sigmowe OT |
Autor |
Wiadomość |
mazda10000
Mitsumaniak
Auto: Mitsubishi Sigma 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 09 Wrz 2010 Posty: 593 Skąd: Szczecin/Gdańsk
|
Wysłany: 22-06-2013, 19:57
|
|
|
Pomijam fakt że to kombi ma 24v - czy w kombiaku w ogóle występowała klima z ekranikiem - http://szukaj.pl.mobile.e...pl&pageNumber=1
Poza tym chciałbym zgłębić temat przeróbki klimy na tą z ekranikiem ( zwłaszcza że mój drugi komp klimy wylał... tak wiem trzeba było przelutować kondensatory.
Wiem że były 2 rodzaje klimy z pokrętłami - ja mam tą starszą w której guzik po naciśnięciu zostaje wciśnięty - wiecie o co chodzi, z tego co wiem w kombi występowała tylko taka. Robił ktoś u nas przeszczep ( wiem że Virman z Łukaszem robili przeszczep z tej nowszej wersji klimy z pokrętłami ). Co jest mi potrzebne do swapu ? |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 22-06-2013, 21:48
|
|
|
Kombi ma zupełnie inną klimę na pokrętła niż sedan - w sensie elektrynym. Ogólnie w sedanie prościej jest założyć ekranik niż w kombi bo w kombi jest bida z nędzą i ogólnie montaż klimy z ekranikiem jest kłopotliwy.
Z moich doświadczeń - zmiana na ekranikową klimę w sedanie to kwestia podłączenia odpowiedniej wiązki i poprowadzenia kilku kabli do czujnika temperatury zewnętrznej - raczej potrzebne, i druga opcja - czujnik wilgotności na tylnej półce. |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
wojtas
Mitsumaniak

Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy Dołączył: 28 Lis 2008 Posty: 3559 Skąd: Gniezno
|
Wysłany: 23-06-2013, 10:40
|
|
|
Ktoś ładnie się napracował przy tym wagonie, moim zdaniem przełożył wszystko co się dało z sedana, jest to chyba najprostsza droga by cieszyć się ekranikiem w wagonie. Ale do takiego zabiegu jest potrzebny kompletny dawca. |
_________________ ..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15'] |
|
|
|
 |
BeNeK
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Galant 1.8 16v140km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 24 Wrz 2010 Posty: 678 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 24-07-2013, 17:45
|
|
|
Kolejny raz was zapytam , co byście wybrali jeśli chodzi oz estaw Tarcze klocki ?
1.Mikoda GT Indy(wentylowane , nacinane) + EBC greenstuff
2.Tarcze DENCKERMANN(tylko wnetylowane) + Ferodo DS Performance bądź SP Performance Street Plus
3.Tarcze KRAFT(tylko wnetylowane) + Ferodo DS Performance bądź SP Performance Street Plus
Oczywiście do zacisków 2 tłoczkowych przednich
Poradzicie coś ? |
_________________ “Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców”
ś.p. Colin McRae |
|
|
|
 |
mmatulek
Mitsumaniak

Auto: Sigma sedan '93 A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 29 Paź 2008 Posty: 631 Skąd: Milanówek
|
Wysłany: 24-07-2013, 21:17
|
|
|
Ja mam mikodę "standard" dla mnie jest ok. |
_________________ Były: Galant e55 '94, Sigma Kombi '93
 |
|
|
|
 |
VirMan
Mitsumaniak maniacc

Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 11 Lut 2009 Posty: 1602 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 24-07-2013, 21:24
|
|
|
ja używam kompletu TRW (klocki + tarcze wentylowane) i w sumie jak na razie najbliższe oryginałowi - choć pierwsza para poszła na reklamację. |
_________________ Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi.
DONE: resurrection
 |
|
|
|
 |
wojtas
Mitsumaniak

Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy Dołączył: 28 Lis 2008 Posty: 3559 Skąd: Gniezno
|
Wysłany: 24-07-2013, 23:33
|
|
|
BeNeK napisał/a: | Kolejny raz was zapytam , co byście wybrali jeśli chodzi oz estaw Tarcze klocki ? |
A co się dzieje, że zmieniasz, zużyły się czy biją podczas hamowania? |
_________________ ..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15'] |
|
|
|
 |
VirMan
Mitsumaniak maniacc

Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 11 Lut 2009 Posty: 1602 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 25-07-2013, 00:18
|
|
|
AA sory... ATE |
_________________ Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi.
DONE: resurrection
 |
|
|
|
 |
BeNeK
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Galant 1.8 16v140km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 24 Wrz 2010 Posty: 678 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 25-07-2013, 19:16
|
|
|
wojtas, Kompletuje zupełnie nowy zetaw na kupionych zaciskach z sigmy od kolegi mazda10000 |
_________________ “Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców”
ś.p. Colin McRae |
|
|
|
 |
wojtas
Mitsumaniak

Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy Dołączył: 28 Lis 2008 Posty: 3559 Skąd: Gniezno
|
Wysłany: 25-07-2013, 20:09
|
|
|
Domyślam się, tylko pytałem o przyczynę kompletowania nowego zestawu. |
_________________ ..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15'] |
|
|
|
 |
BeNeK
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Galant 1.8 16v140km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 24 Wrz 2010 Posty: 678 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 26-07-2013, 15:02
|
|
|
swap hebli z nissanowskiego 1 tłoczka 240mm na 2 tłoczek z mitsu sigmy i tarczy 280mm |
_________________ “Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców”
ś.p. Colin McRae |
|
|
|
 |
wojtas
Mitsumaniak

Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy Dołączył: 28 Lis 2008 Posty: 3559 Skąd: Gniezno
|
Wysłany: 27-07-2013, 08:59
|
|
|
Dopiero teraz dotarło do mnie., że jeździsz galantem
Miałem Mikody na klockach Textar, po kilku hamowania na autostradzie potrafiły się przegrać. Do normalnej jazdy wystarczają. Na Mikodach bardzo szybko widać zużycie. Co do klocków EBC Greenstuff, mam je na tyle razem z tarczami SP Performance i jak na razie zdają egzamin. Obecnie czekam za tarczami DBA 4000XS i klockami Hawk HPS, we wrześniu będę mógł powiedzieć coś więcej na temat tego zestawu. |
_________________ ..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15'] |
|
|
|
 |
t0m3k
Mitsumaniak
Auto: Sigma 3.0 V6 12V
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 05 Kwi 2009 Posty: 956 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 30-07-2013, 09:45
|
|
|
Sigmowicze... nie obrazicie się jak na ogólnopolski przyjade Corollą ? bo walcze z bijącymi tarczami z tyłu w sigmie... problem w tym że tarcze zalożyłem nowiutkie... 3 miechy auto stało... poskladalem i kurde nie hamuje... ;/ a bez hamulców do Krk nie zajade xD |
_________________
Moja Mitsubishi Sigma 3.0 V6 |
|
|
|
 |
mmatulek
Mitsumaniak

Auto: Sigma sedan '93 A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 29 Paź 2008 Posty: 631 Skąd: Milanówek
|
Wysłany: 30-07-2013, 23:08
|
|
|
Ważne, żebyś był. Powiedziałem ja nieobecny na zlocie. |
_________________ Były: Galant e55 '94, Sigma Kombi '93
 |
|
|
|
 |
t0m3k
Mitsumaniak
Auto: Sigma 3.0 V6 12V
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 05 Kwi 2009 Posty: 956 Skąd: Bielsko-Biała
|
|
|
|
 |
|