Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Mniejsze spalanie paliwa w trasie i mieście.
Autor Wiadomość
JCH 
Mitsumaniak
Forumowa Opozycja


Auto: OBK 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 101 razy
Dołączył: 23 Maj 2005
Posty: 8078
Skąd: Bytom
Wysłany: 16-05-2013, 22:55   

cns80 napisał/a:
Rozmiar, cena ?
Kruca bomba, nie wiem :dontknow:
Standard jaki wchodził do takiej Xsary '98
Dowiem się i poślę PW.
_________________
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów"

MSS 1.9 DI-D --> OBK 2.0 i DL-650
 
 
 
cns80 
Mitsumaniak
Forumowa łajza


Auto: Espace 4 2,0T+KawasakiZRX1200S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy
Dołączył: 03 Gru 2005
Posty: 7348
Skąd: Warszawa-Wawer
Wysłany: 17-05-2013, 23:02   

JCH napisał/a:
Kruca bomba, nie wiem :dontknow:
Standard jaki wchodził do takiej Xsary '98
4x108 tylko pytanie 14" czy 15" :) Ciężko sprzedawalne, bo podchodzą właściwie tylko do grupy PSA. Do niemców i koreańców nie pasują :(
_________________
Staram się pisać poprawnie po polsku
.
 
 
Kofi 
moderator mitsumaniak
Michał


Auto: Galant EA3W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 1242
Skąd: Warszawa
Wysłany: 30-05-2013, 09:04   

I jak tam w temacie? Ktoś coś zrobił? Testował?
_________________
"Mądrze jest skierować swój gniew na problem - nie na ludzi, skupić swoją energię na rozwiązaniach, nie wymówkach."
- William Arthur Ward
 
 
 
popa 
Nowy Forumowicz

Auto: MSS 1,9 2001
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 21
Skąd: Rzeszów/Górno
Wysłany: 01-06-2013, 14:46   

Zrobione. Co do efektów, będzie widać jak wypalę pełny zbiornik paliwa. Natychmiastowego efektu nie zauważyłem. Miałem trochę stracha, czy pole magnetyczne z tych magnesów nie wpłynie na czujniki i zawory, bo magnesy bardzo mocne. Jednak po przyczepieniu do blachy, na zewnątrz nie ma wyczuwalnego pola magnetycznego. Jak będę odczuwał jakieś zmiany w pracy silnika i zużyciu paliwa to napiszę. Jak na razie testy. :?:
 
 
Sianko333 
Forumowicz
Andyandy

Auto: Space Star 1,3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Mar 2013
Posty: 34
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 11-06-2013, 22:23   

Kofi, zrobili, zrobili i czekają kto pierwszy napisze, ale to potrwa długo bo paliwo do rowów wylewają żeby norma się zgadzała :D Są silniki, które zaczynają po dwóch tygodniach reagować.
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10731
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 12-06-2013, 10:10   

Sianko333,
Na spota w Gdańsu wpadniesz? Byś to cudo zaprezentował.
Dajcie linka gdzie kupić magnesy, reszta to pikuś. Mam długi wąż od gazu fazy lotnej.. ile taklich zestawów można założyć?

Pozdro
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Sianko333 
Forumowicz
Andyandy

Auto: Space Star 1,3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Mar 2013
Posty: 34
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 12-06-2013, 19:35   

Marcino, Witaj ! Na gaz noża wstawić wg portfela i miejsca :D Lekkie paliwo nie wymaga dużej ilości najwyżej 2 szt tak jak benzyna, a czasami jeden. Diesel dwa lub trzy w zależności od konstrukcji pompy wtryskowej. Są oporne silnik,i które reagują po dwóch tygodniach i to jest kwestia oczyszczenia pierścieni wtrysków itd. Mam doświadczenie tylko z kilku samochodów. Oczywiście jazda na maxa nie przyniesie oczekujących rezultatów w zauważalnym zakresie chociaż mam takie osiągi. Co do żywotności silników jest super 340000 i grama oleju na dolewkę od wymiany do wymiany. Należy sprawdzić po zamontowaniu stan oleju i jego jakość oraz monitorować. Oczyszczenie silnika trwa bardzo krótko i olej należy wymienić. Jednak po pierwszym zabiegu śmiało można przejechać na oleju 16000 i więcej. Nie namawiam należy samemu spróbować . Przy normalnej jeździe spokojnej mam zużycie wg kompa pokładowego 4,6 na prostej i miasto bez korków 6,1 Liczę jednak średnią na zbiornik spokojnej jazdy 6,3 LITRA BO TAK WYCHODZI Z TANKOWANIA W CYKLU MIESZANYM. Jak na MSS 1,3 10 letniego, to jest jednak sukces w porównaniu z Dieslem.
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10731
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 12-06-2013, 23:38   

na allegro od cholery tych magnesów neodymowych... jaki wymiar najlepiej ui na co zwracać uwagę przy kupnie? A może ty masz jakieś na zbyciu lub gdzieś w okolicy?
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Sianko333 
Forumowicz
Andyandy

Auto: Space Star 1,3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Mar 2013
Posty: 34
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 13-06-2013, 22:03   

Marcino, Ja używam 6x12x40 i ten rozmiar najlepiej się sprawuje. Zapas się skończył i muszę zrobić nowy zakup u producenta lub hurtownika.
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10731
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 14-06-2013, 00:04   

Jutro upoluje z 6szt nodymowych, blacha jest to sie zrobi. Mam jakiś klej to ja przykleje do blachy i powinno działać,
Co do wyznaczania bieguna, wieszasz na nitce za jeden koniec?
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Sianko333 
Forumowicz
Andyandy

Auto: Space Star 1,3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Mar 2013
Posty: 34
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 14-06-2013, 22:13   

Marcino, Tak nitka musi być przewiązana w połowie, żeby magnes się obracał jak igła kompasu.
 
 
emjot 
Mitsumaniak


Auto: Space Star '02 Family 1.6 LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Sie 2011
Posty: 66
Skąd: Wawa
Wysłany: 27-06-2013, 23:35   

Ludzie... nawet tu to dotarło? Ja miałem przy lekkiej jeździe w mieście 6.1 bez żadnych magnesów... teraz w Wawie mam 8,5-8,7 - przy normalnej jeździe. Magnesy pomagają na spalanie jak maść na hemoroidy.
_________________

 
 
Sianko333 
Forumowicz
Andyandy

Auto: Space Star 1,3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Mar 2013
Posty: 34
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 28-06-2013, 09:21   

emjot, Często spotykam się z taką wypowiedzią i sam byłem nastawiony podobnie. Całkowicie przekonałem się że, to nie działa jak kupiłem w Nord Auto magnetyzer. Minęły lata i z nudów na analizatorze widmowym pola magnetycznego zabawiałem się tym magnetyzerem. To z nudów opracowałem swój model do wody i również założyłem do diesla - silnik F8Q Renault Kangoo 1.9. Zadziałało rewelacyjnie. Obecnie mam w MSS 1.3 60 KW ( 82 km ) Na trasie 3000 obr pali 5 litrów cykl mieszany ( 3- Miasto ) 6,0 litra. Jazda po mieście 6,3 do 6,6 litra. Jazda na oszczędność 80 do 90 km po prostej drodze ( 3 osoby ) 4,7 litra. Magnesy nie dodają paliwa i nie oszczędzają tylko powodują lepsze wykorzystanie paliwa - lepsze spalanie, czysty nie zapchany wydech, brak nagarów w pierścieniach i świecy. Najważniejsze, że olej nie zużywa się tak szybko. To są zalety, które przekładają się na litry. Nic innego jak większa sprawność silnika przy tym samym zużyciu paliwa czyli o tą sprawność mniej spalisz. Jeżeli masz silnik, który posiada same zalety i idealnie spala paliwo w każdych warunkach i super wydech, to rzeczywiście magnesy nie są potrzebne. Pamiętaj że, paliwo na "naszych stacjach" załatwi każdy silnik prędzej czy później. Jest bardzo proste badanie sprawności silnika. Należy sprawdzić spaliny na analizatorze spalin, potem założyć magnesy i po miesiącu powtórzyć badanie. Wyniki badań spalin będą odpowiedzią.
Jeżeli jesteś dobrym kierowcą, to wykorzystując odpowiednio lepsze parametry silnika oszczędzisz do 20% paliwa. A jeżeli lubisz ostrą jazdę, to mniej wydasz na części. I tak i tak kasa w kieszeni!
 
 
emjot 
Mitsumaniak


Auto: Space Star '02 Family 1.6 LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Sie 2011
Posty: 66
Skąd: Wawa
Wysłany: 28-06-2013, 10:07   

Nie chce mi się daleko szukac i pisać wywodów bo troche szkoda mi czasu. Podobne wyniki osiągniesz zmiana stylu jazdy i sprawnym samochodem.
Pierwszy z brzegu artykuł. Dociekliwym polecam poszukanie w tym temacie w internecie i zachowanie pieniędzy na ważniejsze wydatki.

Http://m.onet.pl/moto/aktualnosci,3tjbx

Sorry za interpunkcje, pisze w biegu z telefonu.
_________________

 
 
pablo eldiablo 
Forumowicz


Auto: L200, Outlander
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 415
Skąd: WPI
Wysłany: 28-06-2013, 17:59   

emjot, =D>
Tyle, że racjonalne argumenty do niektórych nie trafią...
A prawda jest prosta: samochód z magnetyzerem spali więcej i będzie miał gorsze osiągi - bo będzie cieższy! :lol: 8)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.