Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Traci moc
Autor Wiadomość
czortunio 
Forumowicz

Auto: Pajero III 2,5 TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 18 Sty 2013
Posty: 199
Skąd: Lublin
Wysłany: 05-04-2013, 01:37   Traci moc

Pajero III 2,5 TD 115 KM 2001

Problem tego rodzaju: zapala się check engine z niewiadomych przyczyn, czasem potrafi przejechać 1000 km bez żadnych objawów, postoi kilka godzin - i już po odpaleniu kontrolka nie zgaśnie. Czasem odwrotnie. Całą drogę się świeci, postoi 15 min i już nie świeci ...
Najczęściej wraz z zapaloną kontrolką auto nie ma mocy. Zamiast przyśpieszać zwalnia ... nie chce przekroczyć 80 km\h.
Czasem gdy podczas jazdy zapali się kontrolka i traci moc, wystarczy zjechać na pobocze, wyłączyć silnik, włączyć i po problemie, a czasem świeci kilka dni :P

Nie jest to związane z temperaturą otoczenia (zdarzało się w lecie podczas upałów, jak i w zimie przy - 20), nie jest związane z jakością paliwa, anie jego ilością w baku.

Dodatkowo - podczas odpalenia silnika świeci się brak ładowania, kontrolka niskiego poziomu oleju, kontrolka filtra paliwa - wszystko razem gaśnie po zwiększeniu obrotów silnika na kilkanaście sekund.

Wiem wiem, podłączyć pod interfejs i błędy odczytać ... ktoś pisał na forum, że można żarówką i błyski liczyć - prawda to ?
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 05-04-2013, 07:05   

Może przycinać się kierownica turbiny, może do wymiany być elektrozawór doładowania turbiny.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
tompol34 
Forumowicz


Auto: pajero 3,2 automat long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 03 Gru 2007
Posty: 350
Skąd: kętrzyn
Wysłany: 18-04-2013, 21:19   

cześć, jak najbardziej możesz odczytać kody błyskowe zwierasz piny 1 i 4 gniazda obd włączasz zapłon, krótkie błyski to jedności dłuższe to dziesiątki, kasujesz pamięć poprzez zdjęcie klem z aku na 2 min. Twoje objawy wskazują na rozładowany aku ( sam aku lub problem z ładowaniem za niskie napięcie ).
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.