Mniejsze spalanie paliwa w trasie i mieście. |
Autor |
Wiadomość |
JCH
Mitsumaniak Forumowa Opozycja

Auto: OBK 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 101 razy Dołączył: 23 Maj 2005 Posty: 8078 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 16-05-2013, 22:55
|
|
|
cns80 napisał/a: | Rozmiar, cena ? | Kruca bomba, nie wiem
Standard jaki wchodził do takiej Xsary '98
Dowiem się i poślę PW. |
_________________ "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów"
MSS 1.9 DI-D --> OBK 2.0 i DL-650
 |
|
|
|
 |
cns80
Mitsumaniak Forumowa łajza

Auto: Espace 4 2,0T+KawasakiZRX1200S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy Dołączył: 03 Gru 2005 Posty: 7348 Skąd: Warszawa-Wawer
|
Wysłany: 17-05-2013, 23:02
|
|
|
JCH napisał/a: | Kruca bomba, nie wiem
Standard jaki wchodził do takiej Xsary '98 | 4x108 tylko pytanie 14" czy 15" Ciężko sprzedawalne, bo podchodzą właściwie tylko do grupy PSA. Do niemców i koreańców nie pasują |
_________________
Staram się pisać poprawnie po polsku. |
|
|
|
 |
Kofi
moderator mitsumaniak Michał

Auto: Galant EA3W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 1242 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 30-05-2013, 09:04
|
|
|
I jak tam w temacie? Ktoś coś zrobił? Testował? |
_________________ "Mądrze jest skierować swój gniew na problem - nie na ludzi, skupić swoją energię na rozwiązaniach, nie wymówkach."
- William Arthur Ward
 |
|
|
|
 |
popa
Nowy Forumowicz
Auto: MSS 1,9 2001
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Wrz 2008 Posty: 21 Skąd: Rzeszów/Górno
|
Wysłany: 01-06-2013, 14:46
|
|
|
Zrobione. Co do efektów, będzie widać jak wypalę pełny zbiornik paliwa. Natychmiastowego efektu nie zauważyłem. Miałem trochę stracha, czy pole magnetyczne z tych magnesów nie wpłynie na czujniki i zawory, bo magnesy bardzo mocne. Jednak po przyczepieniu do blachy, na zewnątrz nie ma wyczuwalnego pola magnetycznego. Jak będę odczuwał jakieś zmiany w pracy silnika i zużyciu paliwa to napiszę. Jak na razie testy. |
|
|
|
 |
Sianko333
Forumowicz Andyandy
Auto: Space Star 1,3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 03 Mar 2013 Posty: 34 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 11-06-2013, 22:23
|
|
|
Kofi, zrobili, zrobili i czekają kto pierwszy napisze, ale to potrwa długo bo paliwo do rowów wylewają żeby norma się zgadzała Są silniki, które zaczynają po dwóch tygodniach reagować. |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10731 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 12-06-2013, 10:10
|
|
|
Sianko333,
Na spota w Gdańsu wpadniesz? Byś to cudo zaprezentował.
Dajcie linka gdzie kupić magnesy, reszta to pikuś. Mam długi wąż od gazu fazy lotnej.. ile taklich zestawów można założyć?
Pozdro |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
Sianko333
Forumowicz Andyandy
Auto: Space Star 1,3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 03 Mar 2013 Posty: 34 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 12-06-2013, 19:35
|
|
|
Marcino, Witaj ! Na gaz noża wstawić wg portfela i miejsca Lekkie paliwo nie wymaga dużej ilości najwyżej 2 szt tak jak benzyna, a czasami jeden. Diesel dwa lub trzy w zależności od konstrukcji pompy wtryskowej. Są oporne silnik,i które reagują po dwóch tygodniach i to jest kwestia oczyszczenia pierścieni wtrysków itd. Mam doświadczenie tylko z kilku samochodów. Oczywiście jazda na maxa nie przyniesie oczekujących rezultatów w zauważalnym zakresie chociaż mam takie osiągi. Co do żywotności silników jest super 340000 i grama oleju na dolewkę od wymiany do wymiany. Należy sprawdzić po zamontowaniu stan oleju i jego jakość oraz monitorować. Oczyszczenie silnika trwa bardzo krótko i olej należy wymienić. Jednak po pierwszym zabiegu śmiało można przejechać na oleju 16000 i więcej. Nie namawiam należy samemu spróbować . Przy normalnej jeździe spokojnej mam zużycie wg kompa pokładowego 4,6 na prostej i miasto bez korków 6,1 Liczę jednak średnią na zbiornik spokojnej jazdy 6,3 LITRA BO TAK WYCHODZI Z TANKOWANIA W CYKLU MIESZANYM. Jak na MSS 1,3 10 letniego, to jest jednak sukces w porównaniu z Dieslem. |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10731 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 12-06-2013, 23:38
|
|
|
na allegro od cholery tych magnesów neodymowych... jaki wymiar najlepiej ui na co zwracać uwagę przy kupnie? A może ty masz jakieś na zbyciu lub gdzieś w okolicy? |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
Sianko333
Forumowicz Andyandy
Auto: Space Star 1,3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 03 Mar 2013 Posty: 34 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 13-06-2013, 22:03
|
|
|
Marcino, Ja używam 6x12x40 i ten rozmiar najlepiej się sprawuje. Zapas się skończył i muszę zrobić nowy zakup u producenta lub hurtownika. |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10731 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 14-06-2013, 00:04
|
|
|
Jutro upoluje z 6szt nodymowych, blacha jest to sie zrobi. Mam jakiś klej to ja przykleje do blachy i powinno działać,
Co do wyznaczania bieguna, wieszasz na nitce za jeden koniec? |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
Sianko333
Forumowicz Andyandy
Auto: Space Star 1,3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 03 Mar 2013 Posty: 34 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 14-06-2013, 22:13
|
|
|
Marcino, Tak nitka musi być przewiązana w połowie, żeby magnes się obracał jak igła kompasu. |
|
|
|
 |
emjot
Mitsumaniak

Auto: Space Star '02 Family 1.6 LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Sie 2011 Posty: 66 Skąd: Wawa
|
Wysłany: 27-06-2013, 23:35
|
|
|
Ludzie... nawet tu to dotarło? Ja miałem przy lekkiej jeździe w mieście 6.1 bez żadnych magnesów... teraz w Wawie mam 8,5-8,7 - przy normalnej jeździe. Magnesy pomagają na spalanie jak maść na hemoroidy. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Sianko333
Forumowicz Andyandy
Auto: Space Star 1,3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 03 Mar 2013 Posty: 34 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 28-06-2013, 09:21
|
|
|
emjot, Często spotykam się z taką wypowiedzią i sam byłem nastawiony podobnie. Całkowicie przekonałem się że, to nie działa jak kupiłem w Nord Auto magnetyzer. Minęły lata i z nudów na analizatorze widmowym pola magnetycznego zabawiałem się tym magnetyzerem. To z nudów opracowałem swój model do wody i również założyłem do diesla - silnik F8Q Renault Kangoo 1.9. Zadziałało rewelacyjnie. Obecnie mam w MSS 1.3 60 KW ( 82 km ) Na trasie 3000 obr pali 5 litrów cykl mieszany ( 3- Miasto ) 6,0 litra. Jazda po mieście 6,3 do 6,6 litra. Jazda na oszczędność 80 do 90 km po prostej drodze ( 3 osoby ) 4,7 litra. Magnesy nie dodają paliwa i nie oszczędzają tylko powodują lepsze wykorzystanie paliwa - lepsze spalanie, czysty nie zapchany wydech, brak nagarów w pierścieniach i świecy. Najważniejsze, że olej nie zużywa się tak szybko. To są zalety, które przekładają się na litry. Nic innego jak większa sprawność silnika przy tym samym zużyciu paliwa czyli o tą sprawność mniej spalisz. Jeżeli masz silnik, który posiada same zalety i idealnie spala paliwo w każdych warunkach i super wydech, to rzeczywiście magnesy nie są potrzebne. Pamiętaj że, paliwo na "naszych stacjach" załatwi każdy silnik prędzej czy później. Jest bardzo proste badanie sprawności silnika. Należy sprawdzić spaliny na analizatorze spalin, potem założyć magnesy i po miesiącu powtórzyć badanie. Wyniki badań spalin będą odpowiedzią.
Jeżeli jesteś dobrym kierowcą, to wykorzystując odpowiednio lepsze parametry silnika oszczędzisz do 20% paliwa. A jeżeli lubisz ostrą jazdę, to mniej wydasz na części. I tak i tak kasa w kieszeni! |
|
|
|
 |
emjot
Mitsumaniak

Auto: Space Star '02 Family 1.6 LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Sie 2011 Posty: 66 Skąd: Wawa
|
Wysłany: 28-06-2013, 10:07
|
|
|
Nie chce mi się daleko szukac i pisać wywodów bo troche szkoda mi czasu. Podobne wyniki osiągniesz zmiana stylu jazdy i sprawnym samochodem.
Pierwszy z brzegu artykuł. Dociekliwym polecam poszukanie w tym temacie w internecie i zachowanie pieniędzy na ważniejsze wydatki.
Http://m.onet.pl/moto/aktualnosci,3tjbx
Sorry za interpunkcje, pisze w biegu z telefonu. |
_________________
 |
|
|
|
 |
pablo eldiablo
Forumowicz

Auto: L200, Outlander
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 23 Cze 2009 Posty: 415 Skąd: WPI
|
Wysłany: 28-06-2013, 17:59
|
|
|
emjot,
Tyle, że racjonalne argumenty do niektórych nie trafią...
A prawda jest prosta: samochód z magnetyzerem spali więcej i będzie miał gorsze osiągi - bo będzie cieższy! |
|
|
|
 |
|