 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[C68A 1.8] Jednak mój misio zaczął kopcić na niebiesko :( |
Autor |
Wiadomość |
MATEOWSD
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer GTi (C68A)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Cze 2013 Posty: 7 Skąd: Mielec
|
Wysłany: 25-06-2013, 12:46 [C68A 1.8] Jednak mój misio zaczął kopcić na niebiesko :(
|
|
|
Tak jak w temacie Misio kopci na niebiesko, ubywa oleju, ale jeszcze nie potrafie stwierdzić ile dokładnie, ale jak sie rozgrzeje to prawie cały czas wali z rury. Pomóżcie co w nich może być najczęstszą przyczyną brania oleju. Szkoda mi go bardzo, bo to już prawie wymarły gatunek niestety :/ a znaleźć inny silnik graniczy z cudem, a obiecałem sobie, że moge wsadzić w Misia w rok tak do 4tysi (ale nie tylko w silnik) |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24326 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 25-06-2013, 13:08
|
|
|
pierścienie oraz
uszczelniacze zaworowe + prowadnice zaworów |
|
|
|
 |
iendei
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer V (1994) 4G92 / F5M22
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Mar 2012 Posty: 18 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: 25-06-2013, 15:33
|
|
|
Jeżeli zaczął nagle, to ogólnie to zacząłbym sprawdzanie od zmierzenia ciśnienia na cylindrach - jeżeli na jednym będzie mniejsze trzeba rozważyć wymianę uszczelki (a płynu chłodniczego nie ubywa też?) Olej może dostawać się też do komory spalania tak jak napisał kol. Krzyzak poprzez stare uszczelniacze zaworowe (ich wymiana to też nie jest dramat i można to zrobić nie zdejmując głowicy). No i w końcu poprzez zużyte pierścienie olejowe, ale tak ogólnie to chyba nie raziłbym wymiany samych pierścieni bez żadnego pomiaru zużycia tłoków i cylindrów. Pomiar ciśnienia wiele wyjaśni (dodam też, że warto jest zrobić taki pomiar na zimnym silniku na sucho, a po tym wstrzykując troszkę oleju - (w tym przypadku jeżeli ciśnienie wzrośnie to mamy wyrąbane tłoki i pierścienie, jeżeli nie wzrośnie to zawory po podpalane). |
|
|
|
 |
MATEOWSD
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer GTi (C68A)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Cze 2013 Posty: 7 Skąd: Mielec
|
Wysłany: 27-06-2013, 13:51
|
|
|
Płyn chłodniczy w normie, ile mnie może w najgorszym przypadku taka zabawa wynieść?
[ Dodano: 27-06-2013, 13:55 ]
I Tak wogóle pytanie, czy jest ktoś z PODKARPACIA lub gdzieś stosunkowo blisko, kto ma ochote na reanimacja mojego miśka |
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 27-06-2013, 14:19
|
|
|
MATEOWSD napisał/a: | Płyn chłodniczy w normie, ile mnie może w najgorszym przypadku taka zabawa wynieść? |
Mozesz kupic 6 bolta z eclipse plus ECU, od razu masz 2 litry. Koszt od 1000-1500zł. potrzerbujesz jedynie gołego silnik plus ecu, ewentulanie wtryski jak były 275... w gti masz 240cc.
Druga opcja remont silnika, tez nie głupia ale nikt bez rozebrania go nie powie Ci ile to bedzie kosztowac. Koszt robocizny tez moze byc rózny. Gdybym miał wiecej czasu mogłbym sie podjac bo lubie te silniki robic, ale w najblizszych miesiach nie ma szans raczej. Mozesz tez zrobic remont z rozwiertem na tłoki z eclipse plus ecu i wtryski.
Ogólnie w 2000-3000zł powinien sie zmiescic remont generalny. Doradze co i jak.
Na poczatek zmierz kompresje. Pisz tez na priva badz tu. I jeszcze prosba wrzuc zdjecia auta tutaj badz w ,,Naszych miskach'' jestem ciekaw |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
|
|