 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
pajero sport 2.5. diesel urwana sruba na kole pasowym |
Autor |
Wiadomość |
jeremy
Mitsumaniak

Auto: Pajero Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 16 Lis 2012 Posty: 77 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 04-05-2013, 18:33 pajero sport 2.5. diesel urwana sruba na kole pasowym
|
|
|
Witam,
pekla mi sruba. Opisze miejsce gdzie bo nie jestewm pewien czy dorze wproiwadzilem w temacie
Kolo po ktorym kreca sie paski klinowe, sa 4 nad miska obok jest alternator po przeciwnej stronie
Jest agregat klimy.
Kilka pytan
Koszt takiej sruby
Jsks jest dluga, czy po zdjeciu tego kola mozna bedzie dospawac nakretke i wykrecic
Co trzeba wykrecic i na co uwazac by dostep byl ok
Przepraszam za styl i gramatykr lece z gsm w garazu
Dzieki za pomoc |
_________________ Jeżeli 5kg młotek nie pomógł to musi to być problem z elektryką.
 |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 04-05-2013, 19:39
|
|
|
Nie moglem gadac przez tel. bo szybko jrchalem poautostradzie. Sruba ok 45 zl.
Ciezko bedzie ja z walu wykrecic. Bedzir moze troche roboty przy tym. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
jeremy
Mitsumaniak

Auto: Pajero Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 16 Lis 2012 Posty: 77 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 04-05-2013, 22:00
|
|
|
Sprawa jest jak kij, ma dwa końce,
albo sam to robię,
albo oddaje na warsztat.
Sam wydam szmal na wiertla i wykrętaki- to wyjdzie taniej jak się uda
jak sie nie uda to wyjdzie z tego kij z trzecim końcem, wydam dwa razy.
Zdjąłem dwa kola pasowe i klops gwintu nie widać czyli dospawanie nakrętki odpada
Jaką długość ma ta śruba? moja po pęknięciu ma 36mm długości( producent ESKA , 10.8)
ciekaw jestem ile jej zostało jeszcze.
Kolejna sprawa to jak to jest z paskiem rozrządu po wykręceniu jej element na którym jest pasek i na który nakłada się dwa kola pasowe nie wyleci i nie będzie trzeba na nowo ustawiać rozrząd. |
_________________ Jeżeli 5kg młotek nie pomógł to musi to być problem z elektryką.
 |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 04-05-2013, 22:15
|
|
|
Wydaje mi się, że z wykręceniem nie powinno być wielkiego kłopotu, bo ta śruba nie została wkręcona do końca otworu w wale i jeśli nie była wkręcona na jakiś klej, to powinna się dość łatwo wykręcić. |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 04-05-2013, 22:17
|
|
|
Nie wyleci, to kolo rozrzadu jest za pokrywa. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
jeremy
Mitsumaniak

Auto: Pajero Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 16 Lis 2012 Posty: 77 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 04-05-2013, 22:27
|
|
|
właśnie bije się z myślami, jutro z dobrych rzeczy to będzie otwarta castorama i leroy wiec możne uda się kupić dobre wykretaki i wiertla.
Mam tez taka nadzieje ze nic mi już nie wyleci.
Śruba chyba była klejona trochę dziwnego kitu można było wyskrobać z gwintu.
o ile jest możliwość może ktoś poda mi numer oem tej śruby i wstawi rycinę.
wielkie dzięki za pomoc
[ Dodano: 08-05-2013, 08:20 ]
Wszystko zrobione, wymagało to wyjęcia chłodnic, cały przód auta do zdjęcia.
Złamana śruba została nawiercona, na szczęście wiertło się złamało stajać kantem w śrubie co spowodowało jej wkręcenie. Zmiana obrotów na wykręcanie i wypadła sama.
74pln i jeden dzień później mam już śrubę właściwa (złamana była dorabiana )
koszty
-wiertla kobaltowe i wykretaki 90pln
-śruba MD062109 74pln (Śruba do mocowania koła pasowego - silnik 2.5 TD)
http://www.e-pajero.pl/pr...oper-2_5TD.html
jeszcze dodatkowo dojdzie koszt napełnienia klimy
czas to jeden cały dzień i dwa popołudnia
Ps misja wykonana była pierwszy raz, wiec nie było źródła inspiracji. Jeżeli jest lepszy sposób to proszę go podać dla potomnych. Przy okazji wymienione zostały amortyzatory przód- stare się rozleciały, dolne mocowanie uległo rozkładowi.
Amortyzatory miały być tą właściwa wymiana-naprawa, życie napisało własny scenariusz. |
_________________ Jeżeli 5kg młotek nie pomógł to musi to być problem z elektryką.
 |
|
|
|
 |
|
|