 
Mitsumaniak


Auto: Pajero III 3.2DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Sie 2012
Posty: 95
Skąd: siemiatycze
Wysłany: 11-02-2013, 13:50   

już tak robiłem, od dołu wydaje sie ze gdzies w silniku lub na górze
_________________
30cm ponad chodnikami :)
02869/KMM
 
 
KrzysG 
Forumowicz

Auto: PajeroIII3.2D 3d man. lift
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Lut 2011
Posty: 154
Skąd: Poznan
Wysłany: 11-02-2013, 14:53   

W taki razie mozna przylozyc dlon do poszczegolnych elementow podczas odpalanie z zachowaniem ostroznosci. Takie uderzenie powinno byc odczuwalne.
Ktos z dobrym sluchem tez moze byc pomocny :D
 
 
wojtyszka 
Mitsumaniak


Auto: Pajero III 3.2DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Sie 2012
Posty: 95
Skąd: siemiatycze
Wysłany: 11-02-2013, 15:25   

cały silnik juz dłońmi wymacałem, wydaje mi sie ze cos w srodku,
dwa miesiace wczesniej wymienialem sprzęgło i tak sie zastanawiam czy jak składałem czegoś nie dokręciłem przy tarczy, wycisku czy kole dwu masowym, bo z zewnatrz wszystko wyglada dobrze...
_________________
30cm ponad chodnikami :)
02869/KMM
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 11-02-2013, 15:42   

To bije koło dwumasowe, ma już spory luz.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
KrzysG 
Forumowicz

Auto: PajeroIII3.2D 3d man. lift
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Lut 2011
Posty: 154
Skąd: Poznan
Wysłany: 11-02-2013, 15:49   

To donosny dzwiek wiec powinien byc wyczuwalny przez fale uderzenowa. Jesli zalaczajace sie przekazniki mozna wyczuc to z takim dzwiekiem nie powinno byc problemu. Rozumiem ze z wcisnietym i wycisnietym sprzeglem nie ma roznicy? Okolice dwumasy sa latwo dostepne wiec jesli to ona to wyczujesz uderzenie na obudowie.
 
 
wojtyszka 
Mitsumaniak


Auto: Pajero III 3.2DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Sie 2012
Posty: 95
Skąd: siemiatycze
Wysłany: 11-02-2013, 18:41   

zdaje sie sprawdzałem obudowę w okolicach koła dwu masowego, ale dla pewności sprawdze jutro raz jeszcze..
a wiec kolejne pytania
jak potwierdzić slusznosc diagnozy ze to kolo dwu masowe bez wyjmowania skrzyni??
jesli juz zdejmę skrzynie jak sprawdzic kolo dwu masowe?? (bo wiem i juz gdzies czytalem ze powinien byc mały luz i na tym moja wiedza o kołach dwu masowych sie konczy)
bo jesli to faktycznie to chce miec 100% pewnosci zanim wydam 4000zł na nowe,
lub 1500-2000zl na regeneracje i czy warto regenerować?
_________________
30cm ponad chodnikami :)
02869/KMM
 
 
tompol34 
Forumowicz


Auto: pajero 3,2 automat long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 03 Gru 2007
Posty: 350
Skąd: kętrzyn
Wysłany: 11-02-2013, 19:21   

jaki masz przebieg na tym kole dwumasowym?
_________________

 
 
wojtyszka 
Mitsumaniak


Auto: Pajero III 3.2DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Sie 2012
Posty: 95
Skąd: siemiatycze
Wysłany: 11-02-2013, 22:31   

180tyś
_________________
30cm ponad chodnikami :)
02869/KMM
 
 
tompol34 
Forumowicz


Auto: pajero 3,2 automat long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 03 Gru 2007
Posty: 350
Skąd: kętrzyn
Wysłany: 12-02-2013, 08:46   

Ja bym kupował oryginalne, zaraz wielu wyskoczy że regenerowane też jest takie samo to prawda ale zależy kto to regenerował, czy masz pewność, że twoje akurat zostało zrobione na oryginalnych częściach a nie na zamiennikach i jakiej są jakości? Może okazać się że przejedziesz na takim kole dwumasowym relatywnie krótki odcinek i co dalej następna dwumasa? Poza tym nie jeździj na uszkodzonej dwumnasie bo rozwalisz wał i dyfer, nie proponuję też przerabiania na jednomasowe ostatnio bardzo popularne :D , bo na dłuższą metę przy takich naprężeniach przy tym momencie obrotowym też uszkodzisz przeniesienie napędu. Musisz to sobie na spokojnie przemyśleć.

pozdrawiam
_________________

 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 12-02-2013, 08:47   

wojtyszka napisał/a:
180tyś

zadzwoń 602-673-905

[ Dodano: 12-02-2013, 08:49 ]
tompol34 napisał/a:
Ja bym kupował oryginalne, zaraz wielu wyskoczy że regenerowane też jest takie samo to prawda ale zależy kto to regenerował, czy masz pewność, że twoje akurat zostało zrobione na oryginalnych częściach a nie na zamiennikach i jakiej są jakości? Może okazać się że przejedziesz na takim kole dwumasowym relatywnie krótki odcinek i co dalej następna dwumasa? Poza tym nie jeździj na uszkodzonej dwumnasie bo rozwalisz wał i dyfer, nie proponuję też przerabiania na jednomasowe ostatnio bardzo popularne :D , bo na dłuższą metę przy takich naprężeniach przy tym momencie obrotowym też uszkodzisz przeniesienie napędu. Musisz to sobie na spokojnie przemyśleć.

pozdrawiam

Regenerowanych mamy z 14 szt, pozostałości po klientach.
Ale mamy inne rozwiązania dużo pewniejsze.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
michalpajur 
Forumowicz


Auto: PAJERO 3.2 2001
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Sie 2011
Posty: 33
Skąd: ŻNIN K BYDGOSZCZY
Wysłany: 12-02-2013, 14:47   

Tak jak Zbyszek mówi to pewnie dwumas . U mnie było podobnie ale szybka wizyta w serwisie Zbyszka wywalilismy ten przeklęty wynalazek i wstawilismy zwykłe koło ,jestem zadowolony z tej wymiany i pajero śmiga jak terenówka a nie jak super wygodna osobówka z komfortowym kołem dwumasowym i do tego strasznie drogim.
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.