Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
pajero sport 2.5. diesel urwana sruba na kole pasowym
Autor Wiadomość
jeremy 
Mitsumaniak


Auto: Pajero Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 16 Lis 2012
Posty: 77
Skąd: Szczecin
Wysłany: 04-05-2013, 18:33   pajero sport 2.5. diesel urwana sruba na kole pasowym

Witam,
pekla mi sruba. Opisze miejsce gdzie bo nie jestewm pewien czy dorze wproiwadzilem w temacie
Kolo po ktorym kreca sie paski klinowe, sa 4 nad miska obok jest alternator po przeciwnej stronie
Jest agregat klimy.

Kilka pytan
Koszt takiej sruby
Jsks jest dluga, czy po zdjeciu tego kola mozna bedzie dospawac nakretke i wykrecic
Co trzeba wykrecic i na co uwazac by dostep byl ok

Przepraszam za styl i gramatykr lece z gsm w garazu
Dzieki za pomoc
_________________
Jeżeli 5kg młotek nie pomógł to musi to być problem z elektryką.
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 04-05-2013, 19:39   

Nie moglem gadac przez tel. bo szybko jrchalem poautostradzie. Sruba ok 45 zl.
Ciezko bedzie ja z walu wykrecic. Bedzir moze troche roboty przy tym.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
jeremy 
Mitsumaniak


Auto: Pajero Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 16 Lis 2012
Posty: 77
Skąd: Szczecin
Wysłany: 04-05-2013, 22:00   

Sprawa jest jak kij, ma dwa końce,
albo sam to robię,
albo oddaje na warsztat.

Sam wydam szmal na wiertla i wykrętaki- to wyjdzie taniej jak się uda
jak sie nie uda to wyjdzie z tego kij z trzecim końcem, wydam dwa razy.


Zdjąłem dwa kola pasowe i klops gwintu nie widać czyli dospawanie nakrętki odpada
Jaką długość ma ta śruba? moja po pęknięciu ma 36mm długości( producent ESKA , 10.8)
ciekaw jestem ile jej zostało jeszcze.
Kolejna sprawa to jak to jest z paskiem rozrządu po wykręceniu jej element na którym jest pasek i na który nakłada się dwa kola pasowe nie wyleci i nie będzie trzeba na nowo ustawiać rozrząd.
_________________
Jeżeli 5kg młotek nie pomógł to musi to być problem z elektryką.
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 04-05-2013, 22:15   

Wydaje mi się, że z wykręceniem nie powinno być wielkiego kłopotu, bo ta śruba nie została wkręcona do końca otworu w wale i jeśli nie była wkręcona na jakiś klej, to powinna się dość łatwo wykręcić.
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 04-05-2013, 22:17   

Nie wyleci, to kolo rozrzadu jest za pokrywa.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
jeremy 
Mitsumaniak


Auto: Pajero Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 16 Lis 2012
Posty: 77
Skąd: Szczecin
Wysłany: 04-05-2013, 22:27   

właśnie bije się z myślami, jutro z dobrych rzeczy to będzie otwarta castorama i leroy wiec możne uda się kupić dobre wykretaki i wiertla.

Mam tez taka nadzieje ze nic mi już nie wyleci.

Śruba chyba była klejona trochę dziwnego kitu można było wyskrobać z gwintu.

o ile jest możliwość może ktoś poda mi numer oem tej śruby i wstawi rycinę.
wielkie dzięki za pomoc

[ Dodano: 08-05-2013, 08:20 ]
Wszystko zrobione, wymagało to wyjęcia chłodnic, cały przód auta do zdjęcia.
Złamana śruba została nawiercona, na szczęście wiertło się złamało stajać kantem w śrubie co spowodowało jej wkręcenie. Zmiana obrotów na wykręcanie i wypadła sama.
74pln i jeden dzień później mam już śrubę właściwa (złamana była dorabiana )

koszty
-wiertla kobaltowe i wykretaki 90pln
-śruba MD062109 74pln (Śruba do mocowania koła pasowego - silnik 2.5 TD)
http://www.e-pajero.pl/pr...oper-2_5TD.html

jeszcze dodatkowo dojdzie koszt napełnienia klimy

czas to jeden cały dzień i dwa popołudnia


Ps misja wykonana była pierwszy raz, wiec nie było źródła inspiracji. Jeżeli jest lepszy sposób to proszę go podać dla potomnych. Przy okazji wymienione zostały amortyzatory przód- stare się rozleciały, dolne mocowanie uległo rozkładowi.


Amortyzatory miały być tą właściwa wymiana-naprawa, życie napisało własny scenariusz.
_________________
Jeżeli 5kg młotek nie pomógł to musi to być problem z elektryką.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.