  | 
               
                  Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
                   
                  
  
                  
                | 
               
 | 
             
          
         		             
	  
      
         
         |  Ogłoszenie  | 
         
        
         
 
  
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.  Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
 
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta. 
 | 
         
       
	 
	
	
	
 
	
			| 
		[C68A 1.8] Jednak mój misio zaczął kopcić na niebiesko :( | 
    
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
    
            
      
         
		 MATEOWSD  		  
		 
         Nowy Forumowicz
  
                  Auto: Lancer GTi (C68A) 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 10 Cze 2013 Posty: 7 Skąd: Mielec 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 25-06-2013, 11:46   [C68A 1.8] Jednak mój misio zaczął kopcić na niebiesko :(
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Tak jak w temacie Misio kopci na niebiesko, ubywa oleju, ale jeszcze nie potrafie stwierdzić ile dokładnie, ale jak sie rozgrzeje to prawie cały czas wali z rury. Pomóżcie co w nich może być najczęstszą przyczyną brania oleju. Szkoda mi go bardzo, bo to już prawie wymarły gatunek niestety :/ a znaleźć inny silnik graniczy z cudem, a obiecałem sobie, że moge wsadzić w Misia w rok tak do 4tysi (ale nie tylko w silnik) | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Krzyzak  		  
		 
         moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM
  
  
                  Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2, UU 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 652 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24487 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 25-06-2013, 12:08   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               pierścienie oraz
 
uszczelniacze zaworowe + prowadnice zaworów | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 iendei  		  
		 
         Nowy Forumowicz
  
                  Auto: Lancer V (1994) 4G92 / F5M22 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 02 Mar 2012 Posty: 18 Skąd: Gorzów Wlkp. 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 25-06-2013, 14:33   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Jeżeli zaczął nagle, to ogólnie to zacząłbym sprawdzanie od zmierzenia ciśnienia na cylindrach - jeżeli na jednym będzie mniejsze trzeba rozważyć wymianę uszczelki (a płynu chłodniczego nie ubywa też?) Olej może dostawać się też do komory spalania tak jak napisał kol. Krzyzak poprzez stare uszczelniacze zaworowe (ich wymiana to też nie jest dramat i można to zrobić nie zdejmując głowicy). No i w końcu poprzez zużyte pierścienie olejowe, ale tak ogólnie to chyba nie raziłbym wymiany samych pierścieni bez żadnego pomiaru zużycia tłoków i cylindrów. Pomiar ciśnienia wiele wyjaśni (dodam też, że warto jest zrobić taki pomiar na zimnym silniku na sucho, a po tym wstrzykując troszkę oleju - (w tym przypadku jeżeli ciśnienie wzrośnie to mamy wyrąbane tłoki i pierścienie, jeżeli nie wzrośnie to zawory po podpalane). | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 MATEOWSD  		  
		 
         Nowy Forumowicz
  
                  Auto: Lancer GTi (C68A) 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 10 Cze 2013 Posty: 7 Skąd: Mielec 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 27-06-2013, 12:51   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Płyn chłodniczy w normie, ile mnie może w najgorszym przypadku taka zabawa wynieść? 
 
 
[ Dodano: 27-06-2013, 13:55 ]
 
I Tak wogóle pytanie, czy jest ktoś z PODKARPACIA lub gdzieś stosunkowo blisko, kto ma ochote na reanimacja mojego miśka | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 rosomak1983  		  
		 
         Mitsumaniak werbalny terrorysta
  
  
                  Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 27-06-2013, 13:19   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | MATEOWSD napisał/a: | 	 		  | Płyn chłodniczy w normie, ile mnie może w najgorszym przypadku taka zabawa wynieść?  | 	  
 
Mozesz kupic 6 bolta z eclipse plus ECU, od razu masz 2 litry. Koszt od 1000-1500zł. potrzerbujesz jedynie gołego silnik plus ecu, ewentulanie wtryski jak były 275... w gti masz 240cc. 
 
 
Druga opcja remont silnika, tez nie głupia ale nikt bez rozebrania go nie powie Ci ile to bedzie kosztowac. Koszt robocizny tez moze byc rózny. Gdybym miał wiecej czasu mogłbym sie podjac bo lubie te silniki robic, ale w najblizszych miesiach nie ma szans raczej. Mozesz tez zrobic remont z rozwiertem na tłoki z eclipse plus ecu i wtryski. 
 
Ogólnie w 2000-3000zł powinien sie zmiescic remont generalny. Doradze co i jak.     
 
 
 
Na poczatek zmierz kompresje. Pisz tez na priva badz tu. I jeszcze prosba wrzuc zdjecia auta tutaj badz w ,,Naszych miskach'' jestem ciekaw | 
             
						
				_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
 
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
 
-Nie synku.... to Diesel.....   
 
Life is 2 short to drive boring cars   
 
6 bolt only... 
 
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania   
   | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      | 
         
       | 
    
 
       |