Przestalo grac radio/CD i nie podswietla pokretelek itp |
Autor |
Wiadomość |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 25-07-2013, 08:07
|
|
|
A spróbuj do czegoś (radio, TV z wejściem audio na cinch) podpiąć kable wchodzące do wzmacniacza. Jak jest analogowy sygnał to pojawi się dźwięk |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
ramzes [Usunięty]
|
Wysłany: 25-07-2013, 11:01
|
|
|
Problem w tym, ze nie mam do czego. Jestem tymczasowo na czyms w rodzaju wakacji na kompletnym zadupiu i nie mam tu zbyt wielkich mozliwosci technicznych :/
Po drugie - nie mialbym pojecia pod ktore kabelki i z ktorej z dwoch kostek mam sie podpiac
Jeszcze by cos wybuchlo |
|
|
|
 |
tokyo
Forumowicz
Auto: evo 126p :)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 35 razy Dołączył: 11 Kwi 2010 Posty: 1224 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 08-08-2013, 15:24
|
|
|
Witam
Sprawdz bezpieczniki wew i zew (w komorze silnika) jak sa dobre to mozliwe ze padl wzmacniacz |
_________________ FB: Tokyo Dawid Mitlas
IG: tokyo.dawid
Nic nie jest wieczne moje evo 126p rowniez . |
|
|
|
 |
ramzes [Usunięty]
|
Wysłany: 09-08-2013, 10:00
|
|
|
tokyo napisał/a: | Witam
Sprawdz bezpieczniki wew i zew (w komorze silnika) jak sa dobre to mozliwe ze padl wzmacniacz |
Bezpieczniki wygladaja OK, niestety. Pewnie czeka mnie wiekszy wydatek na wzmacniacz |
|
|
|
 |
bonito
Forumowicz
Auto: był Outlander II 2.0 TDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 31 Paź 2008 Posty: 556 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 09-08-2013, 10:31
|
|
|
Podjedź do dowolnego zakładu radio-alarmy, niech ci za parę złotych zdiagnozuje problem, potem na Allegro za 400-500 złotych polskich nabywasz wzmacniacz drogą kupna (jeżeli twój okaże się wadliwy), wymienić możesz w sumie samemu.
bonito |
|
|
|
 |
mitsu00
Mitsumaniak
Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy Dołączył: 10 Lut 2009 Posty: 4355 Skąd: Sztokholm, Szwecja
|
Wysłany: 09-08-2013, 10:39
|
|
|
bonito napisał/a: | Podjedź do dowolnego zakładu radio-alarmy, niech ci za parę złotych zdiagnozuje problem, potem na Allegro za 400-500 złotych polskich nabywasz wzmacniacz drogą kupna (jeżeli twój okaże się wadliwy), wymienić możesz w sumie samemu.
bonito | Wzmacniacz jest pod fotelem pasazera. Wymiana polega na odkreceniu srubek mocujacych i wypieciu 2 wtyczek. |
_________________ Pozdrawiam
Dominik |
|
|
|
 |
ramzes [Usunięty]
|
Wysłany: 09-08-2013, 10:41
|
|
|
bonito napisał/a: | Podjedź do dowolnego zakładu radio-alarmy, niech ci za parę złotych zdiagnozuje problem, potem na Allegro za 400-500 złotych polskich nabywasz wzmacniacz drogą kupna (jeżeli twój okaże się wadliwy), wymienić możesz w sumie samemu.
bonito |
Tak zrobie.
Mimo wszystko wolalbym aby sie okazalo, ze to jakis ukryty bezpiecznik lub cos sie obluzowalo. Troche szkoda mi tych 4-5 stowek :/ |
|
|
|
 |
mitsu00
Mitsumaniak
Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy Dołączył: 10 Lut 2009 Posty: 4355 Skąd: Sztokholm, Szwecja
|
Wysłany: 09-08-2013, 10:46
|
|
|
ramzes napisał/a: | bonito napisał/a: | Podjedź do dowolnego zakładu radio-alarmy, niech ci za parę złotych zdiagnozuje problem, potem na Allegro za 400-500 złotych polskich nabywasz wzmacniacz drogą kupna (jeżeli twój okaże się wadliwy), wymienić możesz w sumie samemu.
bonito |
Tak zrobie.
Mimo wszystko wolalbym aby sie okazalo, ze to jakis ukryty bezpiecznik lub cos sie obluzowalo. Troche szkoda mi tych 4-5 stowek :/ | Mozesz tez dac do ASO na diagnoze MUTem. Wyjdzie na bank blad. Wtedy na 100% bedzie wiadomo o co kaman? |
_________________ Pozdrawiam
Dominik |
|
|
|
 |
ramzes [Usunięty]
|
Wysłany: 09-08-2013, 11:03
|
|
|
mitsu00 napisał/a: | Mozesz tez dac do ASO na diagnoze MUTem. Wyjdzie na bank blad. Wtedy na 100% bedzie wiadomo o co kaman? |
Moje zaufanie do krajowych ASO jest rowne 0. Boje sie, ze przy okazji mi cos wymontuja... Zastanowie sie nad tym rozwiazaniem. |
|
|
|
 |
mitsu00
Mitsumaniak
Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy Dołączył: 10 Lut 2009 Posty: 4355 Skąd: Sztokholm, Szwecja
|
Wysłany: 09-08-2013, 11:08
|
|
|
ramzes napisał/a: | mitsu00 napisał/a: | Mozesz tez dac do ASO na diagnoze MUTem. Wyjdzie na bank blad. Wtedy na 100% bedzie wiadomo o co kaman? |
Moje zaufanie do krajowych ASO jest rowne 0. Boje sie, ze przy okazji mi cos wymontuja... Zastanowie sie nad tym rozwiazaniem. | Twoj wybor. Niestety MUT-III potrzebny do zdjagnozowania usterki maja tylko ASO. |
_________________ Pozdrawiam
Dominik |
|
|
|
 |
ramzes [Usunięty]
|
Wysłany: 09-08-2013, 11:13
|
|
|
mitsu00 napisał/a: | Niestety MUT-III potrzebny do zdjagnozowania usterki maja tylko ASO. |
Co to wlasciwie jest ten MUT-III?
Czy do zdiagnozowania usterki potrzeba rozkrecac pol auta?
Z ASO mam po prostu cholernie zle doswiadczenia - nie jest to kwestia samej alergii na ASO. |
|
|
|
 |
mitsu00
Mitsumaniak
Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy Dołączył: 10 Lut 2009 Posty: 4355 Skąd: Sztokholm, Szwecja
|
Wysłany: 09-08-2013, 15:56
|
|
|
ramzes napisał/a: | mitsu00 napisał/a: | Niestety MUT-III potrzebny do zdjagnozowania usterki maja tylko ASO. |
Co to wlasciwie jest ten MUT-III?
Czy do zdiagnozowania usterki potrzeba rozkrecac pol auta?
Z ASO mam po prostu cholernie zle doswiadczenia - nie jest to kwestia samej alergii na ASO. | MUT-II to tester diagnostyczny Mitsubishi. Do zdiagnozowania usterki wystarczy podpiac go do wyjscia OBD pod kierownica i tyle. Nic nie trzeba rozkrecac. |
_________________ Pozdrawiam
Dominik |
|
|
|
 |
|