Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
sigmowe OT
Autor Wiadomość
mazda10000 
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Sigma 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 593
Skąd: Szczecin/Gdańsk
Wysłany: 22-06-2013, 19:57   

Pomijam fakt że to kombi ma 24v - czy w kombiaku w ogóle występowała klima z ekranikiem - http://szukaj.pl.mobile.e...pl&pageNumber=1
Poza tym chciałbym zgłębić temat przeróbki klimy na tą z ekranikiem ( zwłaszcza że mój drugi komp klimy wylał... tak wiem trzeba było przelutować kondensatory.
Wiem że były 2 rodzaje klimy z pokrętłami - ja mam tą starszą w której guzik po naciśnięciu zostaje wciśnięty - wiecie o co chodzi, z tego co wiem w kombi występowała tylko taka. Robił ktoś u nas przeszczep ( wiem że Virman z Łukaszem robili przeszczep z tej nowszej wersji klimy z pokrętłami ). Co jest mi potrzebne do swapu ?
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 22-06-2013, 21:48   

Kombi ma zupełnie inną klimę na pokrętła niż sedan - w sensie elektrynym. Ogólnie w sedanie prościej jest założyć ekranik niż w kombi bo w kombi jest bida z nędzą i ogólnie montaż klimy z ekranikiem jest kłopotliwy.
Z moich doświadczeń - zmiana na ekranikową klimę w sedanie to kwestia podłączenia odpowiedniej wiązki i poprowadzenia kilku kabli do czujnika temperatury zewnętrznej - raczej potrzebne, i druga opcja - czujnik wilgotności na tylnej półce.
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
wojtas 
Mitsumaniak


Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 28 Lis 2008
Posty: 3559
Skąd: Gniezno
Wysłany: 23-06-2013, 10:40   

Ktoś ładnie się napracował przy tym wagonie, moim zdaniem przełożył wszystko co się dało z sedana, jest to chyba najprostsza droga by cieszyć się ekranikiem w wagonie. Ale do takiego zabiegu jest potrzebny kompletny dawca.
_________________
..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15']
 
 
 
BeNeK 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Galant 1.8 16v140km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 24 Wrz 2010
Posty: 678
Skąd: Kielce
Wysłany: 24-07-2013, 17:45   

Kolejny raz was zapytam , co byście wybrali jeśli chodzi oz estaw Tarcze klocki ?
1.Mikoda GT Indy(wentylowane , nacinane) + EBC greenstuff
2.Tarcze DENCKERMANN(tylko wnetylowane) + Ferodo DS Performance bądź SP Performance Street Plus
3.Tarcze KRAFT(tylko wnetylowane) + Ferodo DS Performance bądź SP Performance Street Plus

Oczywiście do zacisków 2 tłoczkowych przednich
Poradzicie coś ?
_________________
“Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców”
ś.p. Colin McRae
 
 
 
mmatulek 
Mitsumaniak


Auto: Sigma sedan '93 A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 29 Paź 2008
Posty: 631
Skąd: Milanówek
Wysłany: 24-07-2013, 21:17   

Ja mam mikodę "standard" dla mnie jest ok.
_________________
Były: Galant e55 '94, Sigma Kombi '93
 
 
VirMan 
Mitsumaniak
maniacc


Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 1602
Skąd: Tarnów
Wysłany: 24-07-2013, 21:24   

ja używam kompletu TRW (klocki + tarcze wentylowane) i w sumie jak na razie najbliższe oryginałowi - choć pierwsza para poszła na reklamację.
_________________
Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi. :)
DONE: resurrection ;)
 
 
 
wojtas 
Mitsumaniak


Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 28 Lis 2008
Posty: 3559
Skąd: Gniezno
Wysłany: 24-07-2013, 23:33   

BeNeK napisał/a:
Kolejny raz was zapytam , co byście wybrali jeśli chodzi oz estaw Tarcze klocki ?

A co się dzieje, że zmieniasz, zużyły się czy biją podczas hamowania?
_________________
..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15']
 
 
 
VirMan 
Mitsumaniak
maniacc


Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 1602
Skąd: Tarnów
Wysłany: 25-07-2013, 00:18   

AA sory... ATE :P
_________________
Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi. :)
DONE: resurrection ;)
 
 
 
BeNeK 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Galant 1.8 16v140km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 24 Wrz 2010
Posty: 678
Skąd: Kielce
Wysłany: 25-07-2013, 19:16   

wojtas, Kompletuje zupełnie nowy zetaw na kupionych zaciskach z sigmy od kolegi mazda10000 :P
_________________
“Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców”
ś.p. Colin McRae
 
 
 
wojtas 
Mitsumaniak


Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 28 Lis 2008
Posty: 3559
Skąd: Gniezno
Wysłany: 25-07-2013, 20:09   

Domyślam się, tylko pytałem o przyczynę kompletowania nowego zestawu.
_________________
..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15']
 
 
 
BeNeK 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Galant 1.8 16v140km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 24 Wrz 2010
Posty: 678
Skąd: Kielce
Wysłany: 26-07-2013, 15:02   

swap hebli z nissanowskiego 1 tłoczka 240mm na 2 tłoczek z mitsu sigmy i tarczy 280mm :)
_________________
“Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców”
ś.p. Colin McRae
 
 
 
wojtas 
Mitsumaniak


Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 28 Lis 2008
Posty: 3559
Skąd: Gniezno
Wysłany: 27-07-2013, 08:59   

Dopiero teraz dotarło do mnie., że jeździsz galantem :oops:
Miałem Mikody na klockach Textar, po kilku hamowania na autostradzie potrafiły się przegrać. Do normalnej jazdy wystarczają. Na Mikodach bardzo szybko widać zużycie. Co do klocków EBC Greenstuff, mam je na tyle razem z tarczami SP Performance i jak na razie zdają egzamin. Obecnie czekam za tarczami DBA 4000XS i klockami Hawk HPS, we wrześniu będę mógł powiedzieć coś więcej na temat tego zestawu.
_________________
..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15']
 
 
 
t0m3k 
Mitsumaniak

Auto: Sigma 3.0 V6 12V
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Kwi 2009
Posty: 956
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 30-07-2013, 09:45   

Sigmowicze... nie obrazicie się jak na ogólnopolski przyjade Corollą ? bo walcze z bijącymi tarczami z tyłu w sigmie... problem w tym że tarcze zalożyłem nowiutkie... 3 miechy auto stało... poskladalem i kurde nie hamuje... ;/ a bez hamulców do Krk nie zajade xD
_________________

Moja Mitsubishi Sigma 3.0 V6
 
 
 
mmatulek 
Mitsumaniak


Auto: Sigma sedan '93 A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 29 Paź 2008
Posty: 631
Skąd: Milanówek
Wysłany: 30-07-2013, 23:08   

Ważne, żebyś był. Powiedziałem ja nieobecny na zlocie. :(
_________________
Były: Galant e55 '94, Sigma Kombi '93
 
 
t0m3k 
Mitsumaniak

Auto: Sigma 3.0 V6 12V
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Kwi 2009
Posty: 956
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 31-07-2013, 08:10   

wpadniesz za rok :)
_________________

Moja Mitsubishi Sigma 3.0 V6
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.