Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[C68A 1.8] Jednak mój misio zaczął kopcić na niebiesko :(
Autor Wiadomość
MATEOWSD 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer GTi (C68A)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Cze 2013
Posty: 7
Skąd: Mielec
Wysłany: 25-06-2013, 12:46   [C68A 1.8] Jednak mój misio zaczął kopcić na niebiesko :(

Tak jak w temacie Misio kopci na niebiesko, ubywa oleju, ale jeszcze nie potrafie stwierdzić ile dokładnie, ale jak sie rozgrzeje to prawie cały czas wali z rury. Pomóżcie co w nich może być najczęstszą przyczyną brania oleju. Szkoda mi go bardzo, bo to już prawie wymarły gatunek niestety :/ a znaleźć inny silnik graniczy z cudem, a obiecałem sobie, że moge wsadzić w Misia w rok tak do 4tysi (ale nie tylko w silnik)
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24326
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 25-06-2013, 13:08   

pierścienie oraz
uszczelniacze zaworowe + prowadnice zaworów
 
 
iendei 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer V (1994) 4G92 / F5M22
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Mar 2012
Posty: 18
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: 25-06-2013, 15:33   

Jeżeli zaczął nagle, to ogólnie to zacząłbym sprawdzanie od zmierzenia ciśnienia na cylindrach - jeżeli na jednym będzie mniejsze trzeba rozważyć wymianę uszczelki (a płynu chłodniczego nie ubywa też?) Olej może dostawać się też do komory spalania tak jak napisał kol. Krzyzak poprzez stare uszczelniacze zaworowe (ich wymiana to też nie jest dramat i można to zrobić nie zdejmując głowicy). No i w końcu poprzez zużyte pierścienie olejowe, ale tak ogólnie to chyba nie raziłbym wymiany samych pierścieni bez żadnego pomiaru zużycia tłoków i cylindrów. Pomiar ciśnienia wiele wyjaśni (dodam też, że warto jest zrobić taki pomiar na zimnym silniku na sucho, a po tym wstrzykując troszkę oleju - (w tym przypadku jeżeli ciśnienie wzrośnie to mamy wyrąbane tłoki i pierścienie, jeżeli nie wzrośnie to zawory po podpalane).
 
 
MATEOWSD 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer GTi (C68A)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Cze 2013
Posty: 7
Skąd: Mielec
Wysłany: 27-06-2013, 13:51   

Płyn chłodniczy w normie, ile mnie może w najgorszym przypadku taka zabawa wynieść?

[ Dodano: 27-06-2013, 13:55 ]
I Tak wogóle pytanie, czy jest ktoś z PODKARPACIA lub gdzieś stosunkowo blisko, kto ma ochote na reanimacja mojego miśka
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 27-06-2013, 14:19   

MATEOWSD napisał/a:
Płyn chłodniczy w normie, ile mnie może w najgorszym przypadku taka zabawa wynieść?

Mozesz kupic 6 bolta z eclipse plus ECU, od razu masz 2 litry. Koszt od 1000-1500zł. potrzerbujesz jedynie gołego silnik plus ecu, ewentulanie wtryski jak były 275... w gti masz 240cc.

Druga opcja remont silnika, tez nie głupia ale nikt bez rozebrania go nie powie Ci ile to bedzie kosztowac. Koszt robocizny tez moze byc rózny. Gdybym miał wiecej czasu mogłbym sie podjac bo lubie te silniki robic, ale w najblizszych miesiach nie ma szans raczej. Mozesz tez zrobic remont z rozwiertem na tłoki z eclipse plus ecu i wtryski.
Ogólnie w 2000-3000zł powinien sie zmiescic remont generalny. Doradze co i jak. :wink:


Na poczatek zmierz kompresje. Pisz tez na priva badz tu. I jeszcze prosba wrzuc zdjecia auta tutaj badz w ,,Naszych miskach'' jestem ciekaw
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.