 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Traci moc |
Autor |
Wiadomość |
czortunio
Forumowicz
Auto: Pajero III 2,5 TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 18 Sty 2013 Posty: 199 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 05-04-2013, 01:37 Traci moc
|
|
|
Pajero III 2,5 TD 115 KM 2001
Problem tego rodzaju: zapala się check engine z niewiadomych przyczyn, czasem potrafi przejechać 1000 km bez żadnych objawów, postoi kilka godzin - i już po odpaleniu kontrolka nie zgaśnie. Czasem odwrotnie. Całą drogę się świeci, postoi 15 min i już nie świeci ...
Najczęściej wraz z zapaloną kontrolką auto nie ma mocy. Zamiast przyśpieszać zwalnia ... nie chce przekroczyć 80 km\h.
Czasem gdy podczas jazdy zapali się kontrolka i traci moc, wystarczy zjechać na pobocze, wyłączyć silnik, włączyć i po problemie, a czasem świeci kilka dni
Nie jest to związane z temperaturą otoczenia (zdarzało się w lecie podczas upałów, jak i w zimie przy - 20), nie jest związane z jakością paliwa, anie jego ilością w baku.
Dodatkowo - podczas odpalenia silnika świeci się brak ładowania, kontrolka niskiego poziomu oleju, kontrolka filtra paliwa - wszystko razem gaśnie po zwiększeniu obrotów silnika na kilkanaście sekund.
Wiem wiem, podłączyć pod interfejs i błędy odczytać ... ktoś pisał na forum, że można żarówką i błyski liczyć - prawda to ? |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 05-04-2013, 07:05
|
|
|
Może przycinać się kierownica turbiny, może do wymiany być elektrozawór doładowania turbiny. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
tompol34
Forumowicz

Auto: pajero 3,2 automat long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 03 Gru 2007 Posty: 350 Skąd: kętrzyn
|
Wysłany: 18-04-2013, 21:19
|
|
|
cześć, jak najbardziej możesz odczytać kody błyskowe zwierasz piny 1 i 4 gniazda obd włączasz zapłon, krótkie błyski to jedności dłuższe to dziesiątki, kasujesz pamięć poprzez zdjęcie klem z aku na 2 min. Twoje objawy wskazują na rozładowany aku ( sam aku lub problem z ładowaniem za niskie napięcie ). |
_________________
 |
|
|
|
 |
|
|